תפריט
ראשי | "אני יהלום נתנייתי וזה זורם לי בדם"

"אני יהלום נתנייתי וזה זורם לי בדם"

"אני יהלום נתנייתי וזה זורם לי בדם"
הפעם במדור אוהד הקבוצה חוסאם מחאסן עבדאללה מכיסרא -סמיע, כפרו של רש"ט יזן פלאח שנרצח ב-27 למרץ יחד עם שיראל אבוקרט מנתניה בפיגוע בחדרה שמספר על ההיכרות עם יזן, על המשמעות של להיות אוהד היהלומים בצפון והמסר החשוב לקהל האוהדים.

 
ספר קצת על עצמך, ממתי התחלת להיות אוהד הקבוצה? 
 
"נולדתי בשנת 1983, באליפות האחרונה שהייתה לנתניה. האחים שלי שהם יותר גדולים ממני הם אוהדי נתניה, כתוצאה מכך התחלתי לגדול על נתניה כקבוצה אהודה שלי. התחלתי פשוט להתאהב ולהתרגש בכל פעם שאני צופה בקבוצה יחד עם האחים שלי".
 
מה זו מכבי  נתניה עבורך?
 
"הריגוש והרגש שלי גדל יחד עם אהדת הקבוצה ככל שראית יותר משחקים. בכיתי באכזבות בירידות.   בעליות שמחתי והקבוצה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי".
 
כמה קשה להיות אוהד הקבוצה מהצפון?
 
"להיות אוהד נתניה צפוני זה לא קל, הרוב כאן הם אוהדי בית"ר, חיפה, ומכבי תל אביב .אבל למי אכפת - כששואלים אותי איזה קבוצה אתה אוהד אני עם ראש מורם עונה אני יהלום נתנייתי וזה זורם לי בדם. מן הסתם כמות האוהדים שיש בצפון לאוהדי נתניה זה לא הכמות של ביתר מכבי חיפה ומכבי תל אביב. כי מזמן לא היו הישגים אבל אני לא פוסל יש אוהדים לקבוצה שלי הרוב אלה האוהדים שהיו גם ברגעי השיא באליפויות של הקבוצה. גם היום כשאני מסתובב בכפר יש לנו אוהדים שהם צעירים שגדלו על אהבת האבא או האחים שלהם. להגיד כמה במדוייק - כמות של אוהדים אף פעם לא נדע".
 
ספר קצת על ההיכרות עם יזן פלאח?
 
 "עבורי יזן הוא אדם אהוב, אהוד, מרגש ויש לו לב זהב. אם היית פוגש בחור כזה לעולם לא היית יכול לשכוח.  כסרא סמיע זה אותו כפר, מפריד בינינו כביש אבל אנחנו נחשבים לכפר אחד ומועצה אחת. קרובים ממש גם בשמחה וגם בעצב. אנחנומשתתפים בכל אירוע אם תשאל על כל בנאדם - מן הסתם 90 אחוז ייתן לך תשובה כל כך קרובים. אני מכיר אישית את סבא של יזן שהיה מנהל הבית ספר שלנו, עם דוד שלו שיחקתי יחד  כדורגל אבא שלו היה כמה שכבות מעליי.  את יזן הכרתי באופן אישי בתוך מפגשים בתוך הכפר וכל מיני. הוא היה אהוב, אהוד, מרגש, מצחיק והיה לו לב זהב. אם היית פוגש בחור כזה - לא היית שוכח אותו לעולם - הוא היה פשוט מלאך".  
 
מה המסר שלך לסיום? 
 
"אהבה מתחילה מהרגע הראשון כמו שהתחלתי לאהוד את הקבוצה שלי נתניה וממש כמו שמיד כשפגשתי את יזן - התאהבתי בבחור הזה. אני מקווה שנמשיך להיות מי שאנחנו, המיוחדים המרגשים ולאהוב אחת את השני ולתמוך אחד בשני גם ברגעים הכי קשים לעולם לא נעזוב. ונתמיד להיות יחד גם בעליות וגם באכזבות כי בסוף רק אהבה תנצח. אוהב אותכם אחים שלי נמשיך להיות יהלומים".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up