תפריט
ראשי | "הייתה לי כימיה אמיתית עם הקהל"

"הייתה לי כימיה אמיתית עם הקהל"

רועי אלגרבלי
"הייתה לי כימיה אמיתית עם הקהל"
 
 ויורל טנסה הגיע למכבי נתניה מקבוצת אוצלול גאלאץ הרומנית בעונת 99/00 ושיחק במדי הקבוצה במשך שנתיים. בזמן ששיחק במועדון כבש 19 שערים בסך הכל, כש-14 מהם נכבשו בעונתו השנייה במועדון בה סיים כמלך שערי הקבוצה בצוותא עם איציק זוהר ולירון וילנר.
 
בראיון שערכנו איתו השבוע הוא סיפר על המשחק הכי גדול שלו בקבוצה, השחקן שהכי התחבר, הקושי בהתחלה וגם החיבור לקהל, אגב אחד המשחקים הזכורים של טנסה בארץ היתה מול היריבה שלנו בשבת, מכבי חיפה, כאשר במחזור ה-22 של עונת 99/00. באיצטדיון קריית אליעזר. עלתה מכבי חיפה לקראת סיום המחצית הראשונה  ליתרון משער של רפי כהן. טנסה עלה כמחליף במהלך המחצית השנייה ובתוך מספר דקות על המגרש השאיר את לירון וילנר באחד על אחד, האחרון כבש וקבע את תוצאת המשחק - 1:1.
 
איך הייתה ההתאקלמות שלך במכבי נתניה ובישראל?
 
"בתחילה כשהגעתי למכבי נתניה היו לי כמה בעיות בהסתגלות לאקלים, תקשורת והסתגלות לחברי הקבוצה החדשים שלי. אבל נעזרתי באנשי המועדון ובשחקנים כדי להשתלב מהר מאוד".
 
מה המשחק הכי גדול שלך במועדון?
 
"היו הרבה משחקים גדולים עם חשיבות בשנתיים ששיחקתי במכבי נתניה. אם צריך לקחת רק משחק אחד, זה המשחק נגד הפועל תל אביב שהיה בבית שלנו עם איצטדיון מלא. כבשתי בבעיטה חופשית מרהיבה וניצחנו 3:0, אני לא יכול לשכוח את התגובה של המאמן אורי מלמיליאן אחרי שכבשתי".
 
מה אתה חושב על הכדורגל הישראלי?
 
אתם נמצאים בהתקדמות מתמדת. המדינה משקיעה בתשתיות, במרכזי ילדים ונוער, והקבוצות משקיעות בשחקנים מקומיים וזרים".
 
מי השחקן שהכי היית מחובר אליו?
 
"יש המון שחקנים שהייתה לי לי איתם מערכת יחסית טובה מאוד. אני רוצה להזכיר את שייזינגר, קלמי סבן, אורי אוזן, ישראל זביטי, סטפן ורנייש, דרקו סודר ואני מתנצל בפני השאר. השמטתי חלק אבל אני לא יכול לזכור את כולם. מי שהיה לי איתו את הקשר הטוב ביותר הוא משה גלאם שהיה לי איתו קשר מיוחד מאוד. אני רוצה להודות לו בדרך זו על הדרך שבה עזר לי להשתלב בקבוצה ובחברה. וכמובן מגיע כל הכבוד למאמנים שהיו לי במכבי נתניה: מוטי איווניר, רמי לוי, אורי מלמיליאן וסלובודאן דראפיץ'".
 
מה אתה חושב על האוהדים של מכבי נתניה?
 
"אוהדי מכבי נתניה הם ייחודיים. אני מאוד מעריך אותם על הדרך שבה הם מעודדים ללא תנאי את השחקנים ומובילים אותם לניצחונות.  אני רוצה להודות להם על כל התמיכה בתקופתי במכבי נתניה. הייתה לי כימיה אמיתית עם הקהל מתחילת הדרך".
 
 
לסיום כמה מילים לקהל ואנשי המועדון
 
"צריך שיהיה אמון בקבוצה ובצוות הטכני - רק יחד אתם תצליחו לאסוף ניצחונות ואולי אפילו לזכות באליפות השישית בזמן הקרוב"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up