תפריט
ראשי | "מכבי נתניה זה קודם כל משפחה ובית חם"

"מכבי נתניה זה קודם כל משפחה ובית חם"

רועי אלגרבלי
"מכבי נתניה זה קודם כל משפחה ובית חם"
מאמן השוערים של המועדון, עופר בסון הוא אחד מאנשי הצוות הוותיקים שלנו, הוא הספיק לחוות עליות וירידות, הצלחות וגם רגעים פחות טובים, בראיון מיוחד שקיימנו איתו הוא מספר על הדרך, מה מניע אותו בעבודה רבת השנים וגם על הפעילות במחלקת הנוער של המועדון.
 
 
מה זו עבורך מכבי נתניה?
 
"מבחינתי מכבי נתניה זה קודם כל משפחה ובית חם. בית שאני נמצא בו כבר עשרים שנה. אני מאוד אוהב את המועדון ובשבילי זה המקום הכי טוב שיכול להיות".
 
כמה זה מרגש להיות חלק מהמועדון הזה כל השנים האלו?
 
"מבחינתי כל שנה היא שנה חדשה עם התרגשות מחודשת של לבוא ולתת מעצמך את המאה אחוז שלך. אני מאוד נהנה ממה שאני עושה כאן".
 
העונה מכבי נתניה חוותה שינוי בעמדת השוער, משהו שלא קרה הרבה זמן, ספר קצת איך זה נראה מהצד שלך?
 
"ראשית לכל שוער יש את  סגנון המשחק שלו. הדבר העיקרי מבחינתי הוא להתאים את השוער לסגנון המשחק של הקבוצה, בסופו של דבר השוער צריך לקבל בהתאם לסיטואציה את ההחלטות הנכונות בזמן המשחק. מה שחשוב בסופו של דבר זה לתרגל ולגרום לשוער  לחשוב על סיטואציות של משחק כתוצאה מסגנון המשחק של הקבוצה ,לנתח את הסיטואציות  ולבנות תרגילים לאותן סיטואציות".    
 
כמה קשה לשמור על השוער חד ודרוך למשך עונה?
 
"מבחינתי לכל שבוע יש תכנון מראש  - מה עושים בכל יום נתון – מתי מעלים קצב  ומתי מורידים  קצב . הדבר הכי חשוב זה להרגיש את השוער שלך ולהביא אותו הכי חד שיש למשחק".
 
אחד הדברים המוערכים שאתה עושה זו העבודה במחלקת הנוער - כמה זה משמעותי עבורך?
 
"מבחינתי זו אהבה. אם אתה לא בא עם לב ונתינה אז קשה לעבוד, כל אימון במחלקת הנוער הוא עבורי כמו האימון הראשון שלי בקריירה. לצורך העניין, בשבוע שעבר היה יום לא פשוט עם גשם זלעפות ואני היחיד שנשארתי במגרש לעבוד עם השוערים. מבחינתי הם צריכים לדעת להתמודד בכל מזג אוויר.  דבר נוסף הוא להתוות להם את אותה דרך וסגנון כפי  שקיים גם בבוגרים, בנוסף יש לי צוות של  מאמני שוערים שעובדים לפי הדרך והסגנון שאני מתווה להם ומגיע להם שאפו ענק על העבודה הברוכה  גבע פרידמן ועדן פרוכטר".  
 
תומר צרפתי שוער הנוער הפך ביורו האחרון לשוער הראשון של הנבחרת,  תאר קצת את התחושות שלך?
 
"זה היה מאוד מרגש. אני מלווה את תומר כבר מספר שנים ומאוד מעריך אותו מקצועית. לפני משחקים כשהוא היה קצת בלחץ דיברנו בינינו והרגעתי אותו, תומר הוכיח בטורניר שהוא שוער ברמות הגבוהות".
 
רז כרמי, השוער השני קיבל את ההזדמנות העונה לכמה משחקים, ספר קצת על התהליך?
 
"מעבר לאימונים, יש לי המון שיחות מנטליות ומקצועיות עם רז –  רז יודע שהוא מאוד מוערך במועדון  ותמיד כשהוא נקרא לדגל הוא מוכיח שהוא ראוי לשחק".
 
העונה נפתחה כהמשך לעונה שעברה ומאז חווינו ירידה גדולה - כמה היה קשה לחוות את זה?
 
"הסגנון והדרך שלנו לא השתנו גם כשהתוצאות היו פחות טובות. הצוות  דאג לשמור על שקט תעשייתי, בסופו של דבר זה עניין של זמן ואנחנו נחזור לתלם. לפני שלושת המשחקים האחרונים ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות. אני חושב שיש פה קבוצה מצויינת" .
 
המילה שהכי הרבה חוזרת בהקשר של מכבי נתניה היא "משפחה" - מה זה באמת להיות חלק מהמשפחה של מכבי נתניה?
 
"כולנו חיים את המועדון. בראשותו של אלמוג שמתווה את הסגנון והדרך של המועדון, כולנו עובדים על פי אותו  קו המנחה, כל הצוות מונע מאהבתו למועדון  ולכל חבר צוות יש את הסמכות שלו, אבל כמובן נותנים לכל אחד מאנשי הצוות להביע את דעתו גם בנושאים שלא קשורים  אליו זאת אך ורק לטובת המועדון".  
 
לסיום, מסר לאוהדים
 
"בכל סיטואציה ובכל מצב אנחנו צריכים את העידוד שלכם ואני בטוח שנחזיר לכם על המגרש".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up