תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 מכבי נתניה והפועל באר שבע יפגשו היום, יום רביעי, לגמר גביע הטוטו באיצטדיון המושבה. מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר ניצחון 1:0 על הפועל חיפה משער של לירן רוטמן במשחקה האחרון. הפועל באר שבע ניצחה במשחקה האחרון את הפועל תל אביב בתוצאה 6:0. 
 
?? הנה באה הרכבת ??
 
בסיום המשחק תצא רכבת מיוחדת מתחנת "פתח תקווה קריית אריה" שסמוכה לאיצטדיון. הרכבת מגיעה בסיומה לתחנת נתניה, כאשר בדרך היא תעצור בהרצליה ובית יהושע. 
 
* במידה והמשחק ישלח לדו קרב מהנקודה הלבנה - הרכבת תופעל לאחר סיום הדו קרב. 
* לפרטים נוספים אפשר לחייג ל5770*.
 
?? הדרך לכרטיס הגמר - מכבי נתניה ??
 
המשחק הראשון של הקבוצה במפעל היה בשלב רבע גמר גביע הטוטו, כאשר מכבי נתניה פגשה את מכבי תל אביב באיצטדיון "בלומפילד". המשחק הסתיים בתוצאת תיקו מאופסת ומכבי נתניה ניצחה בו לאחר ניצחון 5:4 בדו קרב הפנדלים. 
 
בשלב חצי הגמר מכבי נתניה והפועל חדרה נפגשו למשחק בשלב חצי הגמר, המשחק הסתיים בתוצאת תיקו מאופסת גם כן ונשלח שוב אל דו קרב מהנקודה הלבנה. מכבי נתניה ניצחה בדו קרב הפנדלים בתוצאה 5:4 ועלתה אל גמר גביע הטוטו. 
 
?? הדרך לכרטיס הגמר - הפועל ב"ש ??
 
בשלב חצי גמר גביע הטוטו הפועל באר שבע פגשה את הפועל תל אביב במשחק שנערך באיצטדיון "טרנר". שער שיוויון של אריאל הרוש בדקה ה-96 קבע 3:3 דרמטי שגרר את המשחק לדו קרב פנדלים. בדו קרב הפנדלים ניצחה הפועל באר שבע בתוצאה 4:3.
 
?? בחזרה לעונת 2004/05 ??
 
בעונת 2004/05 מכבי נתניה שיחקה בליגה השנייה ובחודש פברואר הגיעה לשלב גמר גביע הטוטו בליגה הלאומית. באמצע חודש פברואר של אותה העונה מכבי נתניה והפועל כפר סבא נפגשו למשחק הגמר. 
 
ראובן עטר אימן דאז את הקבוצה וראה את עבדול עזיז מעלה את הקבוצה ליתרון 1:0 בדקה ה-36. עוד במחצית הראשונה דאגלס דה סילבה השווה את התוצאה בעבור הירוקים. כמה דקות לסיום 90 הדקות, הפועל כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של לירון זרקו. 
 
120 הדקות החוקיות נותרו ללא הכרעה והמשחק נשלח אל הנקודה הלבנה. בסיום הדו קרב המותח מכבי נתניה ניצחה בתוצאה 3:2 וזכתה בתואר. 
 
???? במרחק נגיעה ????
 
מכבי נתניה הגיעה פעמיים בעברה לשלב גמר גביע הטוטו של הליגה הראשונה. 
 
המפגש הראשון של מכבי נתניה בגמר גביע הטוטו היה כאשר הקבוצה פגשה בעונת 1986/87 את שמשון תל אביב והפסידה בתוצאה 0:2. 
 
המפגש השני של מכבי נתניה עם שלב גמר גביע הטוטו היה בעונת 1988/89, כאשר מכבי נתניה שיחקה נגד הפועל באר שבע והפסידה בשנית בתוצאה 0:2. 
 
 
 
המשחק יחל בשעה 20:00 ויערך באיצטדיון המושבה. ישפוט את המשחק איתן שמואלביץ. 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up