תפריט
ראשי | פרויקט מיוחד, לקראת העונה של מחלקת הנוער והפעם נערים ב'

פרויקט מיוחד, לקראת העונה של מחלקת הנוער והפעם נערים ב'

רועי אלגרבלי
פרויקט מיוחד, לקראת העונה של מחלקת הנוער והפעם נערים ב'
לקראת פתיחת עונת המשחקים הקרבה ובאה בקבוצות מחלקת הנוער בחרנו לערוך ראיון משותף בין המנהל המקצועי של המחלקה, סשה פלדמן ומאמן קבוצת נערים ב', יוסי בן שטרית. 
 
יוסי, איך הייתה ההרגשה לחזור למועדון?
 
"ההרגשה היא הרגשה מצויינת. אנחנו רואים את מגמת השיפור של המחלקה בזמן הקצר שלא הייתי ומבינים את העלייה באיכות השחקנים והצוות העוטף של המועדון.".
 
מה אתה חושב על הצוות שיש איתך? 
 
יוסי: "אני יכול להגיד שהצוות המקצועי הקבוצתי שלנו הוא מצויין. השילוב עם רן בר עוזר המאמן (מאמן נערים ג) הוא טוב וקרוב. זכיתי בשתי מנהלות קבוצה איכותיות שהן כמובן חגית ושלי. בשבוע הבא נקלוט מאמן כושר חדש שילווה את הקבוצה צמוד. עד עכשיו עבד איתנו דמיאן מאמן הכושר של הנוער. מאמני השוערים. מנטאלי ותזונאים שנותנים מענה קבוע לצרכי הקבוצה".
 
סשה, באופן כללי מה אתה חושב על הצוותים שקיימים כעת במחלקה?
 
"אני מאוד שלם עם אנשי הצוות שעובדים אצלנו כיום. רובם כבר עובדים במכבי נתניה כבר מספר שנה וזה יכול להצביע על הדרך שלנו וההערכה ההדדית בין המועדון לבין אנשי המקצוע".
 
איך העבודה שלך עם סשה?
 
"ההיכרות שלי עם סשה היא ארוכת שנים. עבדנו יחד כמאמנים צעירים באותה מחלקת נוער. הערכה המקצועית הפכה לחברות אמיתית במגרש ומחוצה לו. כך שאנחנו מבינים מצויין אחד את השני. כשיש מולך איש מקצוע מצויין שיודע לגעת בנקודות חשובות זה תורם ועוזר בהתקדמות האישית של שחקנים ובהתקדמות הקבוצתית".
 
סשה, מה הובילה בעצם לבחירה ביוסי?
 
"יוסי ואני עבדנו יחד בעבר וחוץ מזה שאני חושב שהוא מאמן מצוין אז גם יש בינינו חיבור מצוין ברמה האישית, ולכן היה לי טבעי לפנות ליוסי כדי להצטרף אלינו".
 
מה הדברים שאתה מביא איתך לתפקיד ומה הציפיות? וסשה איך ההרגשה לקראת עונה נוספת?
 
יוסי: "אני מביא איתי בעיקר את הניסיון כי עבדתי כמעט בכל קבוצת גיל בעברי. בגילאים הקטנים, בנערים ונוער ומספר שנים הייתי עוזר מאמן בבוגרים. אני מבין היטב את התפתחות השחקן ואת הנקודות החשובות לגיל הספציפי. מאוד מאמין בכדורגל מסודר ובלימוד היסודות".
 
סשה: "כמו בכל שנה ישנה התרגשות וציפייה לראות כל השחקנים והקבוצות.
בהזמנות זו נאחל בהצלחה גם לכל אנשי הצוות והשחקנים שהצטרפו אלינו לקיץ וכמובן שאנחנו מצפים ומקווים לעוד שנה מוצלחת".
 
יוסי, הספקת להכיר את השחקנים?
 
"אני מלווה את הקבוצה כמעט חודש ולמדתי די מהר את השחקנים. אבל בכדורגל יש תמיד שינויים וייקח עוד זמן עד שאכיר את הכל לעומק. בתקופת הזמן הזאת קיבלתי שחקנים מוכשרים רעבים ללמוד ובעיקר חרוצים שרוצים להתקדם וללמוד כל הזמן".
 
איך אפשר לשלב בין הישגים וניצחונות לבין כדורגל יפה, שיטה וערכים?
 
יוסי: "השילוב חייב ללכת יחד. אם מלמדים את היסודות וכדורגל נכון עפ״י עקרונות המועדון והצוות המקצועי. הדבר אמור להביא גם תוצאות וניצחונות. לדעתי שופטים יותר מדי תוצאות במחלקות נוער וזאת טעות. אין ספק שבכדורגל צריך לרצות וללמוד איך לנצח אבל לא פחות חשוב תהליכים ועקרונות".
 
סשה: "שני נושאים שחרטנו על דגלנו זה עניין הערכים והמשמעת ובשנים האחרונות בעיות המשמעת הן מזעריות ובעזרת יניב אלבז אנחנו גם משלבים את שחקני המחלקה בפעילויות רבות למען הקהילה . אני חושב שבעניין הזה המאמנים, המנהלים ובעיקר דרור חסון מנהל המחלקה עושים עבודה מצוינת".
 
איך אתה רואה את ההצלחה של הנבחרות הצעירות של ישראל בתקופה האחרונה?
 
יוסי: "מה שקרה הקיץ בנבחרות הצעירות הוא יוצא מגדר הרגיל. גרם לאושר ולחיבור לכדורגל שלנו.
אבל כמו בכל דבר צריך לראות שיש המשכיות והתמדה. החלק הקשה אחרי הקיץ הזה הוא שילוב הצעירים בקבוצות הבוגרות ובנבחרת הבוגרת. מי שעושה זאת בצורה מצויינת זאת מכבי נתניה. זה מחזק את העתיד והופך גם את מחלקת הנוער למבוקשת".
 
יוסי, מסר לסיום
 
"כאשר יש תהליך ויציבות דברים טובים קורים.
רק אהבה תנצח"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up