תפריט
ראשי | "יש בשחקנים שלנו טוב לב נדיר שלא רואים באף מקום"

"יש בשחקנים שלנו טוב לב נדיר שלא רואים באף מקום"

רועי אלגרבלי
"יש בשחקנים שלנו טוב לב נדיר שלא רואים באף מקום"
בחודש שעבר ניצחה קבוצת שווים בספורט של מכבי נתניה ובתמיכת עיריית נתניה בטורניר שנערך בירושלים. הקבוצה ניצחה לאחר ניצחון בפנדלים את קבוצת מכבי עירוני אשדוד. קבוצת שווים בספורט היא קבוצה שפועלת תחת המועדון ובשיתוף העירייה ומשלבת בתוכה שחקנים עם מוגבליות שונות בשילוב אוהדי הקבוצה. הקבוצה מקיימת אימונים, ומשחקת בטורנירים אשר מביאים גאווה אל העיר נתניה בכלל ולמכבי נתניה בפרט.
 
כחודש לאחר מכן, קבוצת שווים בספורט הוזמנה לישיבת המועצה של נתניה וקיבלה תעודת הוקרה מראש העיר. רגע אחרי, ערכנו ראיון עם מאמן הקבוצה, טל חדד. 
 
מה זו מכבי נתניה עבורך? 
 
"זו השנה הרביעית שלי במועדון שהפך מזמן לבית. אני נמצא במתחם האימונים כמעט כל יום בשבוע, עובד עם אנשי מקצוע מהטובים בארץ ופוגש שחקנים של המועדון מכל הגילאים שאני מכיר ואוהב.  התחושה היא תחושה של משפחה שלכולם יש מטרה משותפת להצלחה אישית ולהצלחת המועדון".
 
איך התחיל הקשר שלך לשווים בספורט? 
 
"ממש בחודשים הראשונים שלי במועדון, כאשר הייתי עוזר מאמן בילדים ב, פנה אליי סשה פלדמן המנהל המקצועי של המועדון ואמר לי "יש פרוייקט שנקרא 'שווים בספורט', אתה טוב עם אנשים, אני חושב שזה יתאים לך". לא היססתי וקפצתי על ההזדמנות".
 
 
 
איך הפכת למאמן הקבוצה? 
 
"אהבתי כדורגל מאז ומתמיד, בגיל מאוד מוקדם הצלחתי לראות את הערך המוסף שיש במשחק. המשחק הזה הוא לא סתם משחק, הוא דרך לגעת ולהשפיע על אנשים וככה זה בקבוצת שווים בספורט. הפרויקט מסמל את הערך המוסף של המשחק ולכן מאוד רציתי לאמן את הקבוצה".
 
איך הקשר שלך עם השחקנים? 
 
"יש לנו קשר מאוד טוב. יש שחקנים שאני מדבר איתם באופן יום יומי, מספרים לי על חייהם האישיים, מתייעצים איתי ושואלים שאלות. חלק מהשחקנים מכירים אותי כבר ארבע שנים, עברנו הרבה ביחד".
 
כמה מרגש היה בשבילך לזכות איתם? 
 
"אנחנו מתחרים בטורנירים של שווים בספורט כבר למעלה משלוש שנים. הגענו בעבר למקום שני, אך לא זכינו. הזכייה בטורניר האחרון היתה מאוד מרגשת. הרגשנו שמגיע לנו לאורך הטורנירים הקודמים, אך בכדורגל כמו בכדורגל, לא תמיד מי שמגיע לו מנצח. אני מאוד שמח שבטורניר האחרון הצלחנו לנצח ולהביא גביע למכבי נתניה". 
 
כמה מרגישים את הפעולות של המועדון בקהילה ביחד איתם? 
 
"הפרוייקט מקבל חשיפה בעזרת המועדון. בדיוק לפני שבוע מספר שחקנים מהקבוצה זומנו לקבל תעודת הוקרה מעיריית נתניה על חשיבות המיזם. המועדון דוחף ומנסה לדאוג לעוד אירועים דומים".
 
מה היה הרגע הכי מרגש שלך? 
 
"פעם בשנה אנחנו מקבלים תקציב מהמועדון לפעילות גיבוש בשביל הקבוצה. בפעמים האחרונות עשינו על האש אצל אחד מחברי הקבוצה. זה כיף עבורי לראות את האהבה והדאגה של השחקנים אחד כלפי השני. כולם פשוט שמחים לבלות זמן ביחד מחוץ למגרש, כמו גם במגרש, וזה לא מובן מאליו". 
 
מה מביא לך סיפוק? 
 
"בנוסף לקבוצת שווים בספורט אני מאמן קבוצת ילדים במועדון ועוזר מאמן בקבוצת נערים. כיף לראות שחקנים שעברו תהליך והשתפרו גם מבחינה מקצועית, אבל אפילו יותר מבחינה ערכית, מנטלית. לדעת שיש לך חלק גדול בתהליך - זה סיפוק ענק בשבילי".
 
איך ההרגשה לעבוד איתם? 
 
"יש בשחקנים שלנו (של שווים בספורט)  טוב לב נדיר שלא רואים באף מקום. הם כל כך מחכים לאימון השבועי ולמפגש עם חברי הקבוצה. אני נהנה ומתרגש להגיע לכל אימון".
 
מסר לקהל, לשחקנים שלך, ולכולם:
 
"הכדורגל משלב בתוכו עולם של ערכים. זה לא עוד סתם "משחק". זוהי דרך להשפיע ולשנות חיים של אנשים.
חשוב לקחת מהכדורגל את הערך המוסף שבמשחק על מנת להנות ממנו באופן המושלם".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up