תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול מ.ס אשדוד

סיכום המשחק מול מ.ס אשדוד

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול מ.ס אשדוד
ביום שבת מכבי נתניה אירחה את מ.ס אשדוד למשחק שנעל את העונה הסדירה (מחזור 26).
 
 מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר תיקו 2:2 במשחקה האחרון נגד קריית שמונה ומנגד אשדוד סיימה את משחקה האחרון בתיקו נגד בני סכנין.
 
כמעט 7,000 אוהדים נכחו ביציע היהלום למשחק נגד מ.ס אשדוד.
 
 מכבי נתניה עלתה בהרכב הבא: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, עמרי גנדלמן, פאלמן גלאבוב, נאסים אומאו, בוריס אינו, אביב אברהם, עוז בילו, לירן רוטמן, פטריק טוואמסי ואיגור זלטאנוביץ'.
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה העשירית אביב אברהם ניסה את מזלו בבעיטה שעברה מעל השער. בדקה ה-21 עוז בילו ביצע דריבל יפה שהסתיים בבעיטה שטוחה וחלשה לידיים של ג'ראפי.
 
בדקה ה-33 נאור סבג איים מרחוק והכדור שלו עלה מעל השער. בדקה ה-44 מוחמד כנעאן בעט כדור עוצמתי שעבר ליד הקורה וכמעט נכנס אל הרשת. 
 
בסיום המחצית הראשונה, מכבי נתניה ומ.ס אשדוד הסתיימו בתוצאת תיקו מאופסת. 
 
דקה בתוך המחצית השנייה, כנעאן פספס מצב טוב והכדור שוב חלף ליד השער. בדקה ה-57 סטניסלב בילנקי ואיתן אזולאי נכנסו במקומם של איגור זלטאנוביץ' ועוז בילו לאחר דקות פחות טובות של היהלומים.
 
בדקה ה-68 אלטון אקולטסה ביצע דריבל והעביר כדור רוחב שבסיומו נאסים אומאו הכניס את הכדור לשער של הקבוצה, 1:0 מ.ס אשדוד. 2 דקות לאחר מכן, כארם ג'אבר ואחמד סלמן נכנסו על חשבונם של אביב אברהם ושי קונסטנטין.
 
בדקה ה-72 שער של מוחמד כנעאן נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-84 כדור חופשי עוצמתי של טוואמסי ממרחק נעצר על ידי ג'ראפי ואיתן אזולאי נגח אך הכדור נחסם. בדקה ה-94 אשדוד ניצלה דלילות בהגנה ויצאה להתקפה מתפרצת שבסיומה אשדוד כובשת את השני שלה וקובעת את תוצאת המשחק - 2:0 מ.ס אשדוד.
 
בסיום המשחק מ.ס אשדוד מנצחת 2:0 את מכבי נתניה. מכבי נתניה סיימה את משחקה האחרון במקום הרביעי בטבלה ותפגוש במשחק הראשון של הפלייאוף את מכבי תל אביב ולאחר מכן תפגוש את אותה מ.ס אשדוד רק באיצטדיון הי"א. 
 
איתמר ניצן אמר בסיום המשחק: "העונה כל משחק נתן לנו ביטחון שהדרך שאנחנו עושים היא הדרך הנכונה. את העונה הסדירה שלנו אפשר לסכם כמוצלחת פלוס. כמו שרן אומר לנו תמיד: לא עשינו כלום עדיין. יש לנו עוד לסיים במקום הרביעי ואת חצי גמר גביע המדינה ואנחנו רוצים להביא תואר נוסף למועדון הזה."
 
מאמן הקבוצה, רן קוז'וק אמר: "זה משחק שאנחנו נצטרך להסתכל על הדברים ולתקן אותם. אנחנו צריכים לייצר כדורגל ובשבועיים האחרונים אנחנו לא מייצרים אותו. בסופו של דבר כמו שבניצחונות הסתכלתי רק על המשחק הבא, ככה גם עכשיו"
 
בשל עלייתה של מ.ס אשדוד לפלייאוף העליון נקבע כי מכבי נתניה תשחק עוד פעמיים נגד היריבה הדרומית. פעמיים במסגרת הליגה, ופעם נוספת במסגרת חצי גמר גביע המדינה.
 
במשחק הבא מכבי נתניה תחסר את איגור זלטאנוביץ' בשל הרחקת צהובים, במשחק נגד מ.ס אשדוד רז שלמה ריצה את עונש ההרחקה בשל כרטיסים צהובים ויובל שדה ריצה עונש הרחקה בשל כרטיס אדום שספג במשחק הקודם.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up