תפריט
ראשי | כרטיס מאמן

כרטיס מאמן

כרטיס מאמן
הפעם אנחנו עם טל חדד מאמן ילדים ג' שלנו, בן 27, במקור בשוהם וכרגע שוכר במקור משוהם, כרגע שוכר דירה בנתניה.
 
איך הגעת להיות מאמן במחלקת הנוער?
 
"כילד שיחקתי כדורגל במחלקות הנוער של מכבי שוהם, הפועל פתח תקווה ומכבי תל אביב. לאחר הצבא חיפשתי דרך לחזור לעולם הכדורגל. התחלתי לשחק בליגה ג׳ בכפר יונה. המאמן של הקבוצה קישר אותי למאמן שהיה אז במחלקת הנוער של נתניה, דני סבח, ולאחר פגישה אחת הוחלט על שיתוף פעולה כעוזר מאמן של קבוצת ילדים ב׳".
 
משחק שאתה זוכר מהעבר?
 
 "6:1 של ברצלונה מול פריז סנט ז’רמיין. בתור אוהד ברצלונה, ישבתי לבד בחדר, קיוויתי והאמנתי לאורך כל המשחק שברצלונה מסוגלת לנצח ולהעפיל לשלב הבא. בגול השישי צרחתי ורצתי בכל הרחוב בשאגות סרג׳יו רוברטו".
 
משחק שאתה זוכר מהעבר בתור מאמן?
 
"בשנה שעברה, כשהייתי עוזר מאמן של סשה פלדמן בקבוצת ילדים א׳. עקב סיבות אישיות, סשה לא יכל לאמן את הקבוצה במהלך טורניר מונדיאליטו, הוא סמך עליי ורצה לקדם אותי ונתן לי את ההזדמנות לאמן את הקבוצה במהלך הטורניר. הגענו עד לגמר ששוחק באצטדיון נתניה ושודר בספורט 5. לאחר משחק מורט עצבים ומלא אמוציות זכינו בגביע. ניצחנו 1:0 את מכבי חיפה וזכינו בגביע".
 
איזה מסר אתה מעביר לשחקנים שמתאמנים אצלך?
 
"רק אם תיתן בכל רגע נתון את המאה אחוז שלך, תוכל להשתפר באמת ולמצות את הפוטנציאל שלך".
 
מה זו עבורך מכבי נתניה?
 
"מכבי נתניה הוא המועדון שקיבל אותי ולימד אותי לאורך כל הדרך שלי כמאמן. אני מאוד מחובר למאמנים במחלקה, לאנשי הצוות וההנהלה מסביב וכמובן לשחקנים".
 
מה השאיפות שלך מעצמך מהקבוצה השנה?
 
השנה קיבלתי את קבוצת ילדים ג׳. זוהי הקבוצה הראשונה שלי כמאמן ראשי. לאורך השנה הצבתי מטרות מקצועיות של שיפור קבוצתי ואישי לכל שחקן, תוך כדי הקניית ערכים חינוכיים שאפשר לקבל מענף הכדורגל".
 
מה אתה מתכנן עבור עצמך בהמשך הדרך?
 
"להמשיך לאמן, להשתפר וללמוד בכל אימון משהו חדש. להצליח לגעת בכל שחקן ולגרום למיצוי הפוטנציאל שבו, ובהמשך להגיע לתפקידי מפתח היכולים להשפיע לטובה על הכדורגל בישראל וגם על אנשים דרך המשחק".
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up