תפריט
ראשי | "אני מקווה לראות את האיצטדיון מפוצץ בפלייאוף העליון"

"אני מקווה לראות את האיצטדיון מפוצץ בפלייאוף העליון"

רועי אלגרבלי
"אני מקווה לראות את האיצטדיון מפוצץ בפלייאוף העליון"
בשבת (20:00) מכבי נתניה תארח את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-28 בליגה. לקראת המשחק ערכנו ראיון עם שחקן העבר בעבר, רביד גזל. בראיון שערכנו איתו הוא מספר על התקופות במועדון, הקהל הצהוב, התמיכה מאביו ועזרה לבנו וגם: האליפות שהתפספסה והמשחקים הזכורים. 
 
איך אתה מרגיש בימים האלו עם התפקיד כמאמן?
 
"החלטתי שאחרי קריירת משחק אני הולך לקריירת אימון. אני אוהב להיות על הדשא ואת המתח, ואני לא יכול בלי כדורגל". 
 
איך זה לגדול בבית שהכל בו זה מכבי נתניה?
 
"אבא שלי היה מכוכבי העבר של מכבי נתניה, בתקופה שהביאו תארים. גדלתי בבית של מכבי נתניה. יש לי גם ילד שמשחק בקבוצת ילדים של מכבי נתניה, ואני מקווה שימשיך את דרכנו. ברור שתמיד היה חלום לעלות לבוגרים, בתקופה שלי גם מחלקת הנוער הביאה תארים. אני מקווה מאוד שכמו שאנחנו רואים עכשיו שיש שחקנים שעולים מהנוער, אני מקווה שהנוער ומחלקת הנוער יחזרו להיות שם דבר בכדורגל הישראלי".
 
אביך היה אחד מכוכבי המועדון והביא תארים, החלום הזה להיות שחקן זה משהו שבא בעקבותיו?
 
"אבא שלי היה מאמן והיה לוקח אותי למגרש איתו. ברור לי שהדחיפה של אבי עזרה לי, אבל אם הייתי מראה התנגדות אז הוא לא היה דוחף אותי. אותו דבר אני רואה עכשיו עם הילד. אם הוא ירצה להיות שחקן אני אדחוף ואעזור לו, כרגע הוא עדיין קטן אז יש לו עוד מה לעבור.  אשמח אם הוא יהיה שחקן וגם אם לא זה בסדר". 
 
כמה התמיכה של אחד שהיה איש כדורגל כמו אבא עזרה לך להתקדם?
 
"הייתי כל היום איתו סביב הכדורגל שהייתי קטן. הוא לא עשה לי הנחות, שהיה צריך לתת בראש הוא נתן ומתי שהיה צריך מילה טובה הוא נתן. הרבה בזכותו הגעתי לאן שהגעתי". 
 
שיחקת במועדון מספר עונות וקדנציות, מה הייתה העונה שהכי נהנית בה?
 
"אני חושב שבגלל שגדלתי במועדון הזה אז תמיד היה לי כיף לשחק במועדון הזה. היה את הקדנציה של אורי מלמיליאן וגילי לנאדו כשהייתי צעיר ועליתי מהנוער, ושם גם זומנתי בפעם הראשונה לנבחרת ישראל. לאחר מכן הייתה את הקדנציה של מתיאוס, שיש שם הרגשה של פספוס. הגענו לאירופה אבל לא השכלנו לקחת אליפות או גביע. אני לא אשכח שסיימנו את הסיבוב השני במקום הראשון. בקדנציה האחרונה חזרתי למכבי נתניה בליגה השנייה אחרי פירוק והצלחנו להחזיר את המועדון לליגה הבכירה". 
 
עד כמה באמת יש את תחושת הפספוס של האליפות בעונה של מתיאוס?
 
"אין ספק שמבחינת הסגל היה לנו סגל טוב. אולי בסיבוב השלישי כבר חלק מהשחקנים היו שחוקים והיה סגל קצר כי לא הייתה עונה פשוטה. הרגשה של פספוס גם בחצי הגמר כשהפסדנו למכבי חיפה בפנדלים". 
 
יש איזה משחק או שער שזכורים לך במיוחד?
 
"אני זוכר את משחק הבכורה שלי באיצטדיון רמת גן נגד מכבי פתח תקווה. אורי מלמיליאן אמר לי: "לך תשחק". בסוף הפסדנו את המשחק הזה טכני בגלל ששלומי דהאן שותף עם צהובים. זכור לי משחק ב"קופסא" כשהפועל באו אחרי ניצחונות באירופה, והפסידו לנו 3:0 מהשער של איציק. היה גם את המשחק ב"קריית אליעזר" בעונה של מתיאוס שניצחנו 3:2. זה לא התבטא בתארים אבל אני זוכר את ה"קופסא" מלאה". 
 
אם כבר משחק נגד הפועל, עונת 09/10, מובילים 3:0 באיצטדיון "בלומפילד" ובסוף מסיימים בתיקו 3:3. איך חווית את זה?
 
"זה היה מאוד קשה. אם היה עוד 4-5 דקות יכול להיות שהיינו גם מפסידים. דברים כאלו קורים בכדורגל, לפעמים מומנטום משתנה. זה מה שיפה בכדורגל, פעם זה לטובתך ופעם לרעתך". 
 
בהמשך חזרת למועדון, עם מינוס 9 נקודות, הצלחנו לחזור לליגת העל - איך הרגשת באותה העונה?
 
"אני זוכר שיחה עם סלובו בתחילת העונה כשהוא קיבל את התפקיד. הוא אמר לי: "רביד אני צריך את הניסיון שלך". זאת הייתה עונה חלומית שהיה כיף בה. בדיוק אייל סגל לקח את המושכות ועד היום רואים את הניהול המצויין של המועדון. גם עכשיו הקבוצה פורחת ורק שתהיה המשכיות. מכבי נתניה חשובה לליגה ולעיר, אין יותר שמח ממני לראות את המועדון מצליח".
 
מסר לקהל האוהדים
 
"אני אוהב אותם. כמו שאמרתי אני שמח לראות אותם באים, אבל אני חושב שמועדון כמו מכבי נתניה שיש לו את כל הכלים להצליח - כמו שבאים 7,000-8,000 צופים, מועדון בסדר גודל כזה חייב למלא את האיצטדיון. אני מקווה לראות את האיצטדיון מפוצץ בפלייאוף העליון והם יכולים להגיע גם לאירופה ולא נעשה את זה בלי העזרה של הקהל". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up