תפריט
ראשי | "הולך בין אנשים ברחוב"

"הולך בין אנשים ברחוב"

רועי אלגרבלי
"הולך בין אנשים ברחוב"
ביום שבת (15:00) מכבי נתניה תארח את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגה. לקראת המשחק בחרנו לארח לראיון את שחקן הקבוצה בעבר ועוזר המאמן של הפועל ירושלים בהווה - גולן חרמון.
 
חרמון בן ה-44 שיחק בקבוצה בין השנים 2004-2009 ונחשב לאחד מהשחקנים האהובים על ידי הקהל. "הולך בין אנשים ברחוב" שרו האוהדים בכל פעם שעלה אל המגרש. בהפועל ירושלים שיחק בין השנים 1997-2002 ובסיום הקריירה. כיום משמש חרמון עוזר מאמן של הפועל ירושלים. בסך הכל ערך גולן חרמון 75 הופעות בליגה הבכירה (05/06-08/09) בהם כבש שער אחד. 
 
איך הגעת למכבי נתניה?
 
"תחילה חשוב לי לציין שכל נושא או אפילו מקום שקשור לנתניה מרגש אותי, גם אם אני רק עובר בכביש החוף צפים המון רגשות וחוויות מדהימות. ההצטרפות שלי למכבי נתניה זה הדבר הטוב ביותר שקרה עבורי מה ששינה לי את הקרירה. אני ואבי פרץ השוער הגדול שיחקנו יחד בביתר י-ם, בסוף העונה שיחררו אותי מבית"ר לאחר כל הבעיות הכלכליות שהיו באותה השנה, ואבי היה חבר של ראובן עטר ועשה שידוך בנינו והמליץ לו לקחת אותי וככה הגעתי למכבי נתניה".
 
היה לך חיבור לא רגיל, מה אתה חושב על הקהל של מכבי נתניה?
 
"לאחר שעברתי כל כך הרבה קבוצות וראיתי המון קהלים בעני הקהל של נתניה הוא בין 2 הקהלים המרגשים ביותר והמדהימים ביותר והתומכים ביותר בארץ. היה לי הזכות לשחק עבורו, בכל רגע שדרכתי על הדשא התמיכה הייתה ללא גבולות, חייב לציין שעד היום בכל משחק שהגעתי נגד נתניה מאז העזיבה התמיכה והעידוד מעולם לא פסקו. גם שהגעתי לשחק במדי קבוצה היריבה, ובהודעות בפייסבוק ואף בימי הולדת".
 
איך נוצר החיבור הזה עם הקהל?
 
"אני חושב שהחיבור שלי עם הקהל פשוט היה מידי זה היה מטורף, אני יכול להבין מה גורם לקהל לתמוך ולאהוב ללא גבולות. תן לנו את הלב תעבוד הכי קשה שאתה יכול תתאבד בשבילנו ואנחנו נחזיר לך בחזרה. אלו כל האלמנטים שמגדירים אותי כשחקן לכן האהבה פרחה בנינו".
 
שיר האוהדים שלך הוא מהזכורים ביציע, איך הרגשת לראשונה כששמעת אותו?
 
"אני כל כך אוהב את השיר שחיברו לי ביציע עד היום הילדים שלי שרים אותו בבית. הרגע הזה שאתה עולה לדשא והיציע מלא בקהל ששר לך זה רגע שהשיערות בידיים עומדות מהתרגשות והלב מתמלא באושר. בעצם הם היו המטען שלי שממלא את הלב באנרגיות".
 
כיום שאתה רואה את ההודעות והאהבה - זה עדיין מרגש אותך?
 
"אני חוזר ואומר, כל דבר שקשור בנתניה מרגש אותי כל זיכרון הכי קטן, כל שיר, כל תמונה, כל משחק שאני רואה בטלויזיה. אז כמובן שכל ההודעות והשירים במפגשים במגרשים מעצימים את התחושה הנהדרת הזו".
 
מה המשחק הכי גדול שהיה לך במועדון?
 
"אני יכול להצביע על משחק אחד נגד מכבי תל אביב בקופסא בשנה שדניאל יאמר היה הבעלים ולותר מתאוס המאמן. עליתי לחימום ובהנעת כדור סובבתי את הקרסול, ירדתי באמצע החימום לטיפול והחלטתי שאני לא מוותר על המשחק הזה. חבשו אותי, לקחתי כדורים כי התנפחה לי הקרסול  אבל על המשחק הזה לא ויתרתי. המשחק היה בקצב מטורף ניצחנו את המשחק, ובשריקת הסיום פשוט התיישבתי על הדשא נאנק מכאבים. כמובן שמייד נסעתי לבית החולים ואובחנתי עם קרע ברצועה של הקרסול אחד הנצחונות המתוקים ביותר".
 
מה הרגע הכי מאכזב שהיה לך?
 
הרגע המאכזב שלי הוא הרגע שנאלצתי לקחת את הנעלים מהמתחם ולעזוב. בתוך תוכי ידעתי שזה הבית שלי פה אני רוצה להישאר לתמיד. כשהודיעו לי שאני צריך לעזוב מהסיבה שדניאל עוזב ואין כסף זה היה לי ממש קשה.
 
מה היה האירוע הכי מצחיק שהיה לך בתקופה שלך במועדון?
 
"אני אבחר במקום את הארוע הכי מצחיק את האנשים הכי מצחיקים.
גבי בובליל האבא של כולם וכמובן ששון ז"ל השוער האגדי כמו שהיה אוהב לכנות את עצמו.
ששון וגבי היו צמד חמד שבכל אימון היו מחברים חרוזים מספרים בדיחות ופשוט קורעים את כולם מצחוק".
 
לאחר העזיבה, איך זה היה לשחק נגד הקבוצה?
 
"וואו אני לא אשכח את ההרגשה הזו. פשוט זה היה קשה התחושות היו מעורבים הלב נצבט כל הדרך מירושלים לקופסא. העידוד היה אדיר מהקהל הרגשתי שאני משחק נגד המשפחה שלי, ואף אחד לא רוצה "להלחם" נגד המשפחה שלו זה מנוגד לטבע האדם. גם ניצחנו ועשינו מהפך -  נתניה הובילה ואני באותה תקופה שיחקתי במדי הפועל רמת גן - הפכנו את התוצאה ל2-1. לא שמחתי ולא קפצתי הלב נקרע .
 
איך הרגשת בימים לאחר הפרישה?
 
"כשהחלטתי לפרוש זו הייתה החלטה שלמה. החלטה שאני מבין שזהו, זה נגמר אני עייף מנטלית. בגיל 39, שבע, ומוכן לצאת לדרך חדשה . בלי אף חרטה, בלי אף הסתיגות ככה שזה היה קל. כשאתה שלם עם מה שאתה עושה הדרך לביצוע הרבה יותר נוח"ה.
 
איך אתה מרגיש כיום בתפקוד שלך כעוזר מאמן?
 
א"ני כל כך אוהב את מה שאני עושה היום כעוזר מאמן. מצאתי את המקום שלי, נהנה מהעבודה האישית עם השחקנים ובנוסף אני מאמן הגנה בבוגרים ובמחלקת הנוער. בכל בוקר אני שמח לקום ולצאת לעבודה".
 
לסיום, מסר לקהלי הקבוצות:
 
"הכדורגל הוא מקום שכיף לבוא אליו לעודד לשמוח ולהינות מהקבוצה שאתם אוהבים ללא תנאים. אתם השחקן הנוסף שעושה את ההבדל בכל משחק אתם הלב הפועם בקבוצה.
אוהב אותכם בתוך תוכי תמיד אשאר יהלום".
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up