תפריט
ראשי | מרימים ליציע -טור אוהדת במיוחד ליום האישה

מרימים ליציע -טור אוהדת במיוחד ליום האישה

מרימים ליציע -טור אוהדת במיוחד ליום האישה
לרגל יום האישה שחל השבוע, נופר פלח נותנת לנו את הזווית הייחודית והמרגשת שלה, לאהדת הקבוצה
 אני לא יודעת מאיפה הגיעה האהבה הגדולה הזו לכדורגל, גם אבא שלי שואל את אותה שאלה.

מצאתי את עצמי מגיל צעיר צופה במשחקים ודי מהר התאהבתי במגרשים, הקופסה גרמה לי להתרגש מהחוויה המדהימה הזו ובשנים האחרונות הפכתי למכורה אמיתית. 
 
אני נופר פלח, אני מורה למתמטיקה ונתנייתית גאה!

אני מוצאת את הכדורגל כחלק משמעותי וגדול בחיי, כמחנכת הייתי מגיעה למגרשים בימי שבת כדי לצפות בתלמידים שלי משחקים. הרגשתי שזו הדרך הכי טובה להגיע ללב שלהם ולהראות להם כמה אני מאמינה בחלומות שלהם. שיתוף הפעולה בין המועדון לבית הספר הוא דבר מבורך ומדהים, וחד משמעית יוצר מעטפת טובה לילדים השואפים להיות שחקנים מקצועניים בעתיד, אני שמחה שהייתה לי היכולת להשפיע בדרך שלי.

לפני כשנתיים זכיתי להיות שותפה לדרך של ילדים א (כיום נערים ב') בהתנדבות מלאה. מדהים לראות כמה חשוב למכבי נתניה שתהיה נוכחות נשית גם במגרשים וגם במוקדי השפעה שונים. הגעתי לכל מגרש עם הקבוצה, הכרתי אנשים מדהימים שמאמינים בחינוך ובכדורגל, וככה שילבתי את העולמות המשמעותיים והאהובים בחיי.

לפני ארבעה חודשים אמא שלי הובהלה לבית חולים במצב קשה, והרגשתי איך כל העולם קורס סביבי ואיך החיים שלנו עומדים להשתנות. המצב היה לא פשוט, חוסר וודאות והדבר היחיד שרציתי זה שאמא שלי תהיה בריאה ותעמוד על הרגליים.

אחרי יומיים אמא שלי התחילה לדבר, ועשתה אותי מאושרת, חיכיתי לרגע קטן שיפיח בי חיים.
באותו יום שבת, קבענו שאשן עם אמא בבית החולים. אמא שלי ידעה שאני צריכה קצת להתאוורר, ולפני שאני מגיעה לבית החולים היא דרשה ממני ללכת למשחק. כמה היא ידעה שאני צריכה לשחרר ולהשתחרר. רציתי לצעוק חזק ולהוציא את כל הכאב שלי, ועדיין לשמור על עצמי שפויה (עד כמה שניתן) ואין כמו אצטדיון כדורגל שיענה על כל הדרישות האלה!

בכל התקופה הזו, שאני סביב אמא שלי, בבית החולים, בשיקום ובטיפולים השונים, ודי ביטלתי את עצמי, לא וויתרתי בשום צורה על הכדורגל. המשחק הזה חד משמעית הציל ומציל אותי בתקופה הזו. מדהים לראות איך אמא שלי, בכל משחק, ידעה שאני עוצרת רגע, ואז חוזרת אלייה. מרגש אותי לאהוב משהו, שאני מקבלת ממנו כל כך הרבה בחזרה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up