תפריט
ראשי | סיכום משחק גמר גביע הטוטו!

סיכום משחק גמר גביע הטוטו!

רועי אלגרבלי
סיכום משחק גמר גביע הטוטו!
אתמול (רביעי) מכבי נתניה והפועל באר שבע נפגשו למשחק באיצטדיון המושבה במסגרת "גמר גביע הטוטו". מכבי נתניה הגיעה למשחק לאחר ניצחון 1:0 על הפועל חיפה במשחקה האחרון, הפועל באר שבע מנגד לא שיחקה בגלל שמשחקה נדחה. 
 
שופט: איתן שמואלביץ.
איצטדיון: המושבה.
שעה: 20:00. 
 
הרכב מכבי נתניה: איתמר ניצן, כארם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, נפתלי בלאי, עדן קארצב, אביב אברהם, לירן רוטמן, עמרי גנדלמן, אמיר ברקוביץ' ואיגור זלטאנוביץ'. 
 
הרכב הפועל ב"ש: אריאל הרוש, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופז, עדן שמיר, רועי גורדנה, שי אליאס, דור מיכה, שאפי סולימנוב ואסטריט סלמני. 
 
מהלך המשחק: 
 
בדקה החמישית של המשחק עמרי גנדלמן איים בבעיטה עוצמתית לעבר השער שנהדפה על ידי הרוש ובהמשך הורחקה. בדקה ה-17 איתמר ניצן עצר ניסיון מעניין של שאפי סולימנוב. בסיום המחצית הראשונה הקבוצות נפרדות בתוצאת תיקו מאופסת. 
 
בדקה ה-52 כדור חוזר מהרמה הגיע לרגלו של שאפי סולימנוב שאיים מהאוויר ופגש את המשקוף. כמה דקות מאוחר יותר סולימנוב הורחק בעזרת התערבות ה-var והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. 
 
בדקה ה-72 פטריק טוואמסי נכנס במקומו של עמרי גנדלמן. דקה לאחר מכן רמזי ספורי שלח כדור מסוכן לשער, אך שוב ניצן היה עירני ומנע שער. שתי דקות מאוחר יותר שי אליאס כבש אך השער נפסל בטענת נבדל. 
 
בדקה ה-82 מכבי נתניה ערכה חילוף כפול כאשר הכניסה את בוריס אינו ושי קונסטנטין במקומם של כארם ג'אבר ואמיר ברקוביץ'. בדקה ה-88 כדור קרן מסוכן פגש את ראשו של פלאמן גלאבוב שנגח טוב אך הכדור עבר ליד הקורה.
 
בדקה ה-92 הרמה נהדרת של רוטמן מצא את ראשו עדן קארצב שנגח כדור חזק שהרוש הדף, אך בהתערבות ה-var נקבע כי הכדור פגע קודם לכן בידו של שחקן האדומים והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. כחלק מהשריקה החליט שופט המשחק להרחיק את הלדר לופז. 
 
בדקה ה-97 איגור זלטאנוביץ' ניגש לנקודה הלבנה ולקח את הפנדל, אך שוער האדומים אריאל הרוש גרר את המשחק לדרמה נוספת ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים. 
 
בסיום דו קרב הפנדלים בעזרת הדיפה של איתמר ניצן ושער ניצחון של פטריק טוואמסי, מכבי נתניה מנצחת בתוצאה של 5:4 את הפועל באר שבע בדו קרב הפנדלים וזוכה בגביע הטוטו. 
 
הזכייה הזאת משלימה למכבי נתניה זכייה בכל תואר אפשרי בישראל אשר שיחקה בו. עד הגמר האחרון, מכבי נתניה שיחקה פעמיים בגמר הגביע והפסידה בו, אתמול מכבי נתניה זכתה בתואר גביע הטוטו לראשונה, וזכתה בתואר הראשון של הקבוצה מזה 40 שנה. 
 
ביום ראשון מכבי נתניה תפגוש את הפועל באר שבע בשנית אך הפעם למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-19. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up