תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול בני ריינה

סיכום המשחק מול בני ריינה

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול בני ריינה
ביום שבת האחרון (20:00) מכבי נתניה אירחה את מכבי בני ריינה למשחק הפתיחה של עונת 2023/24 בליגת וואן זירו. בקבוצה הגיעו למשחק לאחר ניצחון 4-1 על הפועל באר שבע במסגרת משחק הדירוג על מקומות 7-8. מנגד, מכבי בני ריינה סיימו את משחק הדירוג על מקומות 13-14 והפסידו בתוצאה 2-1 להפועל פתח תקווה. 
 
הרכב מכבי נתניה: תומר צרפתי, כארם ג’אבר, ג׳ואל אבו חנא, פלאמן גלאבוב, נאסים אואמאו, בוריס אינו, בר כהן, איתן אזולאי, עוז בילו, אחמד סלמן וסטניסלב בילנקי. 
 
מאמן: רן קוז׳וך. 
 
הרכב מכבי בני ריינה: גד עמוס, איאד חוטבא, ממדו סמבה, ליובסלביץ׳, עבדאללה ג’אבר, רועי שוקרני, מוחמד אוסמן, הנרי ואקה, שלומי אזולאי, קייס גאנם ומארק קוסטא. 
 
מאמן: שרון מימר. 
 
שעת המשחק: 20:00
איצטדיון: נתניה
שופט המשחק: ניב שטייף
 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה השמינית קייס גאנם קיבל הרמה נהדרת ונגח מקרוב אך תומר צרפתי היה במקום ומנע שער מוקדם לזכות האורחת, דקה קודם לכן כדור של מארק קוסטא פגש את הקורה. בדקה ה-19 עוז בילו העביר כדור רוחב נהדר ואחמד סלמן נגח בעוצמה החוצה. 
 
בדקה ה-36 סטניסלב בילנקי עבר את המגן והעביר פס רוחב מצויין אל איתן אזולאי שסיים בנגיעה את הכדור ברשת, 1:0 מכבי נתניה. בדקה ה-43 בר כהן בעט כדור חזק שקיבל הסטה משחקן היריבה וכמעט פגש את חיבורי הקורות אך הכדור חלף ליד המסגרת ויצא לקרן. 
 
בדקה ה-56 תומר צרפתי עצר התקפה של שלומי אזולאי ולאחר מכן אבו חנא עצר בריבאונד את הכדור החוזר. כמה דקות לאחר מכן, נאסים אואמאו דרך על שחקן היריבה והורחק לאחר התערבות מערכת צוות המסך. דקה לאחר מכן התקפה מתפרצת נהדרת, בילו בעט מקרוב ונבלם למול גד עמוס. 
 
בדקה האחרונה של המשחק עמית מאיר קיבל את הכדור ואיים מרחוק והכדור פגע בקורה ואז חזר לראשו של תומר צרפתי ונכנס אל הרשת, 1-1.
 
בסיום המשחק, הקבוצות נפרדות בתוצאת תיקו 1:1 וצוברות נקודה ראשונה לעונה כל אחת. 
 
נתוני המשחק: 
 
- מכבי נתניה החזיקה בכדור במשך 53% מהזמן בעוד שבני ריינה החזיקה בכדור במשך 47% מהזמן. במהלך החצי הראשון החזקת הכדור של הקבוצה עמדה על 66% מהזמן. 
 
- הקבוצה ניצחה ב-52% ממאבקי האוויר אליהם הוא עשה, בעוד היריבה הצליחה ב-48%.
 
- הקבוצה בעטה עשר פעמים בסך הכל, שלושה מן הניסיונות הגיעו למסגרת. מנגד בני ריינה עמדה על 13 ניסיונות כשצמד במסגרת. מדד השערים הצפויים, מכבי נתניה עמדה על 1.48 ומכבי בני ריינה עמדה על 1.72. 
 
נתונים אישיים: 
 
- כארם ג׳אבר דייק ב-43/50 המסירות שניסה להעביר. 
 
- במהלך המשחק סטניסלב בילנקי ניסה לבצע 5 דריבלים ובהם הוא הצליח ב-4 מן הניסיונות. 
 
- בוריס אינו הצליח ב-3/4 ניסיונות התיקול שהוא ביצע במהלך המשחק. 
 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה נגד הפועל תל אביב באיצטדיון בלומפילד. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up