תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שלישי) בשעה 19:00 מכבי נתניה תארח את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור השביעי בליגה. המשחק יהיה המחזור השני אשר משוחק מאז חזרת הליגה לפעילות לאחר שהופסקה בשל מלחמת ״חרבות ברזל״. 
 
אל המשחק מגיעה מכבי נתניה לאחר ששמטה יתרון בדקה ה-86 נגד בני סכנין וסיימה את המשחק בתוצאת תיקו 1:1. לזכותה של הקבוצה כבש הקשר איתן אזולאי במחצית הראשונה. עבור אזולאי השער אשר כבש הינו השער השלישי שלו במסגרת הליגה מתחילת העונה. את השער בישל המגן גיא מזרחי אשר ערך הופעת בכורה בהרכב של הקבוצה. 
 
בדקה ה-49 של המשחק הורחק הקשר הקמרוני בוריס אינו, אשר ייעדר מן המשחק היום. בתום ששת המחזורים מכבי נתניה ניצבת במקום התשיעי בטבלה עם שש נקודות במאזן הנקודות שלה וניצחון אחד על הפועל פתח תקווה במחזור השלישי בתוצאה 4:1. 
 
מנגד, מכבי פתח תקווה מגיעה לאחר שבמחזור האחרון נחלה תבוסה קשה לקבוצת הפועל חדרה והפסידה בתוצאה 3:0 לאחר שלושער של אלעד מדמון. הכחולים נמצאים במקום החמישי וצברו עד כה תשע נקודות למאזן הנקודות. 
 
על הקווים של הכחולים נמצא בני לם אשר אימן את מכבי נתניה והגיע עם הקבוצה אל מוקדמות הקונפרנס ליג. מלכי השערים של הקבוצה הינם עידן טוקלומטי ואנס מחמיד עם שלושה שערים לכל אחד מהם. 
 
האחרון ניצב ביחד עם מאור לוי ואיברהים ג׳אבר כמלכי הבישולים של מכבי פתח תקווה עם צמד בישולים לכל אחד, מה שהופך את אנס מחמיד לשחקן שמעורב ישירות בהכי הרבה שערים לזכותה של מכבי פתח תקווה עם חמישה כאלו בסך הכל. 
 
בשל המלחמה גם הערב המשחק ישוחק ללא קהל. את המשחק ינהל השופט יואב מזרחי. עוזרי השופט יהיו דור מדינה וזאב פרנקל, שופטי המסך הם אוראל גרינפלד ונתי דותן
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up