תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שלישי) מכבי נתניה תצא למשחק חוץ במסגרת משחק הגומלין של שלב רבע הגמר בגביע המדינה נגד מכבי חיפה באיצטדיון "סמי עופר". 
 
מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר שניצחה 1:0 את הפועל חדרה במשחק הליגה האחרון משער של פטריק טוואמסי אשר דייק מהנקודה הלבנה. מכבי חיפה מנגד אירחה במשחק האחרון את בית"ר ירושלים וניצחה אותה בתוצאה 2:1. 
 
במסגרת הליגה מכבי חיפה ממוקמת במקום הראשון בטבלה. מלך השערים של הקבוצה הינו עומר אצילי עם 12 כיבושים. אצילי מוביל גם את טבלת מלכות הבישולים של הירוקים עם שמונה כאלו. 
 
הדרך לרבע - מכבי חיפה: 
 
בסיבוב ח' הירוקים יצאו למשחק חוץ באיצטדיון "גרין" בו ניצחו 1:0 את הפועל נוף הגליל והעפילו לשלב הבא. במסגרת שמינית הגמר מכבי חיפה פגשה את הפועל חיפה לדרבי עירוני שהסתיים בניצחון 5:1 מוחץ על האדומים. 
 
הדרך לרבע - מכבי נתניה: 
 
בסיבוב ח' מכבי נתניה ועירוני קריית שמונה נפרדו ב-1:1 במהלך המשחק והמשחק נשלח אל דו קרב פנדלים מהנקודה הלבנה. בסיום דו קרב הפנדלים מכבי נתניה ניצחה 5:4 ועלתה לשלב הבא. במסגרת שלב שמינית הגמר הקבוצה יצאה למשחק חוץ באיצטדיון "עילוט" שם ניצחה 1:0 את מכבי אחי נצרת משער של עמרי גנדלמן. 
 
אירועי המשחק הראשון: 
 
ב-31.01 מכבי נתניה ומכבי חיפה נפגשו למשחק הראשון במסגרת רבע הגמר. המשחק נערך באיצטדיון "היהלום". בדקה ה-31 דין דוד כבש את השער הראשון במשחק והעלה את מכבי חיפה ליתרון.
 
בדקה ה-49 פטריק טוואמסי כבש בבעיטה נהדרת ועוצמתית אל הרשת והשווה את התוצאה. עשר דקות מאוחר יותר טוואמסי עבר לעמדת המבשל והגביה כדור מרשים אל גנדלמן שמצא את הרשת, 2:1 מכבי נתניה. לקראת הסיום, מוחמד אבו פאני הצליח לנצל טעות בהגנה וקבע 2:2 בין הקבוצות.
 
משחק הגומלין בין הקבוצות יערך היום (שלישי) בסמי עופר ויחל בשעה 20:30. קופות האיצטדיון למכירת כרטיסים לא יפתחו וכל הכרטיסים יימכרו רק דרך אתר לאן ולאוהדים בעלי היסטוריית רכישה עם הגבלת כרטיסים לכל אוהד.
 
תתוגבר תנועת הרכבות ובנוסף לרכבות הסדירות, תופעל רכבת מיוחדת בשיטת "מלא וסע" ובהתאם לשעת סיום המשחק בפועל מתחנת חיפה חוף הכרמל לתחנת תל אביב הגנה.
הרכבת תעצור בתחנות: בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושע, הרצליה ותחנות תל אביב.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל 5770*
 
 
שופט המשחק - רועי רינשרייבר.
 
יאללה נתניה! 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up