תפריט
ראשי | תודה רז!

תודה רז!

רועי אלגרבלי
תודה רז!
היום (ראשון) מועדון הכדורגל מכבי נתניה מודיע על פרידה מבלם הקבוצה בשנתיים האחרונות, רז שלמהשלמה עוזב את הקבוצה לאחר שנתיים בהם נכנס ללב המועדון והקהל וישחק בקבוצת לובן הבלגית. 
 
שלמה בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובמדיה שיחק גם בקבוצה הבוגרת בתחילת דרכו בכדורגל הישראלי. בעונת 2019/20 החל להיות שחקן משמעותי יותר בקבוצה האדומה ושותף ב-40 הופעות, ובעונתו האחרונה באדום שותף בחצי מכמות ההופעות בכל המסגרות.
 
בחלון הקיץ של עונת 2021/22 הגיע רז שלמה אל מכבי נתניה בעסקת השאלה הכוללת אופציה רכישה. הבלם שותף ב-33 הופעות שונות בכל המסגרות ואף הוסיף בישול לפטריק טוואמסי לאחר מבצע דריבל מרשים. 
 
*באותה העונה רז שלמה ניצב במקום השני בליגה במאבקי האוויר המוצלחים (136/192), ואף הוביל את טבלת מאבקי הקרקע המוצלחים על אף שניצב רק במקום הרביעי בהגעה למאבקי קרקע (238/333). בנוסף הוא הגיע למקום השני ברשימת המתקלים המוצלחים והיה המחלץ הטוב בליגה מבין שחקני ההגנה.*
 
*כל הנתונים בהשוואה לשאר שחקני ההגנה בליגה.
 
בסיום אותה העונה נרכש שלמה והמשיך לשחק במדי היהלומים. שלמה שותף ב-38 משחקים ואף ביניהם במשחקי מוקדמות הקונפרנס ליג נגד אינסטבול הטורקית. גם במהלך העונה הנוכחית ניצב רז שלמה בחמשת המובילים בקטגוריות של מאבקים מוצלחים (אוויר וקרקע), חילוצים ותיקולים, ואף הגיע בעונה השנייה ברציפות לכמות החילוצים הגבוהה ביותר.* 
 
*בהשוואה לשאר שחקני ההגנה בליגה.
 
בעקבות יכולתו זומן רז לנבחרת הבוגרת ואף נהפך לשחקן פותח בהרכב בה. זאת לאחר שסך הכל במהלך שנותיו הוא שיחק בכל נבחרות הילדים והנערים של הנבחרת, ורשם בסך הכל שמונה הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ישראל. 
 
בהצלחה רז????
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up