תפריט
ראשי | הזכרונות של רן רול מהניצחון על הפועל באר שבע בעונת 2013/2014

הזכרונות של רן רול מהניצחון על הפועל באר שבע בעונת 2013/2014

רועי אלגרבלי
הזכרונות של רן רול מהניצחון על הפועל באר שבע בעונת 2013/2014
ביום ראשון (20:15) תארח מכבי נתניה את הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-32 בליגה. לקראת המשחק בחרנו לחזור אל המחזור ה-23 בעונת 2014/15 בו אירחה מכבי נתניה את הפועל באר שבע.
 
תאריך – 21/02/2015
מחזור – 23
איצטדיון – נתניה
שופט המשחק - דניאל בר נתן
 
מהלך המשחק:
 
בדקה התשיעית ערן לוי שלח כדור ארוך אל לארי קאיודה, האחרון לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת, 1:0 מכבי נתניה. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 1:0 למכבי נתניה.
 
בדקה ה-53 הפועל באר שבע השוותה את התוצאה לאחר שניצלה טעות בהגנת הקבוצה. כמה דקות לאחר מכן נגיחה של עמית בן שושן פגעה בידו של דוידזאדה והעניקה פנדל למכבי נתניה. ערן לוי ניגש לנקודה הלבנה והחזיר את היתרון לקבוצה, 2:1.
 
בדקה ה-75 לארי קאיודה ניצל איבוד כדור בחצי המגרש של הקבוצה, ניצל את המהירות ועבר את שחקני באר שבע ולבסוף סיים את הכדור ברשת וכבש את השלישי של הקבוצה. עשר דקות לאחר מכן רומאריו פיראס שיגר כדור חד וחזק לרשת, 4:1 מכבי נתניה. כמה דקות לאחר מכן באר שבע צימקה את התוצאה ל-4:2. שמעון הרוש הורחק בדקות הסיום.
 
שחקן הקבוצה באותה העונה, רן רול מספר על אותו המשחק: "זה היה ניצחון מיוחד. באותה עונה הפסדנו בסיבוב הראשון באיצטדיון וסרמיל. כשהמשחק בסיבוב השני הגיע לבית שלנו, רצינו להוכיח לעצמנו וגם כמובן לשמח את האוהדים. מהדקה הראשונה באותו המשחק ראו מי הקבוצה שתנצח ותיקח את שלושת הנקודות"
 
על השינוי שעברה הקבוצה באותה העונה אמר: "באותה עונה לצערנו זה לא התחבר כל כך בחצי הראשון של העונה. אחרי עונה מדהימה קודם לכן עם עליית ליגה והגעה עד גמר גביע המדינה. המועדון נפרד מיוסי מזרחי ורוני לוי הגיע והכניס רוח מרעננת אצל השחקנים והצלחנו להתחבר שוב ולהזכיר לכולם איזה קבוצה מצויינת היינו. אני חושב שהניצחון על ב״ש גם הוכיח זאת"
 
תקופתו במועדון: "התקופה במכבי נתניה הייתה בגדר חלום עבורי. מהרגע הראשון הרגשתי כמו שחקן בית שגדל במועדון מגיל אפס. שיחקתי במשך שנתיים לצד שחקנים אדירים ונהניתי מכל רגע מהקהל המדהים. שמחתי לתת הכל עבור המועדון זה חווייה שלוקחים לכל החיים, מכבי נתניה עבורי זה לא עוד מועדון."
 
על הקהל של הקבוצה: "לקהל של מכבי נתניה יש מקום חם בליבי, תמיד ידע להעריך לעודד ולדחוף את כל השחקנים. מאחל לקהל להמשיך לשמוח ולדעת נחת והצלחות בהמשך."
 
לסיום, מסר לקהל האוהדים: "קהל יקר אני מאחל לכם בראש ובראשונה להמשיך להגיע לכל מגרש בארץ ולצבוע אותו בצהוב כמו שאתם עושים תמיד. מאחל לכם שתדעו רק הצלחות. מתגעגע לתת לכם את הלב והנשמה על הדשא, אוהב אתכם ותמיד מעריך."
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up