תפריט
ראשי | "יש לשחקנים שלנו את כל הכלים להצליח"

"יש לשחקנים שלנו את כל הכלים להצליח"

רועי אלגרבלי
"יש לשחקנים  שלנו את כל הכלים להצליח"
לקראת הישורת האחרונה בשלבי טרום העונה והכניסה לתחילת הליגה אנחנו ממשיכים להציג לכם את המצב בקבוצות מחלקת הנוער, והפעם אנחנו עם קבוצת נערים א' בהובלתו של המאמן אלירן מזרחי.
 
רגע לפני- תקציר העונה החולפת: קבוצת נערים א' סיימה במקום החמישי בטבלה את הליגה כאשר היא צברה בסך הכל 45 נקודות במהלך העונה. הקבוצה ניצחה ב-12 משחקים, סיימה תשעה משחקים בהפסד ובתשעת המשחקים הנותרים היא ויריבותיה נפרדו ללא הכרעה.
 
את טבלת הכיבושים של שחקני הקבוצה במסגרת הליגה הובילו איתי מוסלי ואורי מרדכי אזולאי עם 12 שערי ליגה לכל אחד מהם. בנוסף הקבוצה רשמה קמפיין מרשים גם במסגרת גביע המדינה כאשר העפילה אל שלב גמר גביע המדינה לאחר ניצחונות מרשימים במהלך הדרך על הפועל תל אביב, קריית שמונה, מכבי פתח תקווה ומ.כ נווה יוסף. בסיום הקמפיין הפסידה בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב בתוצאה 0-3.
 
רוב שחקני הקבוצה של העונה ומאמנה, אלירן מזרחי, היו חלק מהזכייה של קבוצת נערים ב' בגביע המדינה אחרי ניצחון על מכבי יפו במשחק גמר הגביע בתוצאה 2-0. בנוסף, הקבוצה רשמה הישג מרשים גם במסגרת הליגה כאשר סיימה במקום הרביעי ורשמה לעצמה עונה הישגית מוצלחת ופורה בכל הפרטמרים. את השערים במשחק הגמר כבשו דניאל אטלן ואלון פחימה.
 
אלירן, ספר איך ההרגשה לפתוח עונה נוספת במועדון?
 
"אני שמח מאוד  להתחיל את השנה שלישית שלי במועדון, מכבי נתניה זה שילוב של מועדון גדול עם עבר מפואר, הווה מצויין ויחד עם זאת יש כאן תחושה של בית חם ומשפחתיות".
 
איך היית מסכם את העונה הקודמת של השנתון?
"בסופו של דבר אני חושב שעשינו עונה אדירה מכל הבחינות, גם בליגה וגם במפעל הגביע כמובן. בליגה הצלחנו לנצח את כל הקבוצות משהו שאף קבוצה לא עשתה ולסיים במקום 4, במפעל הגביע קשה לתאר במילים את הריגוש בלזכות בתואר ולעשות כבוד למועדון אחרי 16 שנה (אגב שזה יוצא בדיוק בשנה שהשחקנים נולדו) בלי זכייה בקבוצת הגיל הזאת".
 
איך אפשר לשמר הצלחה מהעונה שעברה לעונה הזו?
 
"כל עונה היא בפני עצמה ואנחנו כבר עם הפנים שלנו קדימה לעונה חדשה ולאתגרים חדשים.
אנחנו מכוונים הכי גבוה שיש ואנחנו גם בטוחים בעצמנו אבל רק אם נמשיך לעבוד קשה, נכון ולשמור על צניעות נצליח לעמוד במטרות שלנו.
לדעתי יש לשחקנים ולקבוצה את כל הכלים להצליח ואני מאמין מאד בהם, כי הם אוהבים לעבוד קשה והכי חשוב שיש להם אופי של ווינרים אמיתיים".
 
 
 כמה באמת יש מקום לחינוך והתנהגות למול הישגיות בגילאים הללו?
 
