תפריט
ראשי | מרימים ליציע/ טור אוהד

מרימים ליציע/ טור אוהד

רפי ארז
מרימים ליציע/ טור אוהד
 
 
 
 
 
 
 
בשבת (15:00) מכבי נתניה תארח את הפועל ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגה. אוהד הקבוצה רפי ארז נזכר בימיו כאוהד, ימי האליפויות, רגעי השמחה והעצב והתקווה. 
 
שמי רפי ארז בן 49 מכרמיאל. אוהד את מכבי נתניה כבר 39 שנים, מאז האליפות הזכורה ב-1983. המשחק הראשון שהייתי בו ,עם אבא שלי ,שאוהד עד היום את נתניה, היינו בקופסה בשנת 1985,נתניה ניצחה את בית"ר תל אביב 1-5 מצמד בראש של דוד לביא, התרגשתי מאוד ונהניתי מכל רגע נתון במגרש.

כמובן שמכבי נתניה נמצאת אצלי תמיד בלב, בנערות שלי, בצבא, בלימודים ובחיי היום יום: רדיו, טלויזיה, כל פיסת מידע בעיתון, אינטרנט ואפילו "הדבקתי" את אישתי באהדה למכבי נתניה.
לא פשוט לנסוע למשחקים עד נתניה,אבל מתי שניתן, אני עושה זאת,יחד עם אישתי.
יומיים לפני משחק בית או חוץ, כשאנחנו נוסעים, אני עוצר את הנשימה, מחפש כל מידע על המשחק, בכל אתר אפשרי. ביום המשחק אני כמעט לא אוכל, מעט שתייה ויוצאים לדרך, התרגשות שיא, קונים כרטיס ונכנסים לכוננות עידוד, כמובן שהבטן מתהפכת וההתרגשות בשיא הווליום.

בסיום המשחק חוזרים מאושרים הביתה לכרמיאל ,או עצובים וכועסים על הקבוצה.
החוויה מכבי נתניה, החלה כשהייתי צעיר וכל הקיר היו פוסטרים וכתבות על הקבוצה, בהמשך כשהתבגרנו  ירדו הפוסטרים, אך האהבה תמיד בלב. גם כשהקבוצה היתה בלאומית, תמיד דאגתי לשמוע שידור בכל גל ברדיו.

משחק הגביע מול בני יהודה, זכור לשמצה ,מאחר וחזרתי הביתה, כואב ודואב ואפילו חולה, אבל יש ימים כאלה. משחק שזכור לטובה, הוא נצחון בקרית אליעזר, לפני יותר ממ-20 שנים, כשניצחנו ודריקס כבש את השער השני, נסעתי עם חברים אוהדי מכבי חיפה וכל הדרך, הם אמרו לי כמה אנחנו נקבל, שתקתי כמובן ואחרי המשחק, צחקתי עליהם והם השפילו מבט.

נתניה בשנים האחרונות היתה קבוצה הפכפכה, ליגת העל, לאומית וחוזר חלילה,אבל תמיד הקבוצה בלב וגם אם אני לא נוסע למשחק, אני מרגיש את הקבוצה, בשידור טלויזיה או רדיו.
היום אני מאושר שבני לם הפיח רוח חדשה בקבוצה ,אני רואה את העתיד ורוד ומחכה לאליפות או גביע, רק שלא ישברו לנו את הלב.

נתניה זו משפחה, נתניה זו אהבה, נתניה היא חלק מהבית שלי וכמו שנאמר, נצעד תמיד לידם.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up