תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 היום (שני) בשעה 20:00 מכבי נתניה תארח את קבוצת הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור בשמיני בליגה. המשחק יהיה המשחק השלישי אשר משוחק לאחר החזרה אל הליגה, אשר נעצרה בשל מלחמת ״חרבות ברזל״ ואירועי השביעי באוקטובר.
 
במשחקה האחרון של מכבי נתניה היא הפסידה בתוצאה 1-0 לקבוצת מכבי פתח תקווה. המשחק נערך באיצטדיון המושבה והקבוצה המשיכה את רצף המשחקים ללא ניצחון גם במחזור השביעי.
 
במחזור החזרה אל הליגה מכבי נתניה פגשה את בני סכנין. בתחילה הקבוצה הובילה משער של איתן אזולאי לאחר בישול נהדר של גיא מזרחי, אך בדקות הסיום בני סכנין הצליחה לחלץ שיוויון.
 
במשחק הערב מכבי נתניה תחסר את המגן הימני כארם ג׳אבר. ג׳אבר ספג כרטיס צהוב שני והורחק לקראת סיום המשחק מול מכבי פתח תקווה, מה שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים וימנע מהמגן להיות חלק מהמשחק הערב.
 
מנגד מגיעה הפועל באר שבע אשר ממוקמת במקום התשיעי עם שמונה נקודות במאזן הנקודות של הקבוצה. האדומים ספגו חמישה שערים ומנגד הצליחו למצוא את רשתות היריבה שמונה פעמים.
 
במחזור החזרה לליגה הפועל באר שבע פגשה את מכבי חיפה, לה נחלה הפסד 0-1 משער מאוחר של החלוץ דין דוד בדקה ה-93 שקבע ניצחון ירוק. במשחק האחרון ב״ש כבר הובילה על סכנין אך ספגה שער שיוויון ובהמשך גם מהפך אשר קבעו הפסד שני ברצף לשחקניו של אליניב ברדה.
 
המשחק הערב ישוחק באיצטדיון נתניה ויחל בשעה 20:00. בשל כך כי הוא משוחק בצל הלחימה לא תאושר הכנסת קהל. המשחק ישודר בצורה מלאה בערוץ ספורט 4.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up