תפריט
ראשי | "החלום שלי לשמח את האוהדים של מכבי נתניה"

"החלום שלי לשמח את האוהדים של מכבי נתניה"

רועי אלגרבלי
"החלום שלי לשמח את האוהדים של מכבי נתניה"
לאחר קמפיין מדהים במדי הנבחרת הלאומית הטורניר ה"מונדיאליטו" בו סיימה הנבחרת במקום השלישי ורשמה הישג חסר תקדים בעבורה תוך שסחפה אחריה מדינה שלמה, בחרנו לראיין את שוער הנבחרת והקבוצה הבוגרת שלנו, תומר צרפתי. 
 
תומר בן ה-19 היה השוער הפותח של הנבחרת לאורך כל משחקיה מלבד המשחק על המקום השלישי שנערך ביום ראשון. בנוסף, עיתון האס המדרידאי הכניס את השוער הצעיר לרשימת 11 מצטייני הטורניר שלו ופיזר שלל מחמאות לעברו. 
 
תומר, בוא נחזור להתחלה, למה ציפיתם?
 
"קודם כל בהתחלה הייתה בעיקר התרגשות מאוד גדולה כי בכל זאת לא כל יום אנחנו משחקים במונדיאל. היו לי ציפיות אישיות להגיע הכי רחוק וגבוה שאני יכול וידעתי שזה אפשרי כי יש לנו שחקנים וצוות ברמה מאוד גבוהה. הצלחנו ואני שמח שעשינו את זה".
 
הרבה דיברו על הנאומים והאישיות של אופיר על הקווים, כמה זה מכניס את המוטיבציה לפני המשחק?
 
"אני חושב שזה לא קשור לנאומים. אופיר הוא אדם שבכל שנייה כשאתה רואה אותו - הוא נותן לך אנרגיות ומוטיבציה. זה מאמן ברמה מאוד גבוהה לדעתי ואני שמח שיצא לי לעבוד איתו בטורניר הזה". 
 
באופן אישי, עשית טורניר מרשים ביורו, עונה טובה בליגת העל לנוער ועכשיו המונדיאל, אתה מרגיש שאתה בגרף עלייה?
 
"אני יכול להגיד שהצוות בנתניה עשה איתי משהו שהרבה בזכותו אני בכושר הזה. התאמנתי בבוגרים ושיחקתי בנוער ואני באתי מוכן לכל הדרך הזאת. חוויתי את כל העולמות כבר".
 
הצוות הנתנייתי תמך בך בתקופה הזו?
 
"אני יכול להגיד שכולם תמכו בי בתקופה הזאת. גם עופר בסון מאמן השוערים וגם אלמוג כהן היו איתי בקשר תמידי והיו איתי כל התקופה הזאת. אני רווצה להודות גם לגבע פרידמן, מאמן השוערים היקר שלי מהנוער שתמך ועזר לי רבות לאורך כל התקופה הזאת ובכלל."
 
עוד לפני הטורניר רשמת נקודת ציון בקבוצה, הופעת בכורה בבוגרים, איך זה היה בשבילך?
 
"לא בכל יום אתה זוכה לעשות הופעת בכורה בבית שלך, במועדון כמו מכבי נתניה. הרבה זמן אני לא התרגשתי ככה, התרגשתי שם יותר מהמשחק הראשון במונדיאל. אני שמח שהיה לי משחק טוב והראתי למועדון שהם יכולים לסמוך עליי ושזה היה בבית שלי".
 
מבחינה תקשורתית, במשחקים הראשונים דיברו על התלהבות ועם הזמן כבר הבינו שזה יכולת, בחדר ההלבשה מההתחלה האמנתם?
 
"מההתחלה האמנו, גם כאשר הפסדנו במשחק הראשון והיה תיקו במשחק השני אנחנו תמיד האמנו. ידענו שאנחנו נבחרת טובה עם שחקנים מצויינים. לדעתי ראו בטלוויזיה את זה שלא נפלנו מאף נבחרת".
 
תחזיר אותי לרגעים לפני המשחק שאתם מבינים שאתם עולים למשחק נגד ברזיל 
 
"אני יכול להגיד שהתכוננו לזה כמעט כמו לכל עוד נבחרת. במנהרה צעקנו שזה שלנו ואנחנו הולכים לעשות היסטוריה ואז הם התחילו לצחוק עלינו כי צעקנו. משם כולנו הבנו שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה. אני ידעתי עוד לילה לפני שזה שלנ"ו. 
 
תוך כדי הטורניר אירע הפיגוע בדרום בו נהרגו 3 מחיילנו - איך זה השפיע עליכם?
 
"קודם כל עשו לנו שיחה על זה והיינו עצובים מאד בגלל זה, בסופו של דבר אני ושאר השחקנים חיילים ואנחנו יודעים מה זה. בסופו של דבר זה לא קל, אבל ניסינו לשמח קצת את האנשים ואני מקווה שהצלחנו. אני מאושר מאד שדור הכניס את הגול הזה וחגג כמו שחגג". 
 
נגמר המשחק, ישראל מנצחת את ברזיל, מה עובר לך בראש?
 
"לא היה לנו זמן לעכל כי כי כבר היה לנו משחקאחרי אבל אני יכול לומר שהיה טירוף, אני שמח שזה קרה עם התמיכה של הקהל היהודי שם".
 
התמיכה של הקהל שם זה משהו שחשבתם שהולך להיות במדינה זרה?
 
"הייתי בשוק לגמרי, אני רגיל ש-200 אנשים מגיעים למשחקים האלה ופתאום להיות בחצי גמר עם 30,000 ולראות דגלי ישראל. זה מרגש ואני שמח מאוד שזה קרה לי".
 
מה קרה בחצי שלא הצליח בניגוד לשאר המשחקים?
 
"באנו מוכנים כמו לכל משחק ולא הגענו שחצנים או יהירים. יש ימים שהדברים פחות הולכים או שהקדוש ברוך הוא לא רוצה שתנצח או שהוא מסדר קצת את הדברים אחרת". 
 
איך אתה לקראת טרום עונה בקבוצה הבוגרת?
 
"ברור שאני מתרגש לפתוח עונה סוף סוף בקבוצה הבוגרת. אני מקווה שבעזרת השם יהיה טוב ושנביא תואר למכבי נתניה. אני מקבל הרבה הודעות מהקהל ואין מרגש כזה. החלום שלי זה שהם יקראו לי ולבוא אליהם למחוא להם כפיים. זה לא מובן מאליו מבחינתי, אני אוהד של מכבי נתניה והחלום שלי זה לשמח את האוהדים של מכבי נתניה".
 
מהצד השני, איך גורמים לזה שזה לא יעלה לראש?
 
"אני ילד שמאמין שכל דבר מגיע בזמן שלו. עברתי ימים קשים ולא קלים בקריירה, אין דברים שיעלו לי לראש כי לא עשיתי כלום. יש לידי אנשים שאומרים לי מתי להמשיך ומתי להפסיק, אני אותו תומר". 
 
יש משהו בחיים שלך חוץ מכדורגל?
 
"אני אוהב רק כדורגל. אין שום דבר חוץ מזה בחיים שלי. כשאני חוזר מאימון זה או שאני רואה או מדבר על כדורגל. לא הכי טוב אבל אין מה לעשות" 
 
מה אתה מאחל לעצמך ולקבוצה
 
"מאחל שנפצה על העונה הזאת שהסתיימה לא הכי טובה בגמר ושבעזרת השם נביא תואר". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up