תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (ראשון) בשעה 20:15 מכבי נתניה תארח את מכבי חיפה באיצטדיון נתניה למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר תיקו 1:1 בדקות הסיום נגד הפועל ירושלים במחזור האחרון. גם מכבי חיפה מגיעה אל המשחק לאחר תוצאת תיקו 1:1 נגד בני סכנין במחזור האחרון שנערך באיצטדיון סמי עופר. 
 
לקראת המשחק, הבאנו לכם כמדי שבוע עשר נקודות הקשורות להיסטוריה בין הקבוצות, נתונים סטטיסטיים וסקירה כללית: 
 
- בעונה החולפת, מכבי נתניה ניצחה בגומלין רבע הגמר באיצטדיון סמי עופר בתוצאה 2:1 (כבשו: לירן רוטמן ופטריק טוואמסי). הניצחון בוצע ב-120 דקות (הארכה) והיה לרגע מפתח בעונה החולפת בעבור הקבוצה. 
 
- מאמן הקבוצה, רן קוז׳וך היה בעברו עוזר המאמן ושיתף פעולה ביחד עם מאמן הירוקים, מסאי דגו בקבוצת הפועל פתח תקווה בליגה הלאומית ובעירוני קריית שמונה מהליגה הבכירה. 
 
- במשחקים ששוחקו עד כה הכובש המוביל של מכבי חיפה הינו דיא סבע עם שני שערים, כשהמבשל המוביל של הירוקים הוא צ׳ארון שרי עם צמד בישולים. 
 
- מכבי חיפה לא שיחקה במחזור הראשון לעונה בשל הבחירה שלה לדחות את המשחק נגד הפועל פתח תקווה, ובשלושת המשחקים הראשונים שלה העונה היא ניצחה אחד, הפסידה אחד ואת המשחק הנותר סיימה בתוצאת תיקו. 
 
- שתי הקבוצות נחשבות לקבוצות שאוהבות להחזיק בכדור, לראייה מכבי חיפה ממוקמת במקום השני בקטגוריה הזו עם 64.20% החזקת כדור ונתניה ממוקמת במקום הרביעי עם 60.40%. 
 
- סך הכל במסגרת ליגת העל (בכל שמותיה השונים במהלך ההיסטוריה) הקבוצות נפגשו 138 פעמים, 30 משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו כשאף קבוצה לא עם ידה על העליונה, מכבי חיפה ניצחה ב-69 משחקים ומכבי נתניה ב-39 משחקים. 
 
- הפעם האחרונה שבה מכבי נתניה הצליחה לגבור על מכבי חיפה במסגרת הליגה הייתה בעונת 21/22, כאשר במשחקי הפלייאוף הקבוצה ניצחה 3-0 את מכבי חיפה במחזור אשר נעל את הסיבוב הראשון של משחקי הפלייאוף העליון. 
 
- במהלך המשחקים עד עכשיו מכבי נתניה כבשה שישה שערים ואילו מכבי חיפה כבשה חמישה. הכובש המצטיין של הקבוצה עד כה הוא איתן אזולאי עם שני שערים. 
 
- זה שהולך וזה שבא: בסגלי הקבוצות יש מספר שחקנים אשר שיחקו בקבוצה הבוגרת של היריבה בעבר, והנה השמות: 
מכבי נתניה - בסאם זערורה ומקסים פלקושצ׳נקו. 
מכבי חיפה - עלי מוחמד, איתמר ניצן ודיא סבע. 
 
- המשחק יצא לדרך בשעה 20:15 באיצטדיון נתניה. שופט המשחק יהיה יגאל פריד, עוזרי השופט הינם אדי ליעוז וישראל פלדמן, השופט הרביעי הינו אוהד אסולין. בניידת ה-var ישבו דניאל בר נתן ונתי דותן. 
 
יאללה נתניה! בהצלחה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up