תפריט
ראשי | פותחים עונה - מחלקות הנוער

פותחים עונה - מחלקות הנוער

רועי אלגרבלי
פותחים עונה - מחלקות הנוער
לקראת פתיחת העונה במחלקות הנוער ביום שבת (26.08.23) הבאנו לכם כאן את המידע המלא על המשחקים שישוחקו, העונה החולפת וההכנות לקראת המשחקים. 
 
קבוצת הנוער:
 
קבוצת הנוער של המועדון תפגוש את הפועל קריית שמונה במשחק שיפתח את העונה. המשחק יהיה משחק ביתי במתחם שפירא בנתניה. כזכור, בעונה החולפת מכבי נתניה סיימה את העונה במקום השני בטבלה והפועל קריית שמונה סיימה במקום העשירי בטבלה מנגד. 
 
הקבוצה בהובלת דן רומן סיימה עם 60 נקודות במאזנה, רחוקה שש נקודות בלבד ממכבי חיפה אשר זכתה באליפות. מלך השערים היה אושר אליהו עם 21 שערים ולמקום השני הגיע עומר יונס עם עשרים כיבושים לרשתות היריבה. 
 
מנגד, קריית שמונה סיימה את העונה עם 38 נקודות בסך הכל במאזן הנקודות שלה, הקבוצה מהצפון ניצחה בעשרה משחקים, סיימה שמונה בתיקו והפסידה ב-12 המשחקים הנותרים. מלך שערי הקבוצה היה מוחמד אבו רומי עם 11 שערים כאשר המקום השני הינו יאיר מרדכי עם שמונה כיבושים.
 
המשחק השני של מכבי נתניה "שלומי" אמור להיות שבוע לאחר מכן, כאשר הקבוצה תשחק נגד מכבי חיפה שכאמור זכתה באליפות המדינה בעונה החולפת.
 
נערים א':
 
הקבוצה של נערים א' במחלקת הנוער סיימה את העונה החולפת במקום החמישי בליגה וצברה למאזן הנקודות שלה 45 נקודות. הקבוצה ניצחה ב-12 משחקים, סיימה תשעה משחקים בהפסד ובתשעת המשחקים הנותרים נפרדה מהיריבה ללא הכרעה. מלכי השערים של הקבוצה היו איתי מוסלי ואורי מרדכי עם 12 כיבושים. 
 
ביום שבת הקרוב (26.8) בשעה 09:00 בנתניה (שפירא) מכבי נתניה תפתח את העונה שלה במשחק נגד קבוצת הפועל רמת גן. בעונה החולפת ניצלה הפועל רמת גן מירידה כאשר סיימה את העונה במקום ה-14 בליגה עם 25 נקודות, והקבוצה אשר ירדה לליגה הלאומית סיימה עם 22 נקודות בלבד את העונה. 
 
בנוסף, רשמה הקבוצה קמפיין מרשים במסגרת גביע המדינה כאשר הגיע קבוצת נערים א' אל גמר גביע המדינה והפסידה בתוצאה 3-0 למכבי תל אביב לאחר קמפיין מרשים מאוד במסגרת הגביע עד משחק הגמר.
 
נערים ב':
 
בעונה החולפת קבוצת נערים ב' של המועדון סיימה במקום הרביעי של העונה כאשר צברה 63 נקודות סך הכל במאזן הנקודות שלה, רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השלישי. מלך השערים של הקבוצה היה צורי זיתוני אשר כבש 13 שערים ליריבות השונות במסגרת הליגה. 
 
מלבד מסגרת הליגה, קבוצת נערים ב' רשמה הצלחה גם במסגרת גביע המדינה כאשר הקבוצה בסיומו של קמפיין מוצלח בגביע המדינה זכתה גם להניף אותו כאשר ניצחה 2-0 את מכבי יפו במשחק גמר גביע המדינה לנערים ב'. 
 
העונה של הקבוצה כבר החלה, כאשר פגשה במשחק הראשון לעונה את קבוצת הפועל פתח תקווה וניצחה אותה בתוצאה 3-1. המשחק השני לעונה ישוחק ביום שבת ויפגיש בין הפועל רמת גן למכבי נתניה במשחק חוץ אשר יצא לדרך בשעה 08:45.
 
בהצלחה לכל היהלומים הצעירים בקבוצות השונות!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up