תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שבת) בשעה 19:45 מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ באיצטדיון ״טדי״ נגד קבוצת הפועל ירושלים. מכבי נתניה מגיעה אל המשחק הזה לאחר שבמחזור האחרון היא ניצחה 1-4 את הפועל פתח תקווה באיצטדיון נתניה. מנגד הפועל ירושלים הפסידה 1-2 לבני סכנין במשחקה האחרון באיצטדיון ״דוחא״. 
 
כהרגלנו מפתיחת העונה, לקראת המשחק אנחנו מביאים לכם עשר נקודות הקשורות ליריבה, למשחקי העבר ולקבוצת מכבי נתניה: 
 
- מפתיחת העונה בשלושת המשחקים ששוחקו במסגרת הליגה, הפועל ירושלים כבשה שער אחד בכל משחק (שלושה בסך הכל). כובשי השערים הם דון סדריק, ילה דוין ונדב נידם. אופק ביטון בישל שניים מן השערים האלה. 
 
- על הקווים בקבוצת הפועל ירושלים נמצא המאמן בן ה-51 זיו אריה. אריה אשר עלה ליגה עם קבוצת הפועל ירושלים הוא המאמן שמחזיק הכי הרבה זמן בתפקידו מבין המאמנים הנוכחיים בקבוצות ליגת העל. 
 
- בעונה החולפת שחקן המפתח של האדומים-שחורים היה גיא בדש אשר הצטיין עם 11 כיבושים במסגרת הליגה והיה אחד מהסיבות המרכזיות לכך שהקבוצה סיימה במקום הרביעי. בסיום העונה גיא בדש עבר להפועל באר שבע. 
 
- במסגרת הליגה בעונה שעברה הקבוצות נפגשו ארבעה פעמים, פעמיים במסגרת העונה הסדירה ופעם אחת במסגרת הפלייאוף העליון. כל קבוצה ניצחה פעמיים. 
 
- המשחק האחרון בין הקבוצות בעונה החולפת נערך באיצטדיון ״טדי״ גם הוא אז ניצחה מכבי נתניה את הפועל ירושלים בתוצאה 4-1. לזכות הקבוצה כבשו עמרי גנדלמן (צמד), פטריק טוואמסי ואושר אליהו שחגג שער בכורה בבוגרים. 
 
- לא רק אושר אליהו חגג בכורה כלשהי במסגרת המשחק הזה, אלא גם השוער תומר צרפתי אשר חגג הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת ורשם משחק נהדר. 
 
- מכבי נתניה נמצאת במקום הרביעי בליגה באחוזי החזקת הכדור מבין הקבוצות עם 61.73%. הפועל ירושלים נמצאת במקום השמיני עם 50.13%. 
 
- הפועל ירושלים היא הקבוצה שמאיימת הכי הרבה מחוץ לרחבה מבין קבוצות הליגה עד כה (19). מכבי נתניה נמצאת במקום השלישי עם 17 בעיטות מחוץ לרחבה. 
 
- מכבי נתניה נמצאת במקום הרביעי במספר חילוצי הכדור שביצעה במשחקים שהתבצעו עם 193 חילוצים, מיד אחריה במקום בחמישי אפשר למצוא את הפועל ירושלים עם 186 חילוצי כדור. 
 
- שופט המשחק הינו אוראל גרינפלד. 
 
- המשחק יחל בשעה 19:45, ישוחק באיצטדיון ״טדי״ בירושלים ויועבר בשידור ישיר בספורט 3.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up