תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום, מכבי נתניה תארח את מועדון ספורט אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-33 בליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו מאופסת נגד מכבי תל אביב במשחקה האחרון בליגה. מ.ס אשדוד מנגד הפסידה בביתה למכבי חיפה בתוצאה 2:1 במשחק האחרון. 
 
הכר את היריבה - מועדון ספורט אשדוד: 
 
מועדון ספורט אשדוד מגיעה אל המשחק עם רן בן שמעון על הקווים. בן שמעון וקבוצתו נמצאים העונה עד כה במקום החמישי עם 40 נקודות במאזנם, נקודה אחת יותר ממכבי נתניה שנמצאת במקום השישי. 
 
עשרה ממשחקיה של הקבוצה הסתיימו בניצחון, עשרה נוספים בתיקו ובנוסף לכך הקבוצה מהדרום נחלה 12 הפסדים. במהלך המשחקים הללו כבשה אשדוד 39 שערים וספגה 41. 
 
במהלך המשחקים האלו השחקנים שכבשו הכי הרבה שערים הם חמודי כנעאן וזקריה מוגיס עם חמישה שערים לכל אחד ועשרה בסך הכל. כנעאן מוביל גם את טבלת מלכות הבישולים עם שישה בישולים במסגרת הליגה. 
 
 
אירועי העונה הסדירה: 
 
במשחק הראשון לעונה הסדירה אשר נעל את הסיבוב הראשון מכבי נתניה יצאה לאיצטדיון הי"א במטרה לנצח אחרי זמן רב במשחק חוץ. במחצית הראשונה זה היה נראה שזה הולך לניצחון קל לזכות היהלומים שהובילו 3:0. אך המחצית השנייה הראתה אחרת כאשר אשדוד כבשו צמד שערים. בסיום המשחק, מכבי נתניה מנצחת 3:2.
 
לזכות הקבוצה כבשו: עמרי גנדלמן ואיגור זלטאנוביץ' (צמד).
 
המשחק השני לעונה הסדירה היה גם המשחק האחרון לעונה הסדירה והמשחק שקבע בעבור מ.ס אשדוד את השתתפותה בפלייאוף העליון. במשחק מ.ס אשדוד ניצחה בתוצאה 2:0, וקבעה כי תכנס אל ששת הראשונות של הליגה.
 
המשחק האחרון: 
 
המשחק האחרון בין הקבוצות נערך בסיבוב הראשון של הפלייאוף ונפתח בסערה כאשר מועדון ספורט אשדוד עלתה ליתרון בזק של 0:2. אביב אברהם בהמשך צימק את התוצאה, בריהון הוסיף את השלישי ואיגור זלטאנוביץ' דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק, 2:3 למועדון ספורט אשדוד. 
 
המשחק יהיה המשחק הרביעי בו נפגשות הקבוצות לעונה, אך לא האחרון, כאמור ביום שלישי הקבוצות יפגשו באיצטדיון בלומפילד למשחק במסגרת חצי גמר גביע המדינה בכדורגל.
 
שלושת מלכי השערים של הקבוצה במשחקים בין הקבוצות במשחקים הללו:
 
1. רוסלן לוברסקי ואיגור זלטאנוביץ' - 5 שערים.
2. ויורל טנסה, איתי שכטר ודדי בן דיין - 4 שערים.
3. דיא סבע וגבי קניקובסקי - 3 שערים.
 
מבין שחקני הקבוצה איגור זלטאנוביץ' הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים במדי הקבוצה נגד מ.ס אשדוד עם ארבעה כיבושים. כאמור, בשלושת המשחקים האחרונים שנערכו באיצטדיון הי"א כבש הסרבי את חמשת השערים בסדרה של צמד-צמד-גול.
 
שופטי המשחק: 
ראשי - יואב מזרחי.
עוזרי שופט - מאי מועלם ולואי והבה.
מסך - שלום בן אברהם ודודו ביטון.
רביעי - מג'ד רושרוש.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up