"יש מקום מאוד גדול ומשמעותי בסופו של דבר לנושא החינוך אצלנו ללא שום ספק, כדי להיות ספורטאי גדול - אתה חייב להיות קודם כל בן אדם ערכי וטוב ככה אני מאמין וככה אנחנו מחנכים את השחקנים במכבי נתניה.
אנחנו מעורבים איפה שאנחנו צריכים להיות מעורבים, בין אם זה בבתי הספר, בפנימייה ובכלל באופן כללי אנחנו תמיד מקפידים על התנהגות מחוץ למגרש לא פחות ממה שקורה על המגרש.
בשנה שעברה הקבוצה הייתה שותפה בפרוייקט של "ספיישל אולימפיקס", שזה פרוייקט של  ספורטאים עם צרכים מיוחדים וגם לקחה חלק בטורניר מכובד ומרגש, כמובן שגם השנה נשמח לקחת חלק בפעילויות עבור הקהילה ולתרום במה שנוכל לתרום".
 
ספר קצת על הצוות שעובד איתך?
 
י"ש לצידי צוות מצוין ומעטפת רחבה של אנשי מקצוע מעולים שכל אחד תורם המון לקידום השחקנים והצלחת הקבוצה בכל מה שצריך:
בר ויצמן- עוזר מאמן שמתחיל שנה שביעית במועדון שהוא גם המאמן של קבוצת ילדים ב'.
עידן שלייזינגר- מאמן כושר שממשיך שנה שניה עם הקבוצה.
דמיאן קיניונס- מאמן הכושר של קבוצת הנוער שתורם בקביעת התכנים הגופניים וכניסה לאימונים.
עופרי נחמני- אנליסט שגם עוזר באימונים שהצטרף השנה למועדון.
צוות מאמני שוערים:
בראשות עופר בסון, גבע פרידמן ועדן פרוכטר שעובדים באופן צמוד עם השוערים.
חגית נחמני- מנהלת קבוצה הכי טובה בעולם.
בנוסף: לילו בוכניק התזונאי, ועמוס ביאלי מאמן מנטלי שמלווים את השחקנים במהלך כל השנה".
 
איך הקשר עם שאר אנשי המחלקה?
 
"הקשר בין אנשי המחלקה והמאמנים הוא חברי וטוב, יש אנשים טובים לפני הכל שמכבדים ומפרגנים אחד לשני וכמובן שזה חשוב ומוסיף לאווירה הטובה".
 
ספר קצת על העבודה עם סשה
 
"הקשר שלי עם סשה מצוין, סשה תמיד מנסה לעזור במה שצריך ונותן לי גב.
הוא מעורב בכל התהליך שעוברת הקבוצה אנחנו מדברים המון מהפרטים הכי קטנים עד הפרטים הגדולים. יש ביננו שיח פורה על הכל שבסופו של דבר מוסיף המון להצלחת הקבוצה והתקדמות השחקנים שזה הדבר הכי חשוב".
 
מה השאיפה שלך בסוף לעתיד הרחוק?
 
"בכדורגל אני חושב שלא צריך להסתכל יותר מדי רחוק כי אין לדעת איך דברים מתגלגלים.
המטרה שלי קודם כל בע"ה להיות מאמן ראשי בליגת העל לנוער, מקווה ומאמין שזה יקרה לא עוד יותר מדי זמן וכמובן שאשמח לקבל את ההזדמנות במכבי נתניה".
 
קצת שאיפות לעתיד הקרוב
 
"קודם כל להמשיך להנות מהעשייה של הדבר שאני הכי אוהב בעולם חוץ מאישתי והבנות שלי.
אני תמיד מנסה לדחוף את השחקנים שלי הכי גבוה שיש וכמובן רוצה להצליח גם השנה עם קבוצת נערים א' ולעמוד במטרות הקבוצתיות שלנו. בנוסף והכי חשוב להמשיך את התהליך של השנתון כדי שיהיו כמה שיותר שחקנים משמעותיים בשנה הבאה בקבוצת הנוער, אם הם יתמידו בדרך הנכונה אז אין לי ספק שזה גם מה שיקרה אבל חובת ההוכחה עליהם".
 
כמה מילים לסיום
 
"שרק נהיה בריאים ומאושרים כל השאר זה בונוס".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up