תפריט
ראשי | פוטו פיניש

פוטו פיניש

רועי אלגרבלי
פוטו פיניש
כמו בליגה הבכירה כך גם בליגות הנערים והילדים מגיעים אל השלבים המכריעים של העונה הנוכחית בליגה ובגביע ולשם כך ערכנו לכם את תקציר האירועים עד כה בעונה במחלקת הנוער והכנה לקראת השלבים המכריעים.
 
קבוצת הנוער - מכבי נתניה שלומי:
 
קבוצת הנוער של המועדון נמצאת במקום השני בטבלה ונמצאת במאבק האליפות ביחד עם מכבי חיפה. מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון ומובילה את המירוץ בארבע נקודות. במחזור האחרון בליגת העל לנוער שיחקה מכבי נתניה נגד הפועל באר שבע במתחם שפירא וניצחה בתוצאה 4:0. את השערים לזכות הקבוצה כבשו אושר אליהו (צמד), בנימין מולאו ועידן ברנס. 
 
לסיום העונה בליגת העל לנוער נשארו עוד חמישה מחזורים לשחק, כאשר במשחק הקרוב מכבי נתניה תצא למשחק חוץ קשה נגד מועדון ספורט אשדוד שישוחק ביום שבת בשעה 15:50. מלך שערי קבוצת הנוער הינו אושר אליהו עם 20 שערי ליגה. 
 
קבוצת נערים א' - מכבי נתניה יונתן יוני:
 
קבוצת נערים א' של המועדון מגיעה לשלבים המכריעים של העונה כאשר היא מתחרה בשני מפעלים, ליגת העל וגביע המדינה. בגזרת הליגה, הקבוצה ממוקמת במקום השישי בטבלה ורחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי בטבלה. במשחק האחרון ניצחה הקבוצה 3:0 משערים של עידו קופרברג, יאיר בניטה ואורי אזולאי. האחרון הוא גם מלך השערים של הקבוצה עם 12 שערי ליגה. 
היום (שישי) בבוקר הפסידו הנערים לחדרה 5:1, בגזרת הגביע, קבוצת נערים א' עד כה רושמת הצלחה, הקבוצה העפילה לגמר גביע המדינה לנוער בו תפגוש את מכבי תל אביב אשר הדיחה את הפועל רעננה בשלב חצי גמר הגביע. מכבי נתניה פגשה בחצי גמר הגביע את מ.כ נווה יוסף וניצחה אותה בתוצאה 5:0. 
 
קבוצת נערים ב' - מכבי נתניה רפאל: 
 
גם בקבוצת נערים ב' הקבוצה עדיין נמצאת בשני המפעלים. קבוצת נערים ב' ממוקמת במקום הרביעי בטבלה עם 50 נקודות במאזנה כשהיא רחוקה חמש נקודות ממכבי חיפה שנמצאת במקום השלישי. משחקה האחרון בליגה הסתיים בניצחון 1:0 משער של צורי זיתוני על הפועל פתח תקווה. מלכי השערים של הקבוצה בליגה הם צורי זיתוני, בן שוורץ ודניאל דפאאה עם 11 שערי ליגה לכל אחד מהם.
 
המשחק הקרוב של הקבוצה בליגה יהיה ביום שישי נגד קריית שמונה (בית) בשעה 13:15. בגזרת הגביע, ביום רביעי הקרוב מכבי נתניה תפגוש את מכבי פתח תקווה באיצטדיון רמת גן למשחק במסגרת שלב חצי גמר גביע המדינה כאשר המנצחת תעלה לגמר ותפגוש שם את מכבי קביליו יפו שכבר הבטיחה את השתתפותה בגמר לאחר ניצחון בחצי הגמר.
 
נערים ג':
 
קבוצת נערים ג' של המועדון נמצאת במקום הרביעי בטבלת הליגה עם 51 נקודות במאזנה כאשר הקבוצה רחוקה שבע נקודות ממכבי חיפה שנמצאת במקום השלישי בטבלה. המשחק הקרוב של הקבוצה יהיה נגד הפועל כפר סבא בחוץ ביום שבת בשעה 11:00. 
 
במשחק האחרון של הקבוצה היא ניצחה בתוצאה 4:3 את אגודת ספורט אשדוד. לזכות הקבוצה כבשו: דניאל בשן (צמד), מעיין מזרחי ועילאי מולי. 
 
ילדים א': 
 
קבוצת ילדים א' של המועדון נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 56 נקודות והיא רחוקה שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה ומכבי תל אביב אשר נמצאות בפסגת הטבלה עם 58 נקודות לכל אחת מהן. במחזור האחרון ניצחה הקבוצה את מכבי חיפה בתוצאה 5:2, כאשר לזכות הקבוצה כבשו: מאור אסולין (צמד), ירין אביחצירה ואיליא קורודבני. המשחק הבא יערך נגד עמק חפר בחוץ ביום ראשון ב-19:00.
 
 
מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, סשה פלדמן: "כיף לראות את מחלקת הנוער שלנו העונה. בחטיבות הבוגרות אני שמח לראות את השילוב בין היכולת לבין ההישגיות של המחלקה ושמח לראות את היכולת וההתמדה גם בחטיבות הנמוכות. מקווה שנמשיך בדרך הזו גם בהמשך ושיהיה לנו המון בהצלחה במשחקי הגביע של קבוצות נערים א' ונערים ב' של המחלקה ולקבוצת הנוער במאבק האליפות."
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up