תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שלישי) מכבי נתניה ומועדון ספורט אשדוד יפגשו למשחק במסגרת חצי גמר גביע המדינה בכדורגל. המשחק יערך באיצטדיון בלומפילד בתל אביב ויחל בשעה 20:00.
 
?????? חגיגה בצהוב ברחובות תל אביב: 
 
החל מהשעה 15:00 אוהדי הקבוצה יחלו להגיע אל רחובות תל אביב ויצבעו אותם בצהוב-שחור. אוהדי הקבוצה סגרו הסכמים על תפריטים מוזלים ו-1+1 על האלכוהול מול הברים הבאים: מרגוזה, אלבי, בירבאזר ואהובה. 
 
לאחר כל החגיגה בברים אוהדי הקבוצה יתכנסו בשעה 18:00 ויצאו בשעה 18:30 לצעדה מרחוב ירושלים ועד איצטדיון בלומפילד. מוזמנים להצטרף לאווירה החל מצהרי היום. 
 
? המשחק האחרון: 
 
הקבוצות מגיעות למשחק לאחר שנפגשו ביום שבת האחרון למשחק בו ניצחה מכבי נתניה בביתה את מועדון ספורט אשדוד במסגרת המחזור ה-33 בליגה וחלפה על פניה. 
 
מי שכבש בעבור היהלומים את השערים הוא איגור זלטאנוביץ' אשר השלים צמד שערים, אחד עם הראש במחצית השנייה ושער נוסף בדקה ה-77 לאחר הטעיה על השוער.
 
בשער הזה איגור זלטאנוביץ' עוקף את רוסלן לוברסקי ונהפך לשחקן הזר שכבש הכי הרבה שערים נגד מ.ס אשדוד. בנוסף, החלוץ הסרבי הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים נגד היריבה בשנות האלפיים עם שבעה כיבושים. מבין כל שבעת השערים רק אחד הגיע בדמות שער בודד, כל שאר הכיבושים הגיעו בצמדים. 
 
הדרך לחצי גמר: 
 
??מכבי נתניה: 
 
סיבוב ח':
 
במסגרת סיבוב ח' של הקבוצה מכבי נתניה יצאה למשחק חוץ צפוני קשה באיצטדיון העירוני של קריית שמונה נגד עירוני קריית שמונה. המשחק נפתח ביתרון של הקבוצה מהצפון אך כמה דקות מאוחר יותר אמיר ברקוביץ' השיג את השיוויון. 90 הדקות הסתיימו ללא הכרעה מה שגרר את המשחק לשלב ההארכה. גם בשלושים הדקות שנוספו הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה במשחק והמשחק נשלח לדו קרב מהנקודה הלבנה. בדו קרב הפנדלים מכבי נתניה ניצחה 4:3 ובכך העפילה לשלב הבא בגביע המדינה. 
 
שמינית גמר:
 
גם בשלב שמינית הגמר שיחקה מכבי נתניה במשחק חוץ קשה בצפון באיצטדיון "עילוט" והתקשתה לשחק את המשחק המסודר. מכבי נתניה ניצחה בתוצאה 1:0 במשחק משער של עמרי גנדלמן מכדור נהדר של פטריק טוואמסי. בסיום המשחק מכבי נתניה גברה על הקבוצה מהלאומית בתוצאה 1:0 ועלתה לשלב רבע גמר גביע המדינה. 
 
רבע גמר - משחק ראשון: 
 
בהגרלת רבע גמר גביע המדינה הוגרלה הקבוצה נגד אלופת המדינה בשנתיים האחרונות, מכבי חיפה. המשחק הראשון נערך באיצטדיון היהלום. מכבי חיפה עלתה ליתרון ראשונה, לאחר מכן פטריק טוואמסי השווה את התוצאה בבעיטה עוצמתית ומאוחר יותר בישל לעמרי גנדלמן שקבע מהפך צהוב. בדקות הסיום של המשחק מוחמד אבו פאני כבש וקבע שיוויון דרמטי ואת תוצאת המשחק, 2:2.
 
