תפריט
ראשי | הזיכרונות של ויקי כחלון מהניצחון בעונת 18/ 17 על מכבי ת"א

הזיכרונות של ויקי כחלון מהניצחון בעונת 18/ 17 על מכבי ת"א

רועי אלגרבלי
הזיכרונות של ויקי כחלון מהניצחון בעונת  18/ 17 על מכבי ת"א
בשבת (20:00) מכבי נתניה תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-28 בליגה. לקראת המשחק בחרנו לחזור אל המחזור ה-28 של עונת 2017/18 בו ניצחה מכבי נתניה את מכבי ת"א בתוצאה 1:4, ואל מבשל השער הראשון במשחק וקפטן הקבוצה בעבר ויקי כחלון. 
 
תאריך המשחק: 03/04/18
מחזור: 28
שופט: איתן שמואלביץ'.
 
הרכב הקבוצה: דני עמוס, חגי גולדנברג, דודי תירם, ברנקו ורגוץ', ויקי כחלון, דן גלזר, ניקו אולסק, אביב אברהם, ערן לוי, רמזי ספורי ודיא סבע. 
 
הרכב מכבי תל אביב: פרדרג ראייקוביץ', איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, יובל שפונגין, אלי דסה, דור מיכה, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן, ניק בלאקמן ווידאר קיארטנסון. 
 
מהלך המשחק:
 
בדקה ה-17 ויקי כחלון העביר כדור רוחב נהדר אל דיא סבע שהשתלט על הכדור ושלח אותו לרשת בצורה חדה ומדוייקת, 1:0. בדקה ה-28 וידאר קיארטנסון נשלח לאחד על אחד אך נעצר אצל דני עמוס. דקה לפני סיום המחצית רמזי ספורי בעט כדור חכם שפגע בקורה ונכנס פנימה, 2:0 למכבי נתניה בסיום המחצית הראשונה.
 
בדקה ה-57 דיא סבע נשלח לאחד על אחד מול ראייקוביץ', סבע לא התבלבל ומצא את הרשת, 3:0.  כמה דקות מאוחר יותר האורחים צימקו ל-3:1 מפנדל של ברק יצחקי. עמוק בתוספת הזמן דיא סבע נשלח קדימה בשנית, עבר בצורה נהדרת את ראייקוביץ' וקבע שלושער גדול, 4:1 ענק למכבי נתניה על מכבי תל אביב.
 
ערכנו ראיון עם מבשל השער הראשון במשחק, קפטן הקבוצה בעבר ושחקן הפועל פתח תקווה בהווה - ויקי כחלון. המגן נזכר: "וואו זה היה ניצחון מטורף ועונה מטורפת. מה אני זוכר? מגרש מפוצץ מקהל נתנייתי צהוב בתקופה ששיחקנו כדורגל הכי יפה בארץ. כל קבוצה שהייתה מגיעה לשחק נגד נתניה היתה מפחדת, ואני לא אומר את זה בתור קלישאה. אני אומר את זה כי שחקנים אמרו לנו את זה. ולא משנה איזה קבוצה, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע וכולן למעשה. הצגנו כדורגל התקפי עם לחץ ואינטנסיביות, שחקנים עם אכויות של הטופ הישראלי. וכמובן הבישול לדיא שאחרי זה סיים עם שלושער."
 
על התחושות בתור ילד שגדל במחלקה להיות בהמשך קפטן הקבוצה: "בתור ילד זה היה חלום שמתגשם. מאוהד בקופסא בתור ילד קטן, אחרי זה מביא כדורים, לקפטן באצטדיון בעונות הכי יפות של נתניה בשנים האחרונות. חוויה שכיף להזכר בה כל פעם מחדש. כל פעם שהייתי לובש את הסרט הייתי מתרגש וגאה כל פעם מחדש."
 
על המשחקים הגדולים שהיו לו במועדון: "היו עונות שכל משחק היה משחק טוב. כל משחק עשינו כדורגל יפה. אני לא יכול להצביע על משחק אחד, אבל היה את המשחק שהכנסתי גול נגד הפועל תל אביב שהעלה אותנו לפלייאוף עליון. או בעונה לפני שבישלתי פעמיים נגד קריית שמונה. כל משחק באנו ונהננו וזה היה נראה על המגרש."
 
על ההפסד הכואב בגמר הגביע: "הגענו לגמר גביע אך לא זכיתי לשחק בגלל שקיבלתי אדום לפני. כשהייתי בחוץ הייתי יותר לחוץ מהשחקנים בפנים, אני זוכר את המשחק הזה כאילו זה היה אתמול. זה ההפסד הכי כואב שהיה לי אני זוכר את התחושות הקשות של השחקנים ושל הקהל. זה הפסד שלא יעזוב כל נתנייתי אמיתי בחיים."
 
 
מחשבות על קהל האוהדים של המועדון: "עם עובדות אי אפשר להתווכח. כשאני רואה את הקהל חוזר למגרשים כמו בימים הטובים בכמויות ובתצוגות עידוד זה מחמם את הלב. מאחל לקהל המדהים הזה שימשיך להנות מכדורגל התקפי ושמח ולזכות בתארים כי מגיע להם!"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up