תפריט
ראשי | ראש בראש - כפול!

ראש בראש - כפול!

רועי אלגרבלי
ראש בראש - כפול!
היום (17:30) מכבי נתניה תצא למשחק חוץ באיצטדיון "גרין" נגד מכבי בני ריינה. מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר ניצחון 2:1 על מכבי תל אביב במשחק האחרון. המארחת מנגד סיימה את משחקה האחרון בתיקו 1:1 נגד בני סכנין. 
 
עוד לפני כן, קבוצת הנוער תצא למשחק חוץ במגרש "קצף" נגד קבוצת מכבי חיפה הממוקמת במקום הראשון. קבוצת הנוער של המועדון נמצאת במקום השני בטבלה עם 44 נקודות במאזנה, היריבה מנגד נמצאת במקום הראשון עם 48 נקודות, כאשר רק ארבע נקודות מפרידות בין הקבוצות. 
 
קבוצת הנוער מגיעה למשחק לאחר ניצחון 2:1 על הפועל קריית שמונה במשחק האחרון, כאשר מי שכבש את צמד השערים הוא אושר אליהו אשר גם מוביל את טבלת הכיבושים של ליגת העל לנוער עם 17 כאלו בסך הכל עד כה. שחקן נוסף של הקבוצה שנמצא בחמשת הכובשים הבכירים בליגת העל לנוער הוא עומר יונס עם עשרה. 
 
מנגד הירוקים מגיעים אל המשחק לאחר ניצחון 4:1 על הפועל רמת גן במשחק האחרון אשר נערך באיצטדיון של האדומים. הירוקים כבשו העונה 54 שערים וספגו 20, מה שממקם אותם כהתקפה הטובה ביותר בליגה וההגנה השנייה בטיבה בליגה, כאשר ההגנה הכי טובה בליגה היא של מכבי נתניה עם 18 ספיגות עד כה. 
 
המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, סשה פלדמן בפנייה לקהל היהלומים: "קבוצת הנוער עושה עד כה עונה מצויינת ואני חושב שמגיע לשחקנים ולצוות לקבל את ההערכה שלה הם ראויים. אני קורא לכל האוהדים להגיע לתמוך בקבוצה במשחק החשוב נגד מכבי חיפה. אני יודע שזה יכול להיות מאוד משמעותי בשביל השחקנים. מחלקת הנוער בכלל וקבוצת הנוער בפרט חשובים להרבה אוהדים וזאת הזדמנות טובה להראות את זה." 
 
לאחר משחק הנוער החשוב, נצא למשחק הבוגרים אשר יחל בשעה 17:30 ויפגיש את מכבי נתניה ומכבי בני ריינה למשחק במסגרת המחזור ה-23 בליגה. היהלומים ינסו להשיג ניצחון חוץ שני ברציפות לאחר שבמשחק נגד הפועל ירושלים נקטע רצף המשחקים בחוץ בו הקבוצה אינה ניצחה. 
 
מכבי בני ריינה הממוקמת במקום ה-12 עם 18 נקודות במאזנה מגיעה למשחק עם שרון מימר על הקווים ולאחר תוצאת תיקו 1:1 נגד בני סכנין. מלכי השערים של הקבוצה הם ריצ'ארד בואטנג ושלומי אזולאי עם חמישה שערים, כאשר את טבלת מלכי הבישולים מוביל אוסאמה חלאילה עם צמד בישולים. 
 
המפגש הראשון בין הקבוצות נערך במחזור העשירי ובו ניצחה מכבי נתניה בתוצאה 2:1. עדן קארצב בבעיטה נהדרת מצא את חיבורי הקורות כבר בדקה ה-11 והעלה את הקבוצה ליתרון 1:0. כמה דקות לאחר מכן ריצ'ארד בואטנג השווה את התוצאה. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו 1:1. במחצית השנייה הורחק אלכסנדר נויוק בכרטיס אדום לאחר התערבות מערכת ה-VAR. מכבי נתניה חיכתה עד הדקה ה-96 בכדי לכבוש את שער הניצחון, שער אשר הגיע מרגלו של לירן רוטמן. 
 
הניצחון על מכבי בני ריינה עצר את רצף המשחקים ללא ניצחון, כאשר לפני כן הניצחון האחרון של היהלומים היה במחזור הראשון נגד בית"ר ירושלים. כזכור, אז גברה הקבוצה על הקבוצה מהבירה בתוצאה 4:1. 
 
המשחק יערך באיצטדיון "גרין" בנוף הגליל. הפעם האחרונה בה שיחקה הקבוצה באיצטדיון "גרין" הייתה לקראת סוף דצמבר 2021 בעונה שעברה, כאשר הקבוצה התארחה למשחק חוץ נגד הפועל נוף הגליל. מכבי נתניה הגיעה לאחר צמד ניצחונות של 1:0 בגביע המדינה ובליגה בתקווה לרשום ניצחון נוסף על חשבון האדומים.
 
במשך דקות רבות התוצאה נשמרה על 0:0, עד הדקה ה-84, אז אבובאקר דומביה הצליח להכניע את סטפן מרינוביץ' בבעיטה שטוחה שמצאה את הרשת וקבעה 1:0 למכבי נתניה. המשחק היה הניצחון השלישי ברציפות של היהלומים בתוצאה 1:0. המשחק גם היה משחקו הראשון של פארפה גויאגון לאחר חזרתו מעונש ההרחקה. 
 
שופט המשחק מחר יהיה שניר לוי. עוזרי השופט יהיו אדי ליעוז ועידן צולר. שופטי המסך יהיו אלי חכמון ושניר וינטראוב ואילו השופט רביעי הוא ניב שטייף. מספר הכרטיסים שהוקצה לקהל היהלומים הוא 1,100 ולא צפוייה להיות הקצאה נוספת. 
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up