תפריט
ראשי | מחוברים לקהילה

מחוברים לקהילה

מחוברים לקהילה
היום אנחנו עושים לכם הכרות עם שי גרין, המנכ״ל והבעלים של חברת ״גרין מנדל ובניו״ אחד השותפים הוותיקים שלנו.
 
ספר קצת על העסק המשפחתי?
 
"גרין מנדל הינו עסק משפחתי שקיים מעל 70 שנה. העסק מתעסק במסחר של עץ ופרזול בעולם הנגרות, חיתוכים לפי מידה ודלתות פנים. את העסק הקים סבי, מנדל גרין ז״ל, לאחר מכן המשיך אבי, לוי גרין ז״ל. מיד עם לכתם של הורי בטרם עת, אני , אחי ו-3 אחיותיי לקחנו את המושכות."
 
איך החל שיתוף הפעולה עם מכבי נתניה?
 
"שיתוף הפעולה בין מכבי נתניה למשפחת גרין קיים כבר עשרות שנים. הקשר התחיל אי שם בשלהי שנות ה-70. אבי, לוי גרין ז״ל, התגורר ברחוב חשמונאים, אותו רחוב שבו היה ממוקם מגרש ״הקופסא״. אבי תרם במשך עשרות שנים למועדון והוריש לנו את האהבה והרצון להמשיך לתמוך במה שכל כך אהב, לכן אגב ״גדלנו בקופסא שם התאהבנו בה…״ זה שיר האוהדים שהכי מדבר אליי".
 
איך אתה רואה את הקשר עם המועדון?
 
"העיר נתניה היא כמו משפחה אחת גדולה, עיר של ספורט וכמובן שהכדורגל הוא אחד הסמלים שלה, עם מועדון אוהדים שהוא בין המגובשים והתומכים שנראו בארץ. התמיכה הכלכלית שלנו במכבי נתניה התחילה לפני כ-30 שנה, שנה אחר שנה, ללא קשר באיזו ליגה שיחקנו - השתדלנו לתמוך   בקבוצה. זה משהו שלשמחתי הצלחנו להעביר גם לדורות הבאים של משפחת גרין, הילדים שלי מאוד מחוברים לקבוצה ואפשר לראות את זה ברשתות החברתיות. עוד אוסיף ואומר שהצבעים המזוהים עם החברה ״גרין מנדל״ במהלך כל פרסום שיווקי הם צהוב ושחור, צבעי הקבוצה כמובן".
 
משחק שלא תשכח?
 
"המשחק הראשון שלי בשנת 1993/4 בקופסא בו נגמר בתוצאת תיקו 2 מול האלופה מכבי חיפה. משחק נוסף שלא אשכח הוא המשחק האחרון בקופסא נגד בני סכנין עם שער ניצחון של עומרי בן הרוש".
 
חוויות טובות שאתה זוכר?
 
"ללא ספק הנסיעות למשחקים באירופה. המסע האישי שלי התחיל בשנת 2007 בלייריה שבפורטוגל, היה מסע שקשה לתאר במילים ורק מי שחווה אותו יכול להבין אותי. זה המשיך בעוד שתי נסיעות פחות מוצלחות ולשמחתי לפני מספר חודשיםֿ, הגענו שוב   למשחק באיסטנבול מול ״בשאקשהיר״ הטורקית. שם המועדון, האוהדים והנסיעה עצמה הזכירה לי כמה כיף לחוות מסע כזה עם האהבה הכי גדולה שלי, מכבי נתניה".
 
 מה אתה מאחל למועדון העונה?
 
"בעזרת השם, גביע המדינה ומקום 4 בהחלט יהפכו את עונת 22/23 לאחת העונות הטבות ביתר שחוויתי עם הקבוצה מאז אני אוהד אותה".
 
איך אתה רואה את העתיד של המועדון?
 
"אני מאחל למכבי נתניה שתמשיך לקדם ולטפח את מחלקת הנוער, אייל סגל עובד ימים כלילות על הדבר הזה וכרגע זה נראה שיש תוצאות טובות. אני מחובר בצורה כזו או אחרת כמעט לכל אוהד של הקבוצה ומאחל לכל אחד ואחת מהם שרק יחייכו, יהנו ובעזרת השם עוד השנה נשמח יחד עם גביע המדינה!!!!"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up