תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
ביום שבת בשעה 20:00 מכבי נתניה תפתח את עונתה בליגת העל במשחק ביתי נגד מכבי בני ריינה. הקבוצה תגיע אל המשחק לאחר שניצחה בתוצאה 4-1 את הפועל באר שבע במשחק הדירוג וסיימה במקום השביעי במפעל גביע הטוטו. מכבי בני ריינה מנגד סיימה את משחקה האחרון בהפסד 1:2 להפועל פתח תקווה וסיימה במקום ה-14 במפעל. לקראת המשחק הבאנו לכם עשר נקודות לקראת המפגש נגד מכבי בני ריינה. 
 
1. שני המפגשים בין הקבוצות בעונה החולפת הסתיימו בניצחון 2:1 לזכות מכבי נתניה. הניצחון בסיבוב הראשון קטע רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, והיה הניצחון השני בלבד של מכבי נתניה באותה העונה. את שער הניצחון כבש לירן רוטמן בשער דרמטי לפני שריקת הסיום של המשחק. 
 
2. במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בגביע הטוטו מכבי נתניה ומכבי בני ריינה נפגשו באיצטדיון "גרין". המשחק הסתיים בתוצאת תיקו מאופסת בין הצדדים. 
 
3. מכבי בני ריינה ביצעה שינויים נרחבים בסגל הקבוצה והנה הם השחקנים המצטרפים מנגד: גד עמוס, רועי שוקרני, מוחמד אוסמן, מרוואן קבהא, דור אלו, הנרי ואקה, עומר נחפאוי, מור פדידה, נואף בזיע, עמית מאיר, קייס גאנם ונמניה ליובסליביץ'. סך הכל 12 שחקנים חדשים שהצטרפו לסגל הקבוצה של שרון מימר. 
 
4. הניצחון הראשון של רן קוז'וך כמאמן על הקווים היה על חשבונו של המאמן שרון מימר. זה קרה בעונת 2021/22, כאשר ריימונד אטפלד סיים את תפקידו ולפני כניסתו של בני לם אל התפקיד, רן קוז'וך אימן את הקבוצה נגד בני סכנין באיצטדיון "דוחא" למשחק שנגמר בניצחון 3:1 של מכבי נתניה על הקבוצה מהמגזר, לאחר 2-0 מהיר בדקות הפתיחה. 
 
5. בעונה החולפת מלך הבישולים של הקבוצה היה אוסמה חלאילה עם שלושה בישולים (כבר אינו נמצא בקבוצה), וכאמור מלך השערים היה מארק קוסטה אשר הגיע באמצע העונה וסיים עם מספר מכובד של שמונה שערי ליגה. 
 
6. מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר שסך הכל במשחקי גביע הטוטו ניצחה בשלושה משחקים, הפסידה באחד וסיימה משחק נוסף (נגד בני ריינה) בתוצאת תיקו מאופסת. סך הכל כבשה הקבוצה 11 שערים וספגה מנגד ארבעה שערים. 
 
7. בעונה החולפת ניצחה הקבוצה 4:1 את בית"ר ירושלים במשחק הפתיחה של העונה, כאשר לפני כן לא ניצחה הקבוצה משחק פתיחה ביתי בליגה הראשונה מאז עונת 2010/11, כאשר גם אז ניצחה באותה התוצאה הקבוצה את בית"ר ירושלים. 
 
8. בעונה החולפת סיימה מכבי בני ריינה במקום ה-11 בטבלה עם 35 נקודות במאזנה בסך הכל בסיומה של העונה. הקבוצה של שרון מימר ניצחה בשמונה משחקי ליגה, הפסידה ב-14 משחקים ואת 11 המשחקים הנותרים סיימה בתיקו. סך הכל סיימה הקבוצה את העונה בהפרש שערים של 22-. 
 
9. השופט הראשי של המשחק יהיה ניב שטייף, עוזרי השופט שיעזרו לו בניהול המשחק הינם תובל קולטונוף ואדי ליעוז. שופטי המסך בניידת ה-VAR יהיו שניר לוי ודודו ביטון. השופט הרביעי הינו אוהד אסולין. 
 
10. המשחק ישודר בשידור מלא בערוץ 5 סטארס, כאשר המועדון יעדכן על אירועים מרכזיים ברשתות החברתיות. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up