תפריט
ראשי | מה עשה הנוער?

מה עשה הנוער?

רועי אלגרבלי צילום: רולנדי ברנשטיין
מה עשה הנוער?
באיזה שלב הקבוצות בגביע, מי מתמודדות על תואר אלופת המדינה ומי מלכי השערים? עושים סדר במצב הקבוצות במחלקת הנוער של המועדון. וגם: מה אומר המנהל המקצועי של המחלקה סשה פלדמן, על ההצלחה עד כה, השאיפות להמשך ועוד.
 
קבוצת הנוער:
מאמן: דן רומן. 
 
 
קבוצת הנוער של המועדון ממוקמת במקום העשירי בטבלה עם 38 נקודות במאזנה. קבוצת הנוער פתחה עם 6/24 נקודות בשמונת המשחקים הראשונים של העונה ועם המשך העונה התייצבה. במסגרת גביע המדינה הקבוצה תפגוש ב-13.04 את מכבי פתח תקווה במסגרת שלב חצי הגמר. 
 
נערים א':
מאמן: אלירן מזרחי.
 
 
קבוצת נערים א' נמצאת במקום השישי בליגה עם 42 נקודות. בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה היא לא הפסידה (צמד ניצחונות ותיקו), כשבאחד מהם היא גם הביסה בתוצאה 5:0 את קבוצת בני סכנין. במסגרת גביע המדינה הקבוצה הפסידה בשלב רבע הגמר לבני יהודה תל אביב בתוצאה 2:1. 
 
נערים ב':
מאמן: אדם לם. 
 
 
קבוצת נערים ב' נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 52 נקודות. במסגרת גביע המדינה הפסידה הקבוצה למכבי באר שבע בתוצאה 2:1. 
 
נערים ג': 
מאמן: בר כהן.
 
 
הקבוצה מובילה את הטבלה ונמצאת במקום הראשון עם 54 נקודות במאזנה. סך הכל עד כה העונה הקבוצה הפסידה במשחק אחד בלבד (הפסד 3:1 להפועל רמת גן). במסגרת גביע המדינה הקבוצה תפגוש ב-10.04 את הפועל תל אביב במסגרת שלב חצי גמר הגביע. 
 
ילדים א': 
מאמן: גיל פישל. 
 
גם בקבוצת ילדים א' הקבוצה ממוקמת במקום הראשון בטבלה עם 62 נקודות. הקבוצה מובילה בפער גדול את כמות השערים עם 80 כאלו (ממוצע של מעל 3 שערים למשחק). במסגרת גביע המדינה הקבוצה הודחה לאחר הפסד 4:3 בפנדלים נגד מכבי תל אביב. 
 
ילדים ב'1: מקום שני בליגה, הדחה בשלב חצי גמר גביע המדינה. 
ילדים ב'2: מקום תשיעי בליגה. 
ילדים ג'1: מקום שלישי בליגה, תפגוש את מ.ס אשדוד בשלב חצי גמר גביע המדינה.
ילדים ג'2: מקום שישי בליגה. 
טרום א': מקום ראשון בליגה, תפגוש את מכבי חיפה בשלב חצי גמר גביע המדינה. 
 
כחלק מסקירת מצב מחלקת הנוער ערכנו ראיון קצר עם המנהל המקצועי, סשה פלדמן.
 
סשה, איך אתה מרגיש לגבי מצב המחלקה השנה?
 
"אני עדיין לא מסכם את העונה כי עדיין יש לנו הרבה מטרות עד סוף העונה, הן ברמה האישית לשיפור השחקנים כאינדיבידואליים, והן ברמת הקבוצות במשימות שנותרו להן. עד עתה אני די שבע רצון ממה שקורה במחלקה השנה. ברמה האישית אני חושב שקידמנו המון שחקנים בכל הפרמטרים (טכני,טקטי, פיזי ומנטלי) ולראייה בתקופה האחרונה המון שחקנים משתלבים בקבוצות הגיל היותר בוגרות. בנוסף, אני חושב שהקבוצות שלנו מציגות יכולת טובה ברוב המשחקים שאני צופה בהם ואני נהנה לראות את התהליכים שהקבוצות עוברות ועל כך מגיעה מילה טובה למאמנים הנהדרים שיש לנו. גם ברמת ההישגיות אנחנו במקום די טוב, מספר קבוצות שלנו מתמודדות על זכייה באליפות הליגות שלהן ו-4 קבוצות ישחקו בחצי גמר גביע המדינה. ההישגיות היא לא הדבר הכי חשוב במחלקת הנוער אך זה מצביע על כך שיש לנו קבוצות טובות ושחקנים טובים".
 
