תפריט
ראשי | סיכום הניצחון בחצי הגמר מול מ.ס אשדוד

סיכום הניצחון בחצי הגמר מול מ.ס אשדוד

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון בחצי הגמר מול מ.ס אשדוד
אתמול (שלישי) מכבי נתניה אירחה את מועדון ספורט אשדוד במסגרת חצי גמר גביע המדינה בכדורגל. מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר ניצחון במשחקה האחרון אשר נערך בביתה על חשבונה של אותה אשדוד. 
 
למשחק הערב הגיעה הקבוצה בליווי למעלה מ-12,000 צהובים-שחורים אשר צבעו את בלומפילד ורחובות תל אביב בצבעי המועדון. האוהדים הצהובים החלו לזרום אל הרחובות החל מהשעה 15:00 ודאגו לצבוע את הברים ואת הרחובות הסמוכים לבלומפילד כמו שהם יודעים. 
 
המשחק עצמו יצא לדרך בשעה 20:30 בהובלתו של השופט אביעד שילוח יהב חי. 
 
הרכב הקבוצה: איתמר ניצן, עידו וייר, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, נאסים אואמו, בוריס אינו, איתן אזולאי, אביב אברהם, פטריק טוואמסי, עוז בילו וסטניסלב בילנקי. 
 
מהלך המשחק:
 
בדקה השישית הרחקה של אשדוד הגיעה לבוריס אינו, הקמרוני זרק את בריהון בהטעיה נהדרת ועל סף רחבת ה-16 שיגר כדור שנחת ברשת של ג'ראפי, 1:0 מכבי נתניה. 
 
שלוש דקות עברו, לחץ מצויין של מכבי נתניה הוביל את יואב ג'ראפי להרחיק לא טוב כדור שהגיע אל עוז בילו. בילו התקדם עם הכדור, עשה דריבל מצויין והותיר את סטניסלב בילנקי מול השוער, האוקראיני לא התבלבל והקפיץ את הקהל באוויר, 2:0. 
 
בדקה ה-24 פטריק טוואמסי ניסה את מזלו בכדור חד ומסובב מחוץ לרחבה, אך ג'ראפי היה במקום והדף לקרן.
 
 בדקה ה-35 החגיגה המשיכה, שוב לחץ של מכבי נתניה, הפעם איתן אזולאי בדמות המחלץ, הקשר הוביל את הכדור ומסר גם הוא לבילנקי, ששוב מצא עצמו באחד על אחד מול ג'ראפי והכדור הלך אל הרשת, 3:0 מכבי נתניה.
 
בדקה ה-43 יעקב בריהון נגח מקרוב החוצה. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה מובילה בתוצאה 3:0 מחגיגה של השחקנים הצהובים שחורים.
 
בדקה ה-54 פטריק טוואמסי נשלח לעומק לאחד על אחד, נתפס על ידי שחקן אשדוד אך שופט המשחק הורה להמשיך. קצת יותר מעשר דקות לאחר מכן, מוגיס העלה כדור עומק חכם באוויר, מזל המשיך אותו לרשת וצימק את התוצאה, 3:1. 
 
בדקה ה-68 היו חילופים ראשונים בצד של מכבי נתניה, גנדלמן, ג'אבר וקורין נכנסו על חשבונם של אברהם, וייר ובילו. 
 
בדקה ה-78 סטניסלב בילנקי פינה את מקומו לטובת איגור זלטאנוביץ'. דקה לאחר מכן הסרבי הוריד כדור חכם אל טוואמסי שבעט כדור לפינה אך ג'ראפי הצליח להדוף. 
 
בדקה ה-80 זקאריה מוגיס חילץ כדור שוגה של ניצן אך בעט כדור שטוח וחלש שלא מצא את הרשת. שמונה דקות לאחר מכן, רוי קורין פינה את מקומו בשל פציעה ומכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים. עמוק בדקה התשעים זקאריה מוגיס הקפיץ מעל ניצן אך כארם ג'אבר היה במקום למנוע שער.
 
בסיוםםםם המשחקקקק מכבי נתניה מנצחת 3:1 את מ.ס אשדוד ומעפילה לגמר גביע המדינה בפעם השישית בתולדותיה! 
 
יאללה נתניה!????
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up