תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
היום (שבת) מכבי נתניה תארח את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגה. מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר שניצחה במחזור האחרון 2:0 את מכבי בני ריינה. הפועל חדרה מנגד מגיעה לאחר הפסד 3:1 לבני סכנין.

אך קודם לכן, קבוצת הנוער של מכבי נתניה תארח גם היא את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-23. משחקה של קבוצת הנוער ישוחק באיצטדיון היהלום ויחל בשעה 15:00. 
 
מאמן קבוצת הנוער, דן רומן, התייחס למשחק ולעובדה שנערכת הצגה כפולה של הנוער והבוגרים: "אנחנו שמחים לשחק באיצטדיון כחלק מההצגה הכפולה בשבת. אנחנו רוצים לראות כמה שיותר שחקנים מקבוצת הנוער משחקים בו בעתיד כדרך קבע בקבוצה הבוגרת ומייצגים בו בכבוד את המועדון והעיר.
קבוצת הנוער מתחרה על אליפות המדינה והמשחק נגד חדרה הוא הזדמנות לקהל נתניה להגיע לראות את השחקנים, לתמוך ולעודד אותם. התמיכה הזו חשובה לנו."
 
בגזרה המקצועית, קבוצת הנוער מגיעה לאחר ניצחון דרמטי בתוצאה 3:2 על מכבי חיפה בדקה ה-90 משער של החלוץ עומר יונס אשר העלה את מאזנו ל-11 שערים בטבלת מלכי השערים. בעזרת הניצחון מכבי נתניה צימקה את הפער מהצמרת לנקודה אחת בלבד מהפסגה, ומובילה בשלוש נקודות על הפועל תל אביב אשר נמצאת במקום השלישי בטבלה.
 
קבוצת הנוער של הפועל חדרה מגיעה מהמקום הרביעי בטבלה עם 36 נקודות במאזנה. האדומים הפסידו במשחק האחרון להפועל רמת גן בתוצאה 2:1 משער בדקה ה-85. 
 
המשחק יחל בשעה 15:00 ואוהדי הקבוצה יוכלו להיכנס אל המשחק ביציע המזרחי. בסיום המשחק של קבוצת הנוער ירוקנו היציעים לחלוטין. ובשעה 17:30 יפתחו השערים לכניסה ליציעים למשחק הבוגרים. 
 
בגזרת הבוגרים, מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר הניצחון על מכבי בני ריינה, ניצחון אשר השאיר את מכבי נתניה במקום הרביעי בליגה, נקודה מעל הפועל ירושלים אשר ממוקמת במקום החמישי בטבלה עם 32 נקודות. 
 
מנגד, הפועל חדרה מגיעה מהמקום העשירי בטבלה עם 26 נקודות במאזן הנקודות שלה. חדרה מגיעה לאחר הפסד 3:1 לבני סכנין וללא טארק בושנק אשר הורחק באותו הפסד. מלכי השערים של האדומים הם סמי בורארד וסער פדידה עם חמישה שערים לכל אחד. דיא לבאבידי מוביל את טבלת הבישולים של היריבה עם שלושה בישולים. 
 
המשחק הראשון בין הקבוצות נערך בסיבוב הראשון במסגרת המחזור ה-11 בליגה. מכבי נתניה הפסידה אז בתוצאה 3:1 להפועל חדרה. פדידה (צמד) ועידו לוי כבשו לזכות האדומים ושער עצמי צימק את התוצאה בעבור מכבי נתניה.
 
מלכי השערים של הקבוצה במשחקים בין הקבוצות מאז עליית הפועל חדרה (עונת 18/19, משחקי ליגה):
 
1. גיא מלמד - 4 שערים.
2. יחמיר היקה - 3 שערים.
3. פאטוס בצ'יראי - 2 שערים.
4. מוטי ברשצקי, חן עזרא, יונס מלדה, לאמק בנדה וואן דר קאפ - שער אחד.
 
שופט המשחק - אביעד שילוח.
עוזרי שופט - חן אורפז חי ורפאל עמנואלי.
מסך - שלום בן אברהם ואורן בורנשטיין.
רביעי - רפאל גבע.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up