תפריט
ראשי | שאלות ותשובות עם רן ואלמוג

שאלות ותשובות עם רן ואלמוג

רועי אלגרבלי
שאלות ותשובות עם רן ואלמוג
ביום רביעי ערכנו לייב מיוחד בו ניתנה לכם, האוהדים, ההזדמנות לשאול בצורה ישירה במסגרת הרשתות החברתיות שלנו את מאמן הקבוצה רן קוז'וק והמנהל הספורטיבי אלמוג כהן שאלות ולקבל את תשובתכם. 
 
הבאנו לפניכם את תמצית השאלות מן הלייב והתשובות שנענו. 
 
מה קרה במשחק גמר גביע המדינה?
 
רן: "משחק גמר הגביע היה משחק לא טוב שלנו בלשון המעטה. הנקודה הכי קשה לי בתור מאמן ולצוות זה שנפלנו בגישה. עוד דבר ששמתי אליו דגש במשחק הגמר ולהבא וזה שלא ידענו להישאר במשחק."
 
האם לא היה צורך בלהביא שחקנים שוברי שיוויון?
 
אלמוג: "אנחנו בונים את הקבוצה הכי טוב שאפשר בראייה שלנו. אנחנו מנסים לתקן את הבעיות שהיו עונה שעברה ולשפר אותם. יש לנו סגל מאוד עמוק ומאוד חזק, יהיה לנו בכל עמדה שני שחקנים איכותיים שמתחרים על ההרכב." 
 
עד כמה הצעירים יקבלו במה השנה?
 
אלמוג: "אני חושב שבשנים האחרונות אנחנו דוגלים בשחקנים צעירים איכותיים. אנחנו לא בוחרים את השחקנים שלנו לפני גיל. שמנו לעצמנו דגש על שחקנים צעירים איכותיים. אנחנו מצפים גם מהשחקנים הצעירים שקנינו בעונה שעברה לגלות מנהיגות ולהשתפר בעונה הזו." 
 
מה היעדים שאתם מציבים לקבוצה העונה?
 
רן: "המטרות הן תמיד להגיע הכי גבוה שאנחנו יכולים. בשנתיים שאני פה, גם כעוזר מאמן, מהרגע הראשון אנחנו דיברנו על העניין של הישגיות ווינריות ולקחת את המועדון צעד נוסף קדימה כל פעם. כשהגענו לגמר גביע הטוטו, מאוד היה חשוב לנו לקחת אותו גם אם זה המפעל השלישי בחשיבותו כי אנחנו רוצים להכניס לדי אן איי שלנו כמיהה להישגים ונצחונות."
 
האם המטרה היא לנצח את המשחק או לשחק כדורגל יפה?
 
רן: "חד משמעית המטרה היא לנצח את המשחק בכל מקום נגד כל קבוצה ולהיות אמיצים, זה משהו שאנחנו כל הזמן מדברים עליו ומשדרים אותו. אנחנו הקבוצה הישראלית היחידה שניצחה את מכבי חיפה בסמי עופר בשנה שעברה וזה היה ברור שאנחנו הולכים לעשות את זה."
 
אלמוג: "זה גם הדרך של הדברים. באנו לשם כדי לנצח ולא כדי להתגונן. אנחנו נותנים לשחקנים להאמין בעצמם וזה הדבר הכי חשוב במועדון הזה. חשוב ששחקנים יבואו למשחקים לגרום ליריב לעשות טעויות, להתנפל על היריב ולנצח את המשחק. התהליך הוא נכון."
 
האם אין פחד משוער ללא ניסיון ומי הולך להיות השוער הראשון?
 
רן: "אנחנו מאוד יודעים לאן אנחנו רוצים לקחת את המועדון, אם הייתה לנו תחושה שהם לא מסוגלים לא היינו עושים את זה. אנחנו מועדון יותר מדי גדול כדי לקחת סיכונים בעמדה הזו. אני חושב ששניהם שוערים טובים וראויים, אני חושב שכרמי שיחק כמה משחקים שבהם ניצחנו. תומר במשחק מאוד גורלי שנלחמנו על מקום רביעי עשה את העבודה. אני סמוך ובטוח בהם. אני חושב שכרגע המצב זה כמו לכל עמדה, מאוד חשוב לנו לייצר שני שחקנים באותה רמה על ההרכב כדי לייצר תחרות ושיפור אצל השחקנים." 
 
לאן מיועד בר כהן מבחינת ההרכב?
 
אלמוג: "בסופו של דבר חיפשנו שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. בר יכול לשחק גם ב-8/10 ואני חושב שהוא יוסיף לנו הרבה מאוד כוח." 
 
האם עמדת המגן הימני סגורה?
 
אלמוג: "אם לא נרגיש שאנחנו מביאים משהו שהוא משדרג את העמדה הזו אז אנחנו לא נביא. אנחנו לא נביא סתם שחקנים כדי להגיע "הבאנו רכש". אם נרגיש שיש שחקן שיכול לשדרג אותנו בעמדה הזו אז אולי נביא."
 
מי השחקנים שמצפים מהם לכבוש את השערים בעונה הקרובה?
 
רן: "אני חושב שכל שחקני ההתקפה שלנו הם שחקנים שיודעים לייצר שערים ובישולים. כשהחלון התעכב וכולם היו בלחץ אז לנו היה ברור שאנחנו רוצים לייצר מצבים ולהבקיע יותר. חיכינו בסבלנות לשחקנים שאנחנו חושבים שבפרטמרים של המשחק שלהם הם יכולים לשדרג אותנו. כל שחקני ההתקפה שלנו יכולים וצריכים להביא את המספרים."
 
האם יש תכנון לצרף שחקן שיתן מנהיגות? 
 
אלמוג: "לגיל אין פאקטור. אם נרגיש שיש מישהו בוגר שיש לו יכולת מקצועית טובה אז לגמרי יכול להיות שנביא אותו." 
 
האם המקום הרביעי זה המטרה של המועדון?
 
רן: "המטרה שלנו זה להגיע הכי גבוה ולפתוח טוב. מכבי נתניה לא רוצה להתחיל עוד עונה לא טוב ולרדוף, אנחנו רוצים להיות טובים מההתחלה."
 
אלמוג: "למעשה אין קבוצה שבאמת תקעה יתד עם שלושת המובילות וזה מה שאנחנו רוצים להיות. בעזרת השם לחזור לאירופה שזה משהו שהיה כיף לקהל ולנו." 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up