תפריט
ראשי | סיכום המשחק מול עירוני קריית שמונה

סיכום המשחק מול עירוני קריית שמונה

רועי אלגרבלי
סיכום המשחק מול עירוני קריית שמונה
אתמול (שבת) מכבי נתניה יצאה למשחק חוץ נגד קריית שמונה באיצטדיון העירוני של קריית שמונה. המשחק נערך במסגרת המחזר ה-25 בליגה. מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר ניצחון 2:1 ב-120 דקות על מכבי חיפה במסגרת גביע המדינה. עירוני קריית שמונה מנגד ניצחה במשחקה האחרון את בני סכנין במסגרת הליגה בתוצאה 3:1. 
 
הרכב מכבי נתניה: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, יובל שדה, רז שלמה, נאסים אומאו, אביב אברהם, איתן אזולאי, עוז בילו, לירן רוטמן, איגור זלטאנוביץ' וסטניסלב בילנקי.
 
מאמן הקבוצה: רן קוז'וק. 
 
בשעה 15:00 הוציא את המשחק לדרך אל מול עיני האוהדים של הקבוצה הביתית וקהל היהלומים אשר כאלף מהם עשו את הדרך מהשרון אל אחת הערים הצפוניות ביותר במדינה. בדקה ה-13 עוז בילו פרץ נהדר ברחבה לאחר מבצע אישי אך השתהה בקבלת ההחלטות וברטקוס קלט את הכדור אשר ניסה להעביר. 
 
זמן קצר לאחר מכן, לירן רוטמן ניצל השמטה של דזיוגס ברטקוס, הקשר נותר חשוף מול השער וקבע את השער הראשון במשחק, 1:0. בדקה ה-26 נאסים אומאו העביר כדור עומק נהדר אל לירן רוטמן, האחרון הגיע שוב מול ברטקוס ושוב לא התבלבל, מכבי נתניה מכפילה את היתרון, 2:0. 
 
בדקה ה-35 לוגסי איים, בתוך ערבוביית שחקנים הכדור מצא את רגלו של מרטינס שקבע 2:1. דקה לפני סיום המחצית הראשונה, איתמר שבירו קיבל כדור כאשר הוא מול שער חשוף וכבש אך השער נפסל בשל טענת נבדל. בסיום המחצית הראשונה מכבי נתניה מובילה בתוצאה 2:1. 
 
בדקה ה-50 עירוני קריית שמונה כבשה כאשר מי שהכניס את הכדור הוא בלם מכבי נתניה, רז שלמה, 2:2. דקה מאוחר יותר יובל שדה כבש שער לאחר שקיבל כדור מנגיחה ברחבה אך השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-65 איתמר שבירו ביצע מספרת נהדרת שפגעה במשקוף וירדה אל הקרקע על קו השער והשער כמובן לא אושר. 
 
בדקה ה-80 יובל שדה ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים לדקות האחרונות של ההתמודדות. לאחר שבע דקות תוספת זמן בסיום המשחק הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 2:2, כאשר לזכות הקבוצה כבש לירן רוטמן אשר כבש צמד. במשך היום התבשרה מכבי נתניה כי היא העפילה אל הפלייאוף העליון באופן מעשי בעקבות תוצאות שאר היריבות לטבלה. 
 
בשבוע הבא מכבי נתניה תשחק בשעה 19:30 נגד מ.ס אשדוד באיצטדיון היהלום למשחק האחרון של העונה הסדירה. 
 
נתוני המשחק:
איומים למסגרת: 
קריית שמונה -  3/11
מכבי נתניה - 2/7
 
החזקת כדור:
מכבי נתניה - 53%
קריית שמונה - 47%
 
מסירות מפתח: 
מכבי נתניה - 3/8
קריית שמונה - 2/12
 
- לירן רוטמן כבש צמד ובשל כך העלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה העונה. בנוסף כבש רוטמן שער נוסף במסגרת גביע המדינה ברבע הגמר ובסך הכל עומד על שמונה שערים עד כה. אליהם הוסיף רוטמן ארבעה בישולים בליגה. 
 
- נאסים אומאו בישל אתמול את שערו הראשון בישראל.
 
- פטריק טוואמסי, לירן רוטמן ונאסים אומאו סיימו את המשחק עם 100% הצלחה בדריבלים שביצעו (10/10 ביחד).
 
- רז שלמה סיים עם הכי הרבה חילוצי כדור את המשחק - 13. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up