תפריט
ראשי | "אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר מבחינה מקצועית"

"אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר מבחינה מקצועית"

רועי אלגרבלי
"אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר מבחינה מקצועית"
לאחר שבעונה שעברה כבשה שבעים שערים, ספגה 34 וסיימה במקום השני בליגת העל לנוער, קבוצת מכבי נתניה שלומי התחילה ביום שבת האחרון את העונה החדשה כשסיימה בתיקו 1:1 עם עירוני קריית שמונה
 
מלבד ההצלחה המקצועית של הקבוצה בליגה, הקבוצה שלחה לא מעט נציגים אשר שותפו בסגל של הקבוצה הבוגרת כאשר הבולטים מביניהם הם תומר צרפתי, דניס קוליקוב ואושר אליהו. כאמור תומר צרפתי ערך את הופעת הבכורה שלו בניצחון 4:1 על הפועל ירושלים ופתח בכל משחקי הקבוצה בגביע הטוטו. 
 
בעונה הקודמת סיימה הקבוצה כשהיא רחוקה שש נקודות מהמקום הראשון בטבלה. מלך שערי הליגה וסגנו היו מהקבוצה, אושר אליהו עם 21 שערים ועומר יונס עם 20 שערים. לקראת פתיחת העונה, ערכנו ראיון עם מאמן הקבוצה דן רומן אשר משתף על השאיפות, השחקנים שעלו לקבוצה הבוגרת ועוד.
 
דן, סכם בקצרה את העונה שעברה
 
"בסך הכל ניתן להגיד שהעונה שעברה הייתה עונה די טובה שלנו. אני מרגיש שהצלחנו בקבוצת הנוער לקחת את המשחק שלנו לרמה גבוהה מאוד ובסך הכל הבאנו את זה גם לידי ביטוי בתוצאות ובהישגיות שלנו".
 
קבוצת הנוער שלחה מספר שחקנים מובילים לקבוצה הבוגרת, איך זה בשבילך?
 
"בסופו של דבר צריך לזכור שזאת המטרה העיקרית והראשונה שלנו - להוציא ולהכשיר שחקנים לקבוצה הבוגרת. המטרה לא רק להוציא אותם לשם, אלא להוציא אותם שישחקו ברמה של הבוגרים. זה מה שאנחנו מצפים מעצמנו כצוות ומהם כשחקנים. בסוף כשרואים אותם עולים ומשחקים זה נותן מוטיבציה לשחקנים שעוד לא עלו לשחק כי הם רואים שזה אפשרי בשבילם והם יכולים להגיע לשם".
 
איך אתה כמאמן מצליח להתמודד עם השחקנים שעולים ויורדים?
 
"זו הדינמיקה של מחלקת הנוער בסוף. שחקנים כל שנה עולים ויורדים וסגלים שלמים מתחלפים וצריך לדעת להתמודד עם זה. זה חלק מהעבודה שלנו ובסוף אנחנו צריכים להמשיך ולקדם את השחקנים".
 
מה המטרות שלך עם הקבוצה בעונה הזו?
 
"קודם כל אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר מבחינה מקצועית. אנחנו רוצים לקחת דברים שעשינו טוב ולקחת אותם צעד קדימה, ויותר חשוב לקחת את מה שעשינו לא טוב ולשפר עוד יותר כי זאת המטרה שלנו. בנוסף להמשיך ולקדם שחקנים שיעלו לבוגרים וישחקו שם כי זה חשוב לנו כמועדון וכקבוצת נוער". 
 
השילוב בין קבוצת הנוער לבוגרים נמצא גם בשיטות המשחק?
 
"ברור שזה נמצא גם שם, כולנו עובדים לפי אותה שיטה וסגנון. בבוגרים והנוער משחקים על אותה פילוספיה ואותה שיטת משחק. בסופו של דבר זה מה שעוזר לשחקנים הצעירים להשתלב ולהיכנס לקבוצת הבוגרים כי זה משהו שהם מכירים מהתקופה שלהם בקבוצת הנוער בעונה שעברה". 
 
איך שיתוף הפעולה בין הצוותים?
 
"יש דינמיקה מאוד מאוד ייחודית בינינו בין הצוותים שלנו לצוות של הבוגרים. אני לא חושב שיש דינמיקה כזו בשום מועדון כדורגל בישראל. יש שיתוף פעולה מדהים בינינו לבינם. ברוב הקבוצות בישראל קבוצת הבוגרים במרכז ושוכחים מקבוצת הנוער, אצלנו ניכר שקבוצת הנוער באה כחלק מהשיקולים המרכזיים של המועדון ומתייחסים אלינו בצורה מדהימה. רואים שקבוצת הנוער חשובה לכולם". 
 
איך מערכת היחסים שלך עם המנהל המקצועי של המחלקה, סשה פלדמן?
 
"יש לי ולסשה מערכת יחסים מדהימה ומאוד טובה, אני מתחיל השנה את השנה השלישית שלי איתו ואני חושב שאפשר להגיד שאנחנו מאוד משלימים אחד את השני בינינו. אנחנו מכבדים אחד את השני ולוקחים החלטות ביחד". 
 
לסיום, כמה מילים לקראת העונה (שהחלה כאמור בשבת האחרונה)
 
"אני מקווה מאוד שתהיה לנו כאן עונה טובה וקבוצה שאנחנו נהנה ממנה. אנחנו נקווה לשחק את הכדורגל שלנו, את הלחץ והדומיננטיות בכל משחק ולהביא עונה הישגית נוספת אל המועדון". 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up