תפריט
ראשי | ברוך הבא ג'ואל אבו חנא!

ברוך הבא ג'ואל אבו חנא!

רועי אלגרבלי
ברוך הבא ג'ואל אבו חנא!
מועדון הכדורגל מכבי נתניה שמח להודיע על החתמתו של הבלם ג'ואל אבו חנא בקבוצה.
אבו חנא חתם היום (שלישי) על הסכם למשך שתי עונות עם אופציה לשנה שלישית במועדון ויחזק את חוליית ההגנה של הקבוצה. הבלם ישמש כשחקן הרכש השני של הקבוצה, זאת לאחר חתימתו של מקסים פלקושצ'נקו אתמול (שני) בקבוצה.
ג'ואל בן ה-25 אשר מתנשא לגובה 1.84 מ' יכול לשחק בעמדת הבלם והמגן.
הבלם נולד בגרמניה, לאם גרמנייה ואבא ערבי- ישראלי-נוצרי. אבו חנא החל את דרכו בקבוצות מקומיות בגרמניה והחל מגיל 10 היה חלק מקבוצת באייר לברקוזן.  באוגוסט 2017 חתם הבלם בקבוצת קייזרסלאוטרן הגרמנית מליגת הבונדסליגה השנייה. בהמשך תקופתו בגרמניה שיחק במגדבורג ובפורטונה קלן.  בעונת 2019/20 שיחק בזוריה האוקראינית, במדיה רשם 28 הופעות בכל המסגרות בהם כבש שער אחד. עונה לאחר מכן רשם עונה נוספת בקבוצה האוקראינית. השער היחיד אותו כבש היה שער בבעיטת מספרת אותו כבש נגד דינמו קייב וקבע שיוויון.
בעונת 2021/22 שיחק בלגיה ורשה הפולנית במדיה רשם 10 הופעות בסך הכל בכל המסגרות, כאשר בעונה החולפת שיחק בלכיה גדנסק, במדיה רשם 17 הופעות בסך הכל.
בנוסף לקריירה שלו במספר ליגות באירופה, אבו חנא רשם שש הופעות שונות במדי הנבחרת הלאומית של ישראל, זאת לאחר שבנבחרות הצעירות נמנה על סגלי הנבחרות הצעירות של גרמניה.
כחלק מההופעות שלו בנבחרות הצעירות של גרמניה, הוא היה חלק מהגעת נבחרת הנערים של גרמניה ב-2015 לגמר היורו.
 
 
אבו חנא אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להצטרף למכבי נתניה ואני רוצה לעזור ולעשות כמיטב יכולתי כדי להשיג את השאיפות והמטרות של המועדון, מהרגע הראשון הרגשתי את האמון מצד המועדון ואני רוצה להחזיר על האמון בהופעה טובה על המגרש ומחוצה לו".
בהצלחה ג'ואל! יאללה נתניה!
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up