תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

סיכום המשחק מול הפועל באר שבע

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול הפועל באר שבע
ביום ראשון מכבי נתניה אירחה את הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-31 בליגה והמשחק החמישי מבין עשרת משחקי הפלייאוף העליון. מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר הפסד 1:4 למכבי חיפה בסמי עופר במשחק האחרון, מנגד האדומים הגיעו לאחר הפסד דרמטי בתוספת הזמן למכבי תל אביב בתוצאה 1:2. 
 
איצטדיון: נתניה
שעה: 20:30
שופט המשחק: אביעד שילוח
 
הרכב הקבוצה: איתמר ניצן, עידו וייר, פלאמין גלאבוב, רז שלמה, נאסים אואמאו, בוריס אינו, אביב אברהם, איתן אזולאי, עוז בילו, אחמד סלמן וסטניסלב בילנקי. 
מאמן: רן קוז'וק. 
 
הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, שגיב יחזקאל, איתן טיבי, מריאנו בריירו, הלדר לופז, רועי גורדנה, עדן שמיר, רמזי ספורי, דור מיכה, שאפי סוליימנוב ופטריק קלימלה.
מאמן: אליניב ברדה. 
 
מהלך המשחק:
 
בדקה הראשונה של המשחק כדור רוחב באוויר הגיע אל בילנקי שבעט בנגיעה ומצא את גלזר דרוך שעצר בעיטה רכה. בדקה ה-11 של המשחק הפועל באר שבע עלתה ליתרון 1:0 משער בתרגיל קרן נהדר שהפתיעה את ההגנה של היהלומים. 
 
בדקה ה-25 איתן אזולאי ביצע השתחררות מצויינת והשאיר את אביב אברהם במצב טוב ברחבה, האחרון העביר פס קטן וחכם אל סטניסלב בילנקי שבעט בנגיעה כדור חזק ומדוייק אשר השווה את התוצאה, 1:1. בדקה ה-44 כדור חופשי של רמזי ספורי סובב כדור חופשי שמצא את איתמר ניצן דרוך ומוכן שהדף את הכדור. 
 
המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו 1:1, כאשר מי שכבש את השער הוא החלוץ האוקראיני, סטניסלב בילנקי. בדקה ה-59 פטריק קלימלה קיבל כדור גובה שמצא את ראשו של החלוץ הפולני שנגח בצורה טובה, אך שוב איתמר ניצן היה במקום להדוף את הכדור ולמנוע שער נוסף של האדומים. 
 
בדקה ה-65 הלדר לופז ניסה לשמור על כדור בתוך הרחבה אך עמרי גנדלמן ביצע מלחמה מרשימה על הכדור והשאיר אותו בתחומי המגרש, הקשר הגביה כדור חכם אל סטניסלב בילנקי שנגח הצידה אך עמרי גלזר בקושי הצליח להציל עם רגליו את הכדור. חמש דקות מאוחר יותר סטניסלב בילנקי קיבל כדור בתוך הרחבה והסתבך עם רגליו ולא הצליח לממש את המצב הטוב אליו הגיע. 
 
בדקה ה-83 איתי שכטר העביר כדור רוחב ומסר אל רותם חטואל שכבש את השני של באר שבע אך השער נפסל בשל כך שהכדור עבר את קו הרוחב עוד לפני המסירה של איתי שכטר אל חטואל. בסיום המשחק מכבי נתניה והפועל באר שבע נפרדות בתוצאת תיקו 1:1, כאשר זאת גם הייתה תוצאת התיקו של המחצית הראשונה.
 
הנקודה שלוקחת הקבוצה הינה הנקודה הראשונה שהקבוצה לוקחת בשלב הפלייאוף העליון ולמעשה כעת מכבי נתניה עוצרת את רצף חמשת ההפסדים שנמשך מהמחזור עד ה-26 ועד ערב המשחק. 
 
נתוני המשחק: 
החזקת כדור:
מכבי נתניה - 47%
הפועל ב"ש - 53%
 
איומים למסגרת:
מכבי נתניה - 4/10
הפועל באר שבע - 5/7
 
שערים צפויים - XG:
מכבי נתניה - 1.93
הפועל ב"ש - 0.67
 
מסירות מפתח:
מכבי נתניה - 6/8
הפועל ב"ש - 4/5
 
- רז שלמה ופלאמין גלאבוב הינם השחקנים שחילצו הכי הרבה כדורים במהלך המשחק על המגרש, 13 חילוצים כל אחד.
 
- נפתלי בלאי ניצח ב-5/7 (71%) התיקולים שביצע.
 
- איתן אזולאי ועמרי גנדלמן סיימו עם 2/2 (100%) במסירות המפתח שניסו להעביר. 
 
באור הזרקורים - איתן אזולאי: 
 
מסירות מדוייקות - 33/45 (73% דיוק)
מסירות מפתח - 2/2 (100% הצלחה)
מאבקי אוויר - 2/3 (67% הצלחה)
כדרורים מוצלחים - 3/4 (75% הצלחה)
תיקולים מוצלחים - 3/5 (60% הצלחה)
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up