תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול בני סכנין

סיכום המשחק מול בני סכנין

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול בני סכנין
 
 
ביום שבת האחרון המחזור השישי של הליגה חזר לפעולה ובו מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון ״דוחא״ למשחק נגד בני סכנין. המשחק יצא לדרך בשעה 17:30 וניהל אותו השופט אוהד אסולין.
 
המשחק היה המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל בעקבות אירועי ה-7.10. טרם המשחק שחקני הקבוצות הניפו שלט הקורא להחזרת החטופים הביתה. שחקני הקבוצה עלו עם סיסמא על חולצות המשחק, כמו שיקרה בכל משחקי הקבוצה.
 
*המשחק נערך ללא קהל*
 
אירועי המשחק:
 
בדקה ה-11 עוז בילו ניסה לאיים מצד הרחבה בבעיטה שטוחה אך השוער הצליח לתפוס את הכדור. כמה דקות לאחר מכן גיא מזרחי הקפיץ כדור עומק נהדר ומצא את ראשו של איתן אזולאי אשר נגח בקשתיות ומצא את הרשת של אבו ניל, 1-0.
 
בדקה ה-28 זהאי אחמד ביצע דריבל והטעה את גלאבוב ובסיום הכדור כמעט מצא את הרשת. בדקה ה-40 של המשחק סטניסלב בילנקי ביצע דריבל נהדר בתוך הרחבה ובעט כדור שטוח שלא היה מספיק חזק כדי להכניע את השוער. דקתיים לאחר מכן לירן רוטמן היסה את מזלו ולא הצליח.
 
בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה ובני סכנין ירדו למחצית ב-1:0 לטובת מכבי נתניה.
 
חמש דקות לתחילת המחצית השנייה, בוריס אינו ביצע עבירה והורחק בכרטיס צהוב שני וסיים את חלקו במשחק. כמה דקות לאחר מכן זהאי אחמד בעט כדור שעלה למעל השער.
 
בדקה ה-64 עוז בילו ניסה לסובב כדור חכם לתוך השער אך הכדור הסתובב ולא מצא את השער. בדקה ה-77 אבו חנא פרץ על הקו השמאלי והוציא כדור רוחב אצ איגור זלטאנוביץ׳ שהשתלט לא טוב ואיבד הזדמנות נהדרת.
 
בדקה ה-80 באסיל חורי הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר פגיעה מסוכנת. כמה דקות לאחר מכן בני סכנין הצליחה למצוא את שער השיוויון מראשו של יואל אבוחצירה.
 
בסיום המשחק הקבוצות נפרדו בתוצאת 1:1, לזכות הקבוצה כבש איתן אזולאי.
 
עבור אזולאי זה שערו השלישי לעונה הזאת בתוך שישה מחזורים מה שמוביל אותו לאחריות על שליש מהשערים של הקבוצה עד כה.
 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה נגד מכבי פתח תקווה באיצטדיון המושבה ביום שלישי.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up