תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול הפועל חדרה

סיכום המשחק מול הפועל חדרה

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול הפועל חדרה
ביום ראשון השבוע מכבי נתניה פתחה את משחקיה הרשמיים לעונת 2023/24 במחזור הראשון של גביע הטוטו. מכבי נתניה אירחה את קבוצת הפועל חדרה למשחק שיצא לדרך בשעה 20:00 באיצטדיון היהלום בניהולו של גל לייבוביץ.
 
יום המשחק: ראשון
שעה: 20:00
מסגרת: מחזור 1, גביע הטוטו
 
הרכב הקבוצה: תומר צרפתי, עידו וייר, פלאמן גלאבוב, ג׳ואל אבו חנא, נאסים אואמאו, אביב אברהם, בוריס אינו, מקסים פלקושצ׳נקו, אחמד סלמן, עוז בילו וסטניסלב בילנקי.
 
בדקה ה-15 של המשחק דור ג׳אן בחן את תומר צרפתי אשר היה דרוך ומנע שער יתרון ליריבה. כמה דקות לאחר מכן ג׳ואל אבו חנא סיים את חלקו במשחק לאחר שנפצע ופינה את מקומו לאיתי בן שבת אשר עלה מהספסל.
 
בדקה הארבעים של המשחק איתן אזולאי וכארם ג׳אבר נכנסו על חשבונם של אביב אברהם ועידו וייר. בסיום המחצית הראשונה של המשחק מכבי נתניה והפועל חדרה עדיין ללא שערים. 
 
בדקה ה-51 כדור קרן של פלקושצ׳נקו הסתובב חד אל הרחבה, בילנקי נגח והכדור פגע בעידו לוי ופגש את הרשת של האדומים, 1-0 מכבי נתניה. 
 
בדקה ה-64 איתן אזולאי כמעט ומצא את הרשת אך הכדור חלף ליד הקורה, עוז בילו לאחר מכן פספס גם הוא. דקתיים לאחר מכן איגור זלטאנוביץ׳ ועמרי גנדלמן נכנסו למשחק גם הם במקומם של סטניסלב בילנקי ומקסים פלקושצ׳נקו. 
 
שש דקות חלפו, איתן אזולאי עשה מהלך אישי נהדר ואיים כדור שפגע בקורה אך חזר אל אחמד סלמן שבנגיעה סיים את הכדור ברשת ולא התבלבל, 2-0 מכבי נתניה.
 
בדקה ה-84 בעזרת נגיחה בכדור קרן הצליחה הפועל חדרה לצמק את בתוצאה ולחזור אל המשחק, 2-1. כמה דקות לאחר מכן כארם ג׳אבר חילץ כדור ומסר לבילו, האחרון ראה את התנועה של המגן ושלח לו כדור, ג’אבר סיים את הכדור ברשת וקבע את תוצאת המשחק, 3-1 מכבי נתניה. 
 
במהלך המשחק מקסים פלקושצ׳נקו, ג׳ואל אבו חנא ואיתי בן שבת ערכו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם במדי הקבוצה. תומר צרפתי ערך הופעה ראשונה באיצטדיון נתניה במדי הקבוצה הבוגרת ואחמד סלמן כבש שער בכורה בצהוב. 
 
המשחק הקרוב של הקבוצה יערך נגד מכבי בני ריינה ביום רביעי
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up