תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שלישי) מכבי נתניה ובית"ר ירושלים ייפגשו במסגרת גמר גביע המדינה בשעה 20:30 באיצטדיון סמי עופר. 
 
מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר הפסד 2-0 להפועל באר שבע ביום שבת האחרון. מנגד בית"ר ירושלים שיחקה את משחקה האחרון בליגה לפני עשרה ימים והפסידה 2-3 לקריית שמונה. 
 
נתונים כלליים: 
??לפי תנועת הרכבות??
 
יהלומים יקרים! 
מחר יערך משחק גמר גביע המדינה באיצטדיון "סמי עופר" ויחל בשעה 20:30. 
 
שימו ?? נא להקדים את הגעתכם בשל העומסים הצפויים. שערי האיצטדיון ייפתחו בשעה 18:00. אנחנו מצרפים לכם הסדרי נסיעה שונים ברכבות המיועדות ????
 
- הרכבת הצהובה! רכבת המופעלת על ידי עיריית נתניה. העירייה בחרה להוציא רכבת ייעודית בכדי להפוך את הדרך לנוחה ומהירה. 
הרכבת תצא מתחנת ספיר בשעה 16:18 ומתחנת נתניה מרכז בשעה 16:25. שימו לב כי מספר המקומות מוגבל, והעלות לכרטיסים הלוך ושוב היא עשרה שקלים בלבד, אותם ניתן לקנות באתר. 
לבוחרים להגיע בדרך זו ?? יש להגיע עם ת.ז או צילום. במידה והמשחק יערך מעבר ל-90 הדקות, איתו גם שעת החזור של הרכבת תתארך. 
 
הסדרי נסיעות נוספים של רכבת ישראל: 
 
?? לרכבת מספר 137 היוצאת מתחנת חיפה חוף הכרמל בשעה 22:36 תתווספנה עצירות בתחנות: בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושע והרצליה.
 
?? תופעלנה 4 רכבות מיוחדות, בשיטת "מלא וסע", מתחנת חיפה חוף הכרמל לתחנת אשקלון, בהתאם לשעת סיום המשחק בפועל. הרכבות יעצרו בתחנות: בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושע, הרצליה, תל אביב סבידור, תל אביב הגנה, חולון וולפסון, בת ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב ואשדוד.
 
?? יוצב מערך רכבות כונן, שיופעל במידת הצורך לתחנת אשקלון באותו מסלול של הרכבות המיוחדות.
 
?? בנוסף לרכבות הסדירות מתל אביב לירושלים יצחק נבון, יוצב מערך רכבות כונן בתחנת תל אביב סבידור, שיופעל במידת הצורך לתחנת ירושלים יצחק נבון.
 
 
??הכר את היריבה - בית"ר ירושלים: 
 
בית"ר ירושלים ממוקמת במסגרת הליגה במקום השמיני בטבלה עם 40 נקודות במאזנה. היא כבשה העונה 52 שערים ומאידך ספגה 58 שערים. 
 
מאמן הקבוצה הוא יוסי אבוקסיס. מלך השערים של בית"ר ירושלים הוא אחד המבקיעים הטובים בליגה העונה, דנילו אספרייה עם 17 שערים. מלך הבישולים של בית"ר הינו מלך הבישולים של הליגה, ירדן שועה עם 16 בישולים. 
 
במסגרת הגביע בית"ר ירושלים הדיחה את מ.ס כפר קאסם בסיבוב ח' בתוצאה 4-0. לאחר מכן בית"ר ירושלים הגיעה לדו קרב פנדלים צמוד עם עירוני טבריה וניצחה 7-6 בסיומו. 
 
במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה ניצחה בית"ר 4-0 את הפועל עפולה בביתם. במשחק השני באיצטדיון "טדי" עפולה ניצחה בתוצאה 2:1 את הירושלמים. 
 
במסגרת חצי גמר גביע המדינה פגשה בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב באיצטדיון סמי עופר. המשחק נגמר בתוצאה 3-1 לזכותה של בית"ר ירושלים וקבע כי הירושלמים יפגשו את מכבי נתניה בגמר גביע המדינה.
 