רבע גמר - משחק שני:
 
המשחק השני נערך באיצטדיון "סמי עופר" לאחר תוצאת התיקו במשחק הקודם. בדקה ה-28 דיא סבע כבש והעלה את הירוקים ליתרון ביתי. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 0:1 לחיפה. כמה דקות בתוך המחצית השנייה ולירן רוטמן כבש באחד על אחד והשווה את התוצאה, 1:1. 90 הדקות הסתיימו באותה התוצאה והמשחק נשלח להארכה לאחר שיוויון בצמד המשחקים. בדקה ה-99 פטריק טוואמסי התגבר על השומר שלו וניצב מול השוער, לא התבלבל, מצא את הרשת ושלח את מכבי נתניה לחצי גמר גביע המדינה!
 
??מ.ס אשדוד:
 
סיבוב ח':
 
במשחקה הראשון של מועדון ספורט אשדוד במפעל היא אירחה את הפועל באר שבע באיצטדיון ה-י"א בסיבוב ח'. האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון ראשונה, ממאטו השווה את התוצאה בדקה ה-49 ובדקות הסיום מוחמד כנעאן דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לאשדוד שרשמה ניצחון מרשים בדרך לשלב שמינית גמר גביע המדינה. 
 
שמינית גמר: 
 
במשחק שמינית גמר הגביע יצאה אשדוד למשחק חוץ נגד עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו מאופסת לאחר ששני הצדדים לא הצליחו למצוא את הרשת. גם ברוב שלבי המחצית השנייה המשחק נמשך באותה הרוטינה עד הדקה ה-77 אז מוחמד כנעאן כבש שוב בפנדל והעלה את קבוצתו ליתרון. גם בשלב שמינית גמר הקבוצה העפילה בעזרת שער של כנעאן.
 
רבע גמר - משחק ראשון:
 
בהגרלה שלב רבע הגמר אשר נערך בצמד משחקים ולא במשחק אחד הוגרלה הקבוצה מהדרום נגד הפועל פתח תקווה כאשר המשחק הראשון נערך באיצטדיון המושבה. מוחמד כנעאן כבש בפנדל מדוייק בדקה הרביעית והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-43 ניר דרור כבש את שער השיוויון בעבור קבוצתו, 1:1 בסיום המשחק הראשון.
 
רבע גמר - משחק שני: 
 
בתחילת המשחק היריבה עלתה ליתרון דווקא בביתה של אשדוד אך מ.ס הצליחה במהירות להשוות ואף להפוך את התוצאה. בדקה ה-45 הפועל פתח תקווה השיגה שיוויון משער של עידן ורד. התוצאה נותרה כך עד הדקה ה-75 אז מוחמד כנעאן כבש את ה-2:3 של אשדוד. בדקה ה-90 יעקב בריהון קבע את תוצאת המשחק שכבש את השער הרביעי של קבוצתו, 2:4. 
 
בחזרה לחצי האחרון - עונת 2018/19: 
 
הפעם האחרונה שמכבי נתניה הגיעה לחצי גמר גביע המדינה זה היה בעונת 2018/19, אז הדיחה ברבע את מכבי פתח תקווה ובשמינית את הפועל באר שבע. 
 
הקבוצה ניצחה באותו המשחק (שנערך אגב באיצטדיון היהלום) בתוצאה 0:1. את השער כבש לזכות הקבוצה גבי קניקובסקי בבעיטה עוצמתית ושטוחה מחוץ לרחבה, שער שהספיק בכדי לשלוח את מכבי נתניה לגמר גביע המדינה בכדורגל.
 
נתוני המשחק: 
??שעה - 20:00
??איצטדיון - בלומפילד
??יום - שלישי
 
* לגבי דרככם הביתה, בנוסף יש גם תחנת רכבת שפועלת בוולפסון.
 
שופט ראשי - אביעד שילוח.
עוזרי שופט - עידן צולר ושניר וינטראוב.
שופטי מסך - דניאל בר נתן ומשה בוחבוט.
שופט רביעי - אוהד אסולין.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up