תפריט
ראשי | משנכנס אדר

משנכנס אדר

אדר כהנא
משנכנס אדר
 
 
 
 
אדר כהנא בן 12  בחר לשתף על המשחק הראשון שלו ביציע, החוויות, הגעה למשחקים ביחד עם משפחתו ואיך הרגיש לראשונה באיצטדיון. מוזמנים להגיע ביחד עם ילדיכם למשחק בשבת מול הפועל ירושלים, ולגרום גם להם להרגיש את המשחק הראשון שלהם, בתקווה שנצא עם ידינו על העליונה.
 
המשחק הראשון של אדר כהנא:
 
אני אדר כהנא, ורציתי לספר לכם על המשחק הראשון שלי ביציע של נתניה.

ה-28 ביולי 2019. אני, אבא ודוד שלי נוסעים למשחק של מכבי נתניה נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. אני, שגר במוצקין, ראיתי את המשחקים מהבית מאז גיל 4. אבל עד אותו משחק בין הפועל חיפה נגד נתניה, לא ביקרתי אפילו באיצטדיון כדורגל!
 
לפני המשחק, אני אבא ודוד שלי, נכנסנו לאוטו, ושרנו את כל השירים של מכבי נתניה.
הגענו למשחק, אני בהתרגשות שיא! אני זוכר שבכניסה לאצטדיון, ראיתי את כל האוהדים שהגיעו לצפות במשחק, וכאשר נכנסתי ליציע [כמובן ברגל ימין] לא יכולתי להוציא מילה מרוב התרגשות.
 
אני זוכר שצילמתי את כל השחקנים, את האוהדים, שרתי את שירי הקבוצה, והרגשתי לראשונה מה זה להיות אוהד של מועדון הכדורגל המפואר הזה מכבי נתניה, המשחק התחיל ועד דקה 79 היה 0-0 ולכן היינו במתח. 
 
ואז....דקה 80  הגיע יאחמיר היקה ועשה מה שהוא ידע לעשות אז - להבקיע שערים. דקה 94 [בתוספת זמן] מכבי נתניה מקבלת בעיטה חופשית על סף הרחבה. החלטתי שאני מצלם את הבעיטה החופשית הזאת. ואז מלמד שם את הגול בחופשית ואנחנו עולים ל2-0!!!! אני בהתלהבות שיא מכיוון שצילמתי את השער, אבל גם בהתלהבות מהגול.

בשבת הקרובה [12.2.22] אני מגיע לצפות במשחק של הפועל ירושלים נגד מכבי נתניה ואני בא כדי לעודד בכל הכוח את מכבי נתניה !
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up