עד כמה מרגישים את ההשפעה של אלמוג ובני?
 
"אין ספק שהעובדה שמישהו מקצוען כמו אלמוג מעורב מאוד במחלקת הנוער והוא בעצם זה שמתווה את הדרך המקצועית של המועדון לשנים הבאות זה משהו אדיר בשבילי, בשביל המאמנים ובשביל שחקני מחלקת הנוער. אני מאוד נהנה משיתוף הפעולה איתו ולומד ממנו בכל יום מחדש. אני יכול להגיד שהיום אלמוג מעורב בכל מה שקורה במחלקת הנוער, הוא צופה באימונים, משחקים ומכיר את כל השחקנים. לגבי בני אני חושב שהתברכנו במאמן בוגרים שצמח במחקות הנוער, בני מאוד עוזר לי ברמה האישית כמנהל מקצועי ומאמן נוער בעל ניסיון רב ומגיע לצפות גם באימונים ומשחקים של קבוצות המחלקה ונותן לי ולמאמנים עצות. אני חושב שאלמוג ובני מייצגים את הרוח שיש היום במכבי נתניה והיא שאנחנו מאוד מאוחדים ועובדים בשיתוף פעולה מלא למען מכבי נתניה ועתידה".
 
קבוצת הנוער עלתה לשלב חצי הגמר, המטרה ללכת עד הסוף ולזכות בתואר?
 
"זה נשמע כמו מנטרה משעממת שחוזרת על עצמה אבל המטרה העיקרית של קבוצת הנוער היא להכשיר שחקנים לקבוצה הבוגרת. אבל לא נתנצל על כך שאנחנו גם רוצים להיות הישגיים ולכן ברור שאם הגענו לחצי הגמר אז אנחנו מאוד רוצים להגיע במפעל הגביע עד הסוף!
 אני חושב שאם נצליח אז זה ישים חותמת על התהליך שקבוצת הנוער עברה העונה ונראית מצוין בתקופה האחרונה".
 
מספר קבוצות במחלקה מתמודדות על זכייה באליפות, זה חלק מהשינוי שהמחלקה עוברת?
 
"העובדה שקבוצות המחלקה נמצאות ברובן בצמרת הטבלאות שלהן וחלקן עוד נותרו במפעל הגביע, מצביעה על כך שיש לנו קבוצות חזקות וטובות שמתמודדות נגד כל קבוצה ובכל מגרש בצורה טובה. שוב, זו לא המטרה העיקרית במחלקת הנוער אך מצד שני אני חושב שזה מצפן שנותן לנו להבין את טיב הקבוצות ביחס לשאר המועדונים הגדולים".
 
לסיום, מה אתה חושב על דור העתיד של מכבי נתניה?
 
"אני חושב שיש לנו המון שחקנים מוכשרים במחלקת הנוער שהם יהוו את הבסיס של הקבוצה הבוגרת לשנים הבאות. בנוסף לכך, ראויה לציון העבודה הנפלאה של המאמנים שלנו שגם הם חלק מהעתיד של מכבי נתניה ואני רואה בתפקידי גם גם לשפר ולקדם את המאמנים. אפשר לראות שחלק מהמאמנים נמצאים איתנו כבר מספר שנים וזה מצביע את אנרגיה טובה ומשפחתיות שקיימת במועדון. העובדה שלאייל מאוד חשובה הצלחת מחלקת הנוער נותנת לנו רוח גבית לנסות ולשפר את המחלקה כל הזמן. ניב גם מאוד תומך במחלקה ואנחנו בכל יום חושבים מה אפשר לשפר ולקדם ולכן אני חושב שצפוי לנו עתיד טוב למחלקה".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up