תפריט
ראשי | חוזרים בזמן

חוזרים בזמן

רועי אלגרבלי
חוזרים בזמן
ביום שבת (19:50) מכבי נתניה תתארח באיצטדיון "טוטו טרנר" למשחק נגד הפועל באר שבע. לקראת המשחק בחרנו לחזור שנים אחדות אחורה, אל הפעם האחרונה בה מכבי נתניה ניצחה באיצטדיון "טוטו טרנר" ואל אחד מגביורי אותו משחק, סתיו פיניש.
 
תאריך: 28/04/19
שעה: 19:30
שופט: רועי רינשרייבר
 
מהלך המשחק:
 
כבר בדקה השלישית אירע האירוע הראשון של המשחק. דור אלו גלש וביצע עבירה מסוכנת על גבי קניקובסקי, השופט בתחילה הוציא את הכרטיס הצהוב אך לאחר בדיקה ושימוש במערכת ה-VAR תיקן את החלטתו ושלף את האדום. בדקה ה-26 הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של הקבוצה שיחמיר היקה כמעט כבש את הראשון אך לא דייק. 
 
כמה דקות לאחר מכן פאטוס בצ'יראי מצא בכדור עומק נהדר את גיא מלמד, האחרון לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת של לויטה, 1:0 למכבי נתניה. הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה ביתרון 1:0 של מכבי נתניה.
 
בדקה ה-50 הגיע השער השני של הקבוצה, יחמיר היקה הטעה בצורה נהדרת את מאור מליקסון ומצא את ברשצקי שבעט בנגיעה לרשת, 2:0 מכבי נתניה. בדקה ה-67 ג'ון אוגו כמעט צימק את התוצאה אך פגע בקורה. כמה דקות לאחר מכן פאטוס בצ'יראי נשלח לאחד על אחד ובעט נהדר אך פגש גם הוא את הקורה ופספס את ההזדמנות לכבוש את השלישי. בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת 2:0 את הפועל באר שבע.
 
 
קשר הקבוצה באותה העונה סתיו פיניש נזכר בהרגשה לקראת המשחק: "ההרגשה סביב המשחק הייתה מטורפת כמו נגד כל משחק מול באר שבע באותה עונה. אני חושב שאלו היו המשחקים הטובים ביותר שלנו באותה עונה והיינו פשוט בטירוף מולם גם בליגה וגם בגביע."
 
על האדום בדקות הפתיחה של באר שבע: "ברור שאדום בדקות הראשונות של המשחק עזר לנו וגרם לנו לשלוט ולהיות דומיננטים הרבה יותר. אבל נגד קבוצה כזו זה יכול לבוא גם לרעתנו ולשמחתי באותו משחק שמרנו על זה עד הסיום, והחגיגות בסוף בטרנר אי אפשר לשכוח."
 
החוויה להיות חלק ממכבי נתניה באותה העונה ובכלל: "בכלל להיות חלק ממכבי נתניה הייתה בשבילי זכות ענקית נהנתי מכל רגע גם בעונה הראשונה וגם בשנייה שהייתה קצת פחות טובה המועדון הזה מדהים ולא סתם הוא בטופ של הכדורגל היום."
 
על הרגע הגדול שלו בקבוצה: "הרגע הכי גדול מבחינתי זה היה בגמר אחרי הפנדל שכבשתי מול כל הקיר הצהוב ולהטריף אותם לא אשכח לכל החיים. למרות ההפסד הכואב והמבאס שבא אחר כך אבל אלו החיים."
 
על הקהל של הקבוצה: "את הקהל של מכבי לא אשכח לעולם. הזכרונות שלי מהם ילכו איתי לכל החיים, נהנתי מכל רגע והייתה חוויה בכל משחק להרגיש את התמיכה שלהם. ועכשיו שהם מתחילים לחזור לאט לאט זה מבורך ההשפעה שלהם על השחקנים מטורפת ורק מי שחווה אותם מבין את העוצמות, השבוע נפטר גם אחד האוהדים של המועדון אמנון קלאסיקה מנצור, אני רוצה להביע תנחומים למשפחתו של אמנון קלאסיקה היקר, שלא תדעו עוד צער"
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up