תפריט
ראשי | ישחקו הנערים לפנינו

ישחקו הנערים לפנינו

רועי אלגרבלי
ישחקו הנערים לפנינו
 
לקראת משחקי גמר גביע המדינה של קבוצות נערים א' ונערים ב' נערים א' מול מכבי תל אביב ביום רביעי ה-10.5 בשעה 20:30 ונערים ב מול מכבי יפו ביום שלישי  ה-9.5 בשעה 20:00 - ערכנו ראיונות עם מאמני הקבוצות, אדם לם ואלירן מזרחי. לם ומזרחי רשמו הצלחה העונה כאשר הקבוצות תחתיהן רשמו העפלות לגמר גביע המדינה אשר המשחקים יערכו בחודש מאי. 
 
לם ומזרחי רשמו עונות טובות גם במסגרת הליגה ולא רק במסגרת גביע המדינה. לם הוביל את קבוצתו אל המקום החמישי בטבלה עד כה כאשר במקום הרביעי ניתן למצוא את מכבי חיפה. מזרחי אשר מדריך את קבוצת נערים ב' הוביל אותה כעת עד כה אל המקום הרביעי בטבלת הליגה. 
 
מה אתם חושבים על התהליך שהקבוצות עברו תחתיכם?
 
לם: "לקחתי את הקבוצה לפני שנתיים ועברנו ביחד דרך ארוכה וטובה. אנחנו השתפרנו בהרבה מאוד דברים. אחד הדברים שהשתנו במועדון זה שאיכות הכדורגל חשובה מהתוצאה, ואז כשהכל טוב - גם התוצאה מגיעה אלינו".
 
מזרחי: "הקבוצה עוברת תהליך מאד יפה, כיף לראות את הקבוצה משחקת כדורגל חיובי מבקיעה הרבה שערים ודומיננטית במשחקים".
 
איך זה עבורכם להעביר את משנת האימון שלכם אל הדור הצעיר?
 
לם: "כיף לי לאמן את הדור הצעיר של מכבי נתניה ובעצם להעביר אליהם מהניסיון שלי כשחקן לשעבר. זה בעצם להסביר להם את החשיבות של העבודה הקשה ושהיא משתלמת, ובסוף הכי חשוב להיות בני אדם".
 
מזרחי: "החיבור שלי עם השחקנים מצוין, אני מרגיש שהם רוצים כל הזמן ללמוד ולהתקדם וזה ניכר במגרש ומחוץ למגרש".
 
כמה מרגש היתה בעבורכם הדרך שעברתם בגביע עד הגמר?
 
לם: "הדרך שעשינו הייתה קשה, אבל כמה שזה קשה ככה זה הכי כיף. עברנו את הפועל תל אביב שנמצאת במקום השלישי בליגה בחוץ, עברנו את קריית שמונה שמוליכה את הליגה השנייה בחוץ. לאחר מכן ניצחנו את מכבי פתח תקווה שהיא מקום שני בליגת העל ובשלב חצי הגמר את נווה יוסף במקום השני בליגה השנייה". 
 
מזרחי: "כמובן שזה כיף ומרגש להגיע לגמר, בטח אחרי שבדרך הצלחנו לנצח משחק חוץ ברעננה בהארכה ובחצי הגמר את מכבי פתח תקווה בפנדלים. אבל עם כל הכבוד להגעה לגמר עדיין לא השגנו שום דבר ומה שבאמת חשוב מבחינתי זה לנצח גם בגמר".
 
 
האם האמנתם בכלל שתגיעו לגמר?
 
לם: "אחרי מה שקרה לנו בעונה הקודמת שמנו למטרה את הגביע בשנה הזו. שנה שעברה אנחנו עפנו למכבי באר שבע בשמינית הגמר בחוץ וסיימנו במקום השני בליגה, השנה שמנו לעצמנו כמטרה את עניין גביע המדינה".
 
מזרחי: "כמובן שהאמנתי כי יש לנו קבוצה מצוינת וחבר'ה ווינרים עם הרבה לב ונשמה".
 
מה סוד ההצלחה בעיניכם?
 
לם: "הסוד להצלחה זה הכישלון שהיה בשנה שעברה בגביע שהפסדנו בשמינית הגמר למכבי באר שבע, בכך ששיפרנו את העניין המנטאלי החשוב". 
 
מזרחי: "אין סוד. יש רק עבודה קשה, צניעות והתמדה".
 
מה זה עבורכם להיות חלק ממכבי נתניה?
 
לם: "מבחינתי להיות שייך למועדון מכבי נתניה זה הגשמת החלום ומקווה מאוד להצליח לסגור מעגל עם אבא ולאמן גם אני את קבוצת הבוגרים". 
 
מזרחי: "אני שמח מאד להיות חלק ממועדון גדול כמו מכבי נתניה, רואים שיש דרך מאד חיובית במחלקת הנוער בכל הקבוצות ואני גאה להיות שותף לזה"
 
מסר שלכם לקהל האוהדים לקראת הגמר
 
לם: "אני מקווה שהם יגיעו לעודד ולתת לילדים האלה תמיכה כי בשבילם לראות את הקהל של נתניה מעודד אותם זה כבר חצי ניצחון בעבורם".
 
מזרחי:"קודם כל תודה רבה לכל מי שהגיע לתמוך בנו בחצי גמר. היה מחמם את הלב לראות את כמות הקהל שהגיעה לעודד את הקבוצה וזה בהחלט נתן דחיפה עצומה לשחקנים, מקווה שיגיעו לגמר לא פחות כי זה באמת מאד עזר לנו ושוב תודה רבה מראש לכולם מעריכים מאד כל אחד ואחת שיגיעו לתמוך בנו במשחק.
אני רוצה לאחל גם בהצלחה לקבוצת נערים א' בגמר נגד מכבי תל אביב, יש הזדמנות לעשות משהו יוצא דופן השנה כמחלקה והלוואי ששתי הקבוצות יצליחו לעמוד במשימה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up