תפריט
ראשי | סיכום הניצחון על הפועל פתח תקווה

סיכום הניצחון על הפועל פתח תקווה

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון על הפועל פתח תקווה
אתמול (ראשון) מכבי נתניה אירחה את הפועל פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור השלישי במסגרת הליגה. מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר הפסד 0-2 להפועל פתח תקווה בשבוע לפני כן, כאשר מנגד הפועל פתח תקווה סיימה את משחקה האחרון בתיקו 1-1 נגד בני סכנין. 
 
שופט המשחק- מג׳ד רושרוש. 
איצטדיון- נתניה. 
שעת המשחק- 20:00. 
 
הרכב מכבי נתניה: רז כרמי, כארם ג׳אבר, דניס קוליקוב, מתן לוי, נאסים אואמו, בוריס אינו, איתן אזולאי, בר כהן, ראצ׳יד צ׳ירינו, סטניסלב בילנקי ואיגור זלטאנוביץ׳. 
 
מאמן: רן קוז׳וך. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה הרביעית היו אלה האורחים שהגיעו למצב ראשון כאשר באסיי מצא את רז כרמי ערוך ומוכן כאשר ניסה לעבור אותו במצב של אחד על אחד מול השוער. בדקה ה-12 של המשחק איתן אזולאי קיבל כדור והתקדם איתו תוך שעבר מספר שחקנים של היריבה, בסיום המהלך אזולאי הניף את רגלו ומצא את הרשת בשער גדול, 1:0 מכבי נתניה. 
 
בדקה ה-25 סטניסלב בילנקי העביר כדור רוחב אל איגור זלטאנוביץ׳ אשר הוכשל ברחבה והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. את בעיטת הפנדל לקח הסרבי בעצמו ומצא את הרשת ואת השני של מכבי נתניה, 2:0. 
 
בדקה ה-35 אבי ריקן איים בוולה מסוכן אשר נעצר על ידי רז כרמי וקורת השער. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה מובילה בתוצאה 2-0 על הפועל פתח תקווה. 
 
בדקה ה-52 איתן אזולאי ניסה שוב את מזלו מול השער אך הפעם מצא את שוער המלאבס דרוך. בדקה ה-69 לירן רוטמן הגיע למצב בעיטה מול השוער, שחרר כדור טוב שנהדף על ידי כץ אך הריבאונד הגיע אל רגליו של סטניסלב בילנקי שלא התבלבל ובעט כדור חד וחזק לחיבורי הקורות, 3:0 מכבי נתניה. 
 
בדקה ה-86 בר נאווי כבש את השער המצמק לזכותם, 3:1. כמה דקות לאחר מכן לירן רוטמן הוכשל בתוך הרחבה והשופט שרק לפנדל שני לזכות הקבוצה במשחק, רוטמן בעצמו לקח את הכדור וקבע את תוצאת המשחק, 4:1 מכבי נתניה. 
 
- איתן אזולאי כבש את שערו השני לעונה במסגרת הליגה, כאשר הוא היה השחקן שכבש את השער היחיד של הקבוצה בצמד המשחקים הראשונים. 
 
- רז כרמי ערך את הופעת הבכורה שלו לעונה הזו לאחר שפתח אתמול בהרכב. 
 
- במהלך המשחק מכבי נתניה החזיקה בכדור למשך 67% מהזמן של המשחק. 
 
- מכבי נתניה הייתה הקבוצה השנייה שחילצה הכי הרבה כדורים מבין קבוצות ששיחקו במשחקי יום ראשון, 75 חילוצים כאלו. 
 
- דניס קוליקוב הצליח ב-5/5 ניסיונות התיקול שביצע במהלך המשחק
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up