תפריט
ראשי | "כאשר אני מגיע למגרש אני מרגיש חי"

"כאשר אני מגיע למגרש אני מרגיש חי"

רועי אלגרבלי
"כאשר אני מגיע למגרש אני מרגיש חי"
תמונה אחת צדה את עינינו בסיום המשחק עם הפועל ירושלים, אלי סילוק, אוהד הקבוצה עם מבט של אושר טהור בעיניים אחרי שהיהלומים ניצחו את הפועל ירושלים בטדי, תפסנו את אלי ושמענו את סיפורו המרגש. 
בסוף שנת 2019 החלו להופיע אצל אלי בעיות שמיעה שעם הזמן הפכו לקשות, בעיות אשר הגבילו אותו בניהול שיחה עם אנשים. לאחר שהרופא המליץ לו לבצע בדיקת MRI דחופה, הגיעה התוצאה הקשה: גידול בראש. עד היום אלי חירש באוזן שמאל שלו ונשארה לו "מזכרת" מהגידול בעצב הפנים.
בתחילת שנת 2020 חודש וחצי לאחר הגילוי אלי כבר היה בניתוח להוצאת הגידול , דבר אשר גרם לו שיתוק בגפיים התחתונות וכניסה  לשיקום של עשרה חודשים בתל השומר , במהלך השיקום אלי שאף ביטחון מהאמונה בקב"ה ומאשתו ראן אשר הייתה איתו ולא עזבה אותו לרגע ומודה לה על כך עד היום.
 
 מה זו מכבי נתניה בשבילך?
 
"אהבה ללא תנאים, כאשר אני מגיע למגרש אני מרגיש חי! זה ישמע אולי קצת דמיוני או הזוי. אבל צריך להבין שיש לי בחיים 2 אהבות אחת זאת המשפחה המדהימה שלי והשנייה זאת מכבי נתניה, ואפשר לשאול את זה גם את אשתי".
 
מתי התחלת לאהוד את הקבוצה?
 
"מכבי נתניה בשבילי זאת אהבה ישנה-חדשה ואסביר: תמיד אהבתי את הקבוצה בתור ילד וכנער. הייתי הולך למשחקים בקופסא בזמנו וגם באיצטדיון החדש (היהלום) אבל ואבל גדול התחלתי לאהוד אותה וכשאני אומר לאהוד זה בכל רמ״ח אבריי זה התחיל לפני כשנתיים וחצי, כאשר הייתי אצל חברי היקר עידן טל, באותו היום זכיתי להיות עם עידן במגרש אחריי תקופה לא קלה (אישפוזים ושיקום) ובאותו הרגע במגרש קרה לי משהו, התשוקה לחיים".
 
זה בעצם סיפור אהבה מחודש?
 
 "נכון, המשחק הראשון שלי היה בגיל 8-9 כאשר הלכתי עם סבא שלי בפעם ראשונה למשחק זה היה רגע פשוט קסום"
 
מה היה הרגע הכי מרגש עבורך כאוהד?
"היו לי כמה אבל אם צריך לבחור אחד אז הרגע המאושר היה כאשר זכיתי לקבל את חולצתו של השחקן אמיר ברקוביץ היקר במחזור ה-17. בשבילו זו רק חולצה אבל בשבילי זה רגע שאנצור אותו איתי למשך כל החיים"
 
איך ההרגשה להגיע לאצטדיון כאדם עם מוגבלות?
 
"היו כמה סיטואציות כשבהתחלה הרגשתי מאוד כעוס על המצב אבל מהר מאוד האוהדים היקרים שלנו עזרו לי והכעס הפך לשמחה. אתן צמד דוגמאות לזה: הראשונה קרתה בטורקיה נגד בשקשהיר כאשר האוהדים הרימו אותי ותקשיב טוב - 35 מדרגות - כדי שאוכל לשבת איתם ביציע. זה היה רגע עם עוצמות ורגש. המקרה השני היה כאשר באיצטדיון הי״א באשדוד גם שם הרימו אותי לטריבונה למעלה כדי שאוכל לראות את המשחק. אני מעריץ את האוהדים והארגון המדהים שלנו שלא נותנים לאף אחד להרגיש שונה ועל זה אני מודה להם דעתי היא שיש לנו קהל וארגון מדהים".
 
מה הרגע המאכזב שלך כאוהד?
 
"ב-2013 נגד ב״ש כשירדנו לליגה הלאומית".
 
מה הייתה ההרגשה שלך לאחר הזכייה בתואר גביע הטוטו?
 
"וואו, היה שם הכל מהכל בעיקר דמעות של אושר ומאמין שזאת רק ההתחלה".
 
כמה מילים לסיום
 
"אני מאוד מאמין בשחקנים ובמאמן שהם ייתנו את הלב שלהם על המגרש ובעזרת השם נעשה ונצליח".
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up