תפריט
ראשי | "זו הרגשה אלוהית שאין לתאר"

"זו הרגשה אלוהית שאין לתאר"

רועי אלגרבלי
"זו הרגשה אלוהית שאין לתאר"
 בשבוע שעבר זכתה מכבי נתניה בתואר גביע הטוטו לאחר ניצחון בפנדלים על הפועל באר שבע. הזכייה בתואר בליגה הבכירה לראשונה מזה ארבעים שנה, הביאה לתגובות מרגשות רבות מצד אוהדים בוגרים וצעירים בקהל האוהדים, אך התגובה של עומרי אשכנזי, רק בן 12, אשר פרץ בבכי בעקבות הזכייה מהתרגשות תפסה את עינינו (https://www.instagram.com/reel/CnpB4zdpDRy/?igshid=MDJmNzVkMjY%3D) . השבוע ערכנו ראיון עם עומרי אשכנזי ועם אביו שי אשר סיפרו לנו על התחושות שהיו באותו היום, ההתרגשות וגם: סדר היום בימים של משחקים. 
 
עומרי, איך התחלת לאהוד את מכבי נתניה מלכתחילה?
 
"‏אבא שלי הדביק אותי, הוא אוהד את נתניה כבר יותר מ-40 שנה, ומהיום שאני זוכר אבא היה כל הזמן מדבר איתי על מכבי נתניה והיינו רואים רק משחקים של נתניה בבית. אני התחברתי לקבוצה, לצבע ולשירים. כיף לי ‏שאני ואבא אוהדים את אותה קבוצה". 
 
מה הרגע הראשון שאתה זוכר ממכבי נתניה?
 
"3/11/2018 - יום שבת - ביום הולדת 8 שלי, זה היה המשחק הראשון בחיים שלי שאבא לקח אותי. שיחקנו באיצטדיון רמת גן, נגד הפועל רעננה, ניצחנו בדקה 90 מפנדל של גיא מלמד, 2:1. לעולם לא אשכח את המשחק הזה, כל כך שמחתי ואפילו את הכרטיס של המשחק אני שומר עד היום".
 
בקשר למשחק, איך הייתה ההרגשה שלך לפני הפנדלים?
 
"הייתי ממש בחרדה, במיוחד אחרי ההחטאה של איגור בדקה ה - 95. האמת, לא ממש האמנתי, חששתי והייתי ממש בלחץ, אבל זה נגמר הכי טוב שאפשר". 
 
כמה אתה שמח עדיין מהזכייה?
 
"הכי שמח שאפשר! 
סופסוף יש לנו גביע. יש הרגשה של ניצחון. יום אחרי היה לי יותר כיף מהרגיל להגיע לבית הספר, ואפילו פירגנו לי. זו הרגשה מיוחדת. קשה לי להסביר אותה". 
 
איך הייתה עבורך כל החוויה ביום של המשחק?
 
"מטורפת, בלתי צפויה, מרגיש גאווה. היא גם קצת מפחידה ומלחיצה. אבל אני רוצה עוד מזה".
 
שי, איך זה עבורך לראות את הילד מגיב ככה?
 
"האמת, אני המום בקטע חיובי. כשהוא נולד, כבר ראיתי בדימיון איך הוא משחק איתי כדורגל, רואה איתי משחקי כדורגל, בא איתי למשחקים. מאוד רציתי שהוא יבוא איתי למשחקים, ומאוד רציתי שהוא יתחבר לקבוצה שלי. לא הייתי אומר לו כלום אם הוא היה אוהד את מכבי חיפה או מכבי תל אביב, או בית״ר, אבל זה היה מציק לי קצת..  לראות אותו ככה מחובר לקבוצה, מתרגש, קופץ ושר איתי ביציע, זו הרגשה מדהימה!"
 
איך זה להגיע עם הילד למשחקים ולראות שגם הוא נדבק ב"חיידק"?
 
‏"כמו שעניתי מקודם, זא הרגשה מדהימה, כיפית ומרגשת. זה מחבר בינינו עוד יותר ומייצר עוד מכנה משותף. דרך אגב, זה לא רק הילד, זו גם הבת הקטנה שלי! אחותו הקטנה, גם היא אוהדת ולעיתים גם מגיעה איתנו למשחקים, אבל היא ממש לא ״שרופה״ כמו עומרי". 
 
איך נראה סדר יום בבית ביום של משחק?
 
"‏אם המשחק ביום שבת, קמים לקראת הצהריים, ככה ב-12 ואוכלים משהו קל. יש אווירה בבית, לובשים את הבגדים של הקבוצה ושמים שירים של נתניה. ואז בדרך כלל כשלוש שעות לפני תחילת המשחק אנחנו נכנסים לאוטו, וכל הדרך שומעים בווליום שירים של נתניה, מגיעים למגרש, נפגשים בקפה עם הפרלמנט, מדברים קצת,  ונכנסים למגרש שעה לפני המשחק כדי להיכנס לאווירה. כאשר המשחק באמצע השבוע הדברים קצת אחרת, מפני שאני עובד עד מאוחר, אם אנחנו מספיקים לנסוע למגרש נוסעים,  ואם לא, אז עושים חגיגה בבית מול הטלוויזיה עם פיצוחים, צעיפים, כל המשפחה. גם טוב." 
 
איך הייתה ההרגשה האישית שלך לפני הגמר?
 
‏"כאוהד מכבי נתניה, ארבעים שנה ללא תואר, הגעתי פסימי ובמיוחד שזו באר שבע.לפני תחילת המשחק, ביציע, פגשתי את חבר של גדי, ואמרתי לו: 2-0, 3-0 קל שאנחנו נקבל. אין מה לעשות, אנחנו בעונה קצת חלשה, באר שבע חזקים, ואנחנו למודיי אכזבות, אז הייתי פסימי, ולכן הניצחון הזה היה מתוק כפליים". 
 
מה הייתה ההרגשה שחווית אחרי הזכייה?
 
"‏זר לא יבין זאת, צמרמורת, הרגשתי כאילו אני בסוג של טריפ, מרחף, אושר צרוף. אנשים אומרים זה רק גביע הטוטו, אבל את מי זה מעניין? הניצחון בפנדל מכריע, ההנפה של הגביע, התואר, זו הרגשה אלוהית שאין לתאר!"
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up