תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שבת) בשעה 20:00 מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ באיצטדיון ״בלומפילד״ נגד הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה אל המשחק לאחר תיקו 1:1 במחזור הפתיחה נגד מכבי בני ריינה, כאשר לזכות הקבוצה כבש הקשר איתן אזולאי מבישול של סטניסלב בילנקי. הפועל תל אביב מנגד במשחקה הראשון גם שמטה יתרון של מאוויס ת׳יבואה וסיימה גם היא את משחקה בתיקו 1:1. 
 
מאמן מכבי נתניה, רן קוז׳וך אמר לקראת המשחק: ״יש לנו משחק מאוד קשה בבלומפילד נגד קבוצה מאוד טובה, אז אנחנו נצטרך לאסוף את עצמנו וללכת להביא נקודות. אנחנו לא בלחץ אבל אנחנו מבינים את גודל האחריות, אנחנו צריכים להביא נקודות בטח אם אנחנו רוצים להיות במקומות שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים להיות בהם.״ 
 
לפני המשחק, הכנו לכם עשר נקודות שחשוב לדעת לקראת המשחק: 
 
- סך הכל במהלך ההיסטוריה (ללא גביעים) הקבוצות נפגשו 146 פעמים. כאשר במשחקים הללו הפועל תל אביב ניצחה 63 משחקים, 37 הסתיימו בתוצאת תיקו וב-46 הנותרים מכבי נתניה יצאה עם ידה על העליונה. 
 
- הפועל תל אביב סיימה את המשחק האחרון שלה בתוצאת תיקו 1:1 נגד בני סכנין. במהלך שלבי גביע הטוטו סיימה הקבוצה שני משחקים בתוצאת תיקו ואת השניים הנותרים הפסידה, ובמסגרת משחק הדירוג נגד הפועל חדרה המשחק הסתיים בתיקו אך לבסוף ניצחה הקבוצה בדו קרב הפנדלים. 
 
- במהלך 11 המשחקים האחרונים בהם נפגשו הקבוצות מכבי נתניה והפועל תל אביב, הפועל תל אביב לא יצאה מנוצחת. כל המשחקים הסתיימו בתוצאה של ניצחון או תיקו לצד האדום. 
 
- הניצחון האחרון על הפועל צל אביב היה במחזור ה-14 של עונת 2019/20, כאשר הקבוצה ניצחה 4:0 באיצטדיון היהלום. הניצחון האחרון במשחק חוץ על הפועל תל אביב היה כמה חודשים מוקדם יותר כאשר הקבוצה גברה 2:1 משערים של בצ׳יראי וכחלון למול שער של רמזי ספורי מן הצד השני, המשחק היה באיצטדיון המושבה. 
 
- הגיל הממוצע של שחקני הסגל של הפועל תל אביב הינו גיל 29, כאשר השחקן המבוגר בהם הוא דן אייבינדר בן ה-34, אשר משמש גם כקפטן הקבוצה. 
 
- בחלון הקיץ הפועל תל אביב צירפה אליה השנה מספר שחקנים, כאשר ביניהם ניתן למצוא את שחקן ההתקפה מאוויס צ׳יבוטה, נועם בונה, בריאן פאסיי ועוד מספר שחקנים אשר שדרגו את הצד האדום. צ׳יבוטה כבש את שער היתרון של הפועל בשבוע שעבר. 
 
- בנוסף, הפועל תל אביב עשתה שינוי גם בגזרת המאמן כאשר צירפה את מייקל ולקניס. ולקניס בן ה-49 אשר בעברו היה שחקן נבחרת אוסטרליה, הצטרף בחודש יוני לתפקיד מאמן האדומים ודגל עד כה בשיטת שלושת הבלמים. 
 
- מכבי נתניה והפועל תל אביב נפגשו פעמיים בעונה החולפת, במשחק הראשון במחזור השלישי הפסידה הקבוצה בתוצאה 2-0. המשחק השני נגמר בתוצאת תיקו 1-1 כאשר לזכות הקבוצה כבש עמרי גנדלמן. 
 
- מכבי נתניה תחסר במשחק הזה בנוסף למצבת הפצועים את המגן נאסים אואמו הצרפתי, אשר הורחק במשחק האחרון נגד מכבי בני ריינה בשל פגיעה בשחקן יריב. 
 
- שופט המשחק היום יהיה שניר לוי. 
 
יאללה נתניה! 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up