תפריט
ראשי | בית הספר לכדורגל | בית ספר לכדורגל

בית ספר לכדורגל

הנכם מוזמנים להגיע ולהירשם במשרדי המועדון: רח' דניאל, נתניה | ימים א'-ה' 10:00-17:00 | פרטים נוספים: 09-8651336 שלוחה 1  
 
 
האקדמיה לכדורגל של מכבי נתניה מלמדת יותר מכל על השינוי הגדול שחל במועדון מאז קיץ 2016, אז נרכש על ידי אייל סגל, ומהווה את גולת הכותרת במחלקת הנוער. בשנים האחרונות מגיעים מאות ילדים בימים שני ורביעי לבושים במדי מכבי נתניה לאימוני האקדמיה.
  
הקבוצות באקדמיה לכדורגל מחולקות על פי שנתוני גיל, מילדים בגיל הרך גיל 4, ועד ילדי כיתה ח'. מאמני הליגה והאקדמיה נבחרים בקפידה, לאור היותם דמויות חינוכיות. בראש המערכת עומד זאביק זלצר, איש כדורגל מהמעולים בארץ, בעל ניסיון של שנים בעבודה עם ילדים ובני נוער, והכרה בינלאומית. על כן, כל ילד שמגיע לאימון יודע שמלבד יסודות הכדורגל הוא מקבל גם ערכים. אמנם לא כל אחד שמתאמן יגדל להיות שחקן כדורגל מוביל, אבל אנחנו, במחלקת הנוער, מצפים שכולם גדלו להיות בני אדם טובים, עם דרך לחיים ספורטיביים.
 
האקדמיה לכדורגל של מכבי נתניה משובצת בשחקני עבר בולטים של המועדון, הממשיכים את מסורת המועדון. עבר, הווה, עתיד בצהוב-שחור.
 
וכמובן, אחת המטרות של בית הספר לכדורגל היא לייצר שחקנים לקבוצות המחלקה. הראייה העתידית היא להכשיר כמה שיותר שחקנים מקומיים לקבוצה הבוגרת, כדי שזו תתבסס בעתיד על שחקני בית. אנו במועדון מאמינים כי שחקן שגדל במועדון טעון בזיקה ומחויבות כלפי המועדון בו גדל.
 
מתחם האימונים
 
המתחם המתקדם של מכבי נתניה נמצא בסמוך לכביש מס’ 2, מול המגרש הביתי של הקבוצה. המתחם כולל מגרש אימונים מדשא חי במידות סימונים של ליגת העל עבור הקבוצה הבוגרת, את משרדי המועדון ומשרדי קבוצות הנוער.
המבנה, בשטח של כ-700 מ”ר, מכיל מלתחות שחקנים, חדר כושר, חדר עיסוי, מועדון שחקנים, חדרי שופטים ומאמנים, משרדים ושירותים לקהל וכן טריבונות מקורות ל-500 צופים, כשבקרבת מקום אליו שוכן גם מגרש האימונים ומשחקי הנוער "מתחם שפירא".
 
התמונות באדיבות משרד V5 אדריכלים
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
6 מכבי בני ריינה 24 30
7 מכבי פ"ת 25 29
8 הפועל ירושלים 24 27
9 מכבי נתניה 24 25
10 הפועל חדרה 25 25
11 הפועל תל אביב 24 24
12 בית"ר ירושלים 24 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up