??הדרך לגמר - מכבי נתניה: 
 
המסע של היהלומים אל גמר גביע המדינה החל במשחק חוץ בקריית שמונה במסגרת סיבוב ח', 90 ו-120 הדקות הסתיימו בתיקו 1:1, כאשר לזכותנו כבש אמיר ברקוביץ'. בסיום דו קרב הפנדלים עם פנדל מדוייק של פטריק טוואמסי, מכבי נתניה עלתה לשלב הבא. 
 
השלב הבא גרם לשחקני הקבוצה להצפין למשחק חוץ שוב, הפעם באיצטדיון עילוט למפגש נגד מכבי אחי נצרת. שער בודד של עמרי גנדלמן הספיק ליהלומים כדי להגיע אל רבע גמר הגביע. 
 
בהגרלת רבע גמר הגביע קיבלה מכבי נתניה את מכבי חיפה. המשחק הראשון נערך באיצטדיון היהלום. חיפה הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, גנדלמן וטוואמסי הפכו אך חיפה שוב השוותה והעבירה אליה יתרון מסויים למשחק הגומלין בסמי עופר. במשחק הגומלין שוב הירוקים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 0-1. 
 
עם פתיחת המחצית הראשונה לירן רוטמן קבע 1-1 והשווה את התוצאה. שער השיוויון של לירן רוטמן שלח את המשחק להארכה. בהארכה פטריק טוואמסי קיבל כדור עומק מבילנקי, התקדם קדימה ומול ג'וש כהן גלגל לפינה, 2-1 מכבי נתניה. 
 
במסגרת חצי גמר הגביע מכבי נתניה פגשה את מועדון ספורט אשדוד, המשחק התחיל בהתנפלות של הקבוצה שהובילה כבר ברבע השעה הראשונה בתוצאה 2-0 משערים של אינו ובילנקי. בהמשך בילנקי הוסיף שער נוסף ואשדוד הצליחה רק לצמק, 3-1 למכבי נתניה.
 
??אירועי הליגה: 
 
במסגרת המשחק הראשון מכבי נתניה אירחה את בית"ר ירושלים למשחק הראשון בליגה. מכבי נתניה סיימה את המשחק בניצחון 4-1 על חשבונם של הירושלמים ופתחה את העונה עם שלוש נקודות. 
 
המשחק השני נערך במסגרת המחזור ה-14 ופתח את משחקי הסיבוב השני. בסיום המשחק בית"ר ירושלים ניצחה בתוצאה 6-3. עדן קארצב הורחק מהמשחק לאחר שמכבי נתניה צימקה את התוצאה ל-4:3. 
 
??? הגמרים הקודמים:
 
הגמר הראשון של הקבוצה היה בעונת 1954/55 אז פגשה הקבוצה את מכבי תל אביב והפסידה בתוצאה 0-4. 
 
הגמר השני היה בעונת 1970/71, גם הוא נגד מכבי תל אביב. באותו המשחק נתניה עלתה ראשונה ליתרון 1-0 משער של מוטל'ה שפיגלר אך היריבה הצליחה להפוך. 
 
הגמר השלישי של המועדון היה בעונת 1977/78 נגד בני יהודה תל אביב. משחק הגמר נפתח בסערה בעבור היהלומים. בדקה השלישית מכנס העלה את הקבוצה ליתרון. בדקה ה-16 גריאני הכפיל את התוצאה. אהוד בן טובים רק צימק. בסיום המשחק, לראשונה, גביע המדינה מגיע לשרון. 
 
זמן רב לקח עד שהקבוצה העפילה שוב אל הגמר. זה קרה שוב רק ב-2013/14. המשחק נערך באיצטדיון רמת גן, הקבוצה פגשה את קריית שמונה ולאיצטדיון הגיעו מעל 20,000 אוהדים צהובים-שחורים. המשחק המשיך להארכה והקבוצה הפסידה בתוצאה 1-0. 
 
כמה שנים לאחר מכן בעונת 2018/19 מכבי נתניה פגשה את בני יהודה תל אביב לגמר גביע המדינה. גיא מלמד העלה את הקבוצה ליתרון, דור ז'אן השווה והכתומים ניצחו בפנדלים. 
 
לקראת היום אנחנו מבקשים להקדים את ההגעה ככל הניתן, שערי האיצטדיון ייפתחו בשעה 18:00. את המשחק ינהל השופט גל לייבוביץ'. 
 
יאללה נתניה